1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sander55555

    sander55555 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

    hallo
    ik ben van plan om een xbox 360 te kopen, maar ik heb een vraag.
    als ik xbox live gold wil, moet ik dan een switch of zoiets kopen of kan ik de xbox direct verbinden(ik heb experia box siemens siemens gigaset sx551)

    wie kan mij helpen?
    alvast bedankt
     
  2. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoeft niet gewoon aansluiten geen gepruts tenzij je een probleem hebt dan kan je het altijd nog hier posten en helpen we je :thumbs:
     
  3. sander55555

    sander55555 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
    als ik vragen heb dan stel ik ze wel
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hallo,

    ik heb 2 xbox live accounts, allebei met xbl gold. Maar nu wil ik call of duty 4 doen met zn 2en online, kan dit? of kan dit ook met een ander spel?

    Gr Daan
     
  5. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nope dat kan helaas niet,tenzij je 2 xbox 360 heb dan wel maar anders niet je kan per xbox met 1 xbox live acound online
     
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ja i kheb 2x een xbox 360(1 elite en 1 gewone maakt dit uit??) en wat moet ik dan doen? ik heb ook de game 2x
     
  7. Orclaf

    Orclaf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Elkaar als vrieden toevoege op xbox live, en dan de ene de ander uitnodigen voor een game (Call of Duty 4)
     
  8. cowlonia

    cowlonia Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    menseen :cool:

    ik heb thuis draadloos internet voor me xbox 360 dat is aangesloten op de router. het probleem is dat ik naar setting ga en de routers/netwerken wil zoeken dat mijn router niet bestaat tenminste hij kan hem niet vinden. dus geef ik naam in van me router en alle gegevens kan hij hem nog niet vinden terwijl ik op mijn kamer ook nog een computer heb staan die via router gaat en daar kan ik wel mee verbinden. iemand?
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    oh ok bedankt!, en is dat dus systemlink?
     
  10. Pegasuss

    Pegasuss Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij in je router iets van Hide SSID ingesteld, zo ja zet dat dan ff uit, dan moet de xbox het netwerk gewoon kunnen vinden \o/
     
  11. joev

    joev Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik kan gewoon op live en met vrienden chatten alleen met een bepaalde vriend kan ik niet chatten ik kan ook niet met hem online gamen? wat is er aan de hand??
     
  12. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar staat je nat op strict maar voor de zekerheid kan je ff kijken bij test xbox live bij network settings en kijk ff wat daar uitkomt.

    verder wat voor modem heb je, i guess speedtouch en provider kpn?
     
  13. joev

    joev Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ja me nat staat op strict,
    modem: motorola sbv5121e
    provider: casema

    en nu?
     
  14. joev

    joev Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    net stond me nat nog op strict en nu weer op moderate, maar nog kan ik niet met 1 bepaalde vriend chatte:confused:
     
  15. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek hier.
    Heb al enkele maanden een Xbox 360 + Xbox Live, waar ik maar al te graag CoD4 multiplayer mee speel ^^ Elke keer als ik online ga krijg ik (soms na 3 uur, soms na 2 minuten) het bericht "Connection Interrupted" waarna ik m'n xbox account moet outsignen en daarna weer sign in moet doen waarna ik gewoon weer de eerstvolgende game mee kan spelen tot de vollende "Connection Interrupted" foutmelding en ik hetzelfde moet herhalen.
    Ikzelf denk dat het aan een instelling van mijn router ligt aangezien ik nooit problemen heb als ik speel op mijn pc's (3 stuks).
    Ik heb een E-Tech Broadband Router RTPR01 aangesloten op mijn modem van Caiw waar ik zo'n beetje het snelste abbonnement mogelijk heb genomen.

    Hopelijk weten jullie mij iets te vertellen, ik heb talloze uren met xbox / caiw aan de telefoon gehangen maar die verwijzen me steeds naar elkaar want volgens hun zijn de signalen ed perfect, dus dat heeft niet zo heel veel nut :p.

    PS: de foutmelding is niet alleen bij CoD4 te zien, soortgelijke meldingen kom ik ook tegen met GTA4, Gears of War, Army of Two en Guitar Hero 3

    Alvast harstikke bedankt, ik kom d'r niet meer uit ;)

    Vergeet te vermelden dat ik helemaal niet thuis ben in heel het computer gebeuren, dus mocht er een oplossing zijn, maak het zo simpel mogelijk Xd
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  16. Thomassmith

    Thomassmith Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet werkt alleen via verificatie op de computer (via een software programma). Ik kan dus alleen internet op mijn xbox krijgen via mijn computer.
    probleem is alleen dat ik maar één netwerkkaart heb. Weet iemand hoe ik een extra netwerkkaart kan installeren? En hoe weet ik of mijn moederbord dit ondersteunt en of er nog plaats is?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als jouw pc een vrije PCI-slot heeft kan er zonder problemen een netwerkaart erbij stoppen.
    [​IMG]

    In de meeste gevallen zal Windows zelf de drivers installeren van de netwerkkaart.

    Hoe herken je een pci-slot ? (Een pci-slot is altijd wit van kleur).
    [​IMG]
     
  18. MrWeda

    MrWeda Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Zijn er problemen met live.. kom er totaal niet meer op terwijl ik wel op xbox.com kom
    problem solved... xperia box aan en uit en t was weer klaar
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil aan een onlinecompetitie van UEFA 2008 meedoen, maar ik krijg deze melding:

    'Door een beperking van je Xbox-Live lidmaatschap kun je deze functie niet gebruiken'

    Mijn Live instellingen staan op z'n soepelst ingesteld, heb bij andere spellen nog nooit problemen gehad, alleen bij dit soort onlinecompetities. Iemand enig idee wat deze foutmelding betekent, en hoe ik hem kan verhelpen. Ik ben jonger dan 18.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina