Omdat er in de beginpost ook over microsoft points gesproken wordt:
De doosjes voor Microsoft points, en Xbox live gold lidmaatschap zijn veranderd. Ik kwam aan bij de Bart smit maar kon ze eerst niet vinden. Xbox live lidmaatschap is nu een oranje doosje met een oranje voorkant. Met in grote witte letters LIVE met daaronder 2 logo's, Windows Vista logo (Games for Windows) en het Xbox360 logo (Xbox360).
Het doosje van Microsoft points is een oranje doosje met een GRIJZE voorkant. In het groot "...." (aantal punten) met daaronder MICROSOFT® POINTS. Dan heb je rechtsonderin in het wit LIVE staan met daaronder Windows Vista logo met tekst en het Xbox360 logo met tekst.
Mijn excuses als dit al eerder vermeld is. Mogelijk (als men dat wil) kan ik foto's van de doosjes maken, zodat het wat duidelijker is
---
Edit: Als ik bijvoorbeeld een Amerikaanse account aanmaak, zodat ik bijvoorbeeld de US army gamer pictures kan downloaden. Kan ik dan met een 'Nederlandse' account ook deze gamer pictures gebruiken? Zo kon ik de gamer pictures van me 'hoofd' account gebruiken op m'n trial account.
Laatst bewerkt: 4 apr 2008