Ik word helemaal gek hier.
Heb al enkele maanden een Xbox 360 + Xbox Live, waar ik maar al te graag CoD4 multiplayer mee speel ^^ Elke keer als ik online ga krijg ik (soms na 3 uur, soms na 2 minuten) het bericht "Connection Interrupted" waarna ik m'n xbox account moet outsignen en daarna weer sign in moet doen waarna ik gewoon weer de eerstvolgende game mee kan spelen tot de vollende "Connection Interrupted" foutmelding en ik hetzelfde moet herhalen.
Ikzelf denk dat het aan een instelling van mijn router ligt aangezien ik nooit problemen heb als ik speel op mijn pc's (3 stuks).
Ik heb een E-Tech Broadband Router RTPR01 aangesloten op mijn modem van Caiw waar ik zo'n beetje het snelste abbonnement mogelijk heb genomen.
Hopelijk weten jullie mij iets te vertellen, ik heb talloze uren met xbox / caiw aan de telefoon gehangen maar die verwijzen me steeds naar elkaar want volgens hun zijn de signalen ed perfect, dus dat heeft niet zo heel veel nut
.
PS: de foutmelding is niet alleen bij CoD4 te zien, soortgelijke meldingen kom ik ook tegen met GTA4, Gears of War, Army of Two en Guitar Hero 3
Alvast harstikke bedankt, ik kom d'r niet meer uit
Vergeet te vermelden dat ik helemaal niet thuis ben in heel het computer gebeuren, dus mocht er een oplossing zijn, maak het zo simpel mogelijk Xd
Klik om te vergroten...