1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan ook een wireless adapter kopen of een netwerk bruk of ethernet via stroomadapter
     
  2. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook nog,maar die dingen kosten 80 euro.

    Maar is het mogelijk om toch online te kunenn spelen op mijn manier?
     
  3. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik gisteren mijn gamertag recovered. en toen deed alles het weer...

    en nu doet die het niet meer. Heb nu deze melding:

    W 0000-000B
    X 0000-F001
    Y 20A8 - 4840
    Z 0000 - 0000


    Hij signed even in en dan zegt die Can't sing in to messenger en dan is het disconnected from xboxlive....

    Ik heb verder een router (speedtouch)
    Mijn xboxlive heeft het altijd gedaan. sinds kort staat mij xbox boven ipv van beneden. Maar gewoon nog via het zelfde snoer en dezelfde router.
    Ik heb wel een laptop aangesloten staan op het netwerk ( draadloos.)

    Wie kan mij helpen??!??!?!?!??!

    THANX ALVAST!!
     
  4. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
  5. vortigon NL

    vortigon NL Xbox for life

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een keer gepost maar omdat daar (denk ik) nog weinig mensen naar kijken post ik opnieuw

    Elke keer als ik op mijn xbox call of duty aan het spelen ben. op xbox live, en ik doe leave lobby om naar een ander game type te gaan zegt ie:
    you must have an active network connection to play online or systemlink matches
    en dan als ik een andere lobby wil joinen zegt ie:
    unable to join game session.

    als ik me xbox dan opnieuw opstart of naar singleplayer en weer terug gaat doet hij het weer maar ben ik alles wat ik daarvoor gedaan had kwijt. dus op deze manier ben ik elke keer al mijn exp, ranks en challenges kwijt.
    hij onthoud dus niks
    ik heb mijn xbox360 nog niet zo lang maar in het begin had hij er niet last van. ik ben lvl 17 online maar nu kan ik niet verder.

    Ik heb support al gebelt en gemaild maar op mijn email zeiden ze dat ik NAT open moet zetten. Maar dat staat hij al.
    en aan de telefoon zeiden ze dat ik een account moet hebben waarvan de leeftijd 18 is. (ik ben 16) De melding zou een beveiliging zijn.
    Dit slaat ook nergens op want in het begin kon ik wel spelen en nu niet meer. En mijn vrienden (ook 16) kunnen wel gewoon online spelen zonder deze melding.

    Dus aan de support heb ik weinig.

    misschien weet iemand hier nog raad
    I realy need help

    mvg,
    vortigon NL
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  6. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lan verbinding(pc->xbox360) krijgt maar geen standaard gateway.

    Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @live gamer - dat kan je verhelpen door je router er tussen uit te halen .. Router + ICS (of bridging) = problemen .. Strict NAT, connectivity loss, etc.
    Dit is een bekend probleem bij call of duty helaas niet op te lossen. Wat staat er bij NAT als je de xbox live test doet?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  8. jordyy-k

    jordyy-k Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo kan iemand mij helpen?
    ik heb sinds kort een xbox360 arcade.
    ik wil graag xbox live spelen, maar het aansluiten lukt niet echt.
    ik heb een draadloos internet met een router van linksys maar daar zitten alleen uts poorten op dus ik kan niet op xbox live via het draadloos netwerk omdat ik de bootdisk niet in mijn draadloze router kan stoppen. Ik heb ook nog een internet verbinding via de kabel. Die verbinding is aangesloten op een modem met ook alleen maar uts poorten. moet ik nu een uts kabel aanschaffen want mijn xbox staat boven en mijn moden en router beneden? en wat voor soort uts kabel moet ik dan aanschaffen en hoe duur zal die ongeveer zijn voor 15 meter?

    alvast bedankt
    Jordy
     
  9. vortigon NL

    vortigon NL Xbox for life

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    staat al eigenlijk in mijn post, maar hij staat op OPEN

    hoe kan een probleem nou niet op te lossen zijn?
     
  10. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je microsoft punten overgeven naar een andere account. Heb zelf nog 1600 punten, en wil een vriend van me 1200 punten geven voor ninja gaiden..Is dat mogelijk?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, dat is niet mogelijk.
     
  12. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, een paar maanden terug mijn NAT op open gekregen door middel van een DMZ.
    Ging allemaal prima, toen per ongeluk DMZ settings verwijdert, deze opnieuw ingesteld en het werkte niet. Daarna zoals vanouds mijn router een hard reset gegeven en opnieuw mijn Xbox in een DMZ gezet, en het werkte weer zoals gewenst. Maar nu heb ik een nieuw probleem: Mijn xbox krijgt problemen met de MTU (volgens de connection test) zodra deze in een dmz staat. Als ik dan mijn xbox uit het dmz netwerk gaat het prima met de test, alleen staat mijn NAT dus weer op strict.. =(

    Is dit een bekend probleem en zoja, zijn er al oplossingen voor?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat dit probleem aan het spel ligt en niet aan je console
     
  14. niellie

    niellie BFBC

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    help

    Wat is het probleem ( omschrijving)?: ik kan met sommige mensen niet game of chatten als de laptop aan is(draadlose laptop)
    Welke provider?:upc
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:20/sec

    Modem

    Welk merk modem heb je?:arris
    Modem type?:tm502b/220
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windos

    Router

    Welk merk router heb je?:netgear
    Welk router type?:rangemax
    Welke firmware?:???
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:is er niet
    Wat heb je geprobeerd?:me UMCP ofzo veranderen
    Waar stopt de test?:nergens
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):me NAT veranderen

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:eek:pen
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe is je xbox aangesloten? Op de roouer of op de computer>?
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste week staat mijn NAT contineu op strict. Ik game al vanaf de release van de XBox360 op deze router zonder problemen. Maar van de week is hij van open naar Strict gesprongen. Dit vind ik erg vervelend omdat ik gewoon nergens meer fatsoenlijk kan spelen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb dus voorheen wel altijd goed kunnen spelen. Verder doet internet het wel gewoon. Alleen de NAT dus.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het kan aan je provider liggen of aan je router. Ik denk dat het aan je router ligt
     
  18. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, een paar maanden terug mijn NAT op open gekregen door middel van een DMZ.
    Ging allemaal prima, toen per ongeluk DMZ settings verwijdert, deze opnieuw ingesteld en het werkte niet. Daarna zoals vanouds mijn router een hard reset gegeven en opnieuw mijn Xbox in een DMZ gezet, en het werkte weer zoals gewenst. Maar nu heb ik een nieuw probleem: Mijn xbox krijgt problemen met de MTU (volgens de connection test) zodra deze in een dmz staat. Als ik dan mijn xbox uit het dmz netwerk gaat het prima met de test, alleen staat mijn NAT dus weer op strict.. =(

    Is dit een bekend probleem en zoja, zijn er al oplossingen voor?
     
  19. niellie

    niellie BFBC

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    router
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit kan aan alles liggen. Het ligt niet aanje xbox 360 maar aan de instellingen van je router. Tevens kan het zijn dat je je xbox 360 geen statische ip heb geheven. Je router heeft een ander ip toegekend aan je xbox en daardoor staat je NAT nu weer op strict

    Heb je je UPNP ingeschakeld op je router? Wat heb je allemaal ingesteld op je xbox?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina