1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Franko - Als hij failed bij Xbox Live kijk dan bij more info ip settings. Wat staat daar?

    Hangt van je router af en je provider. Ja het is mogelijk, maar niet met alle routers en niet met alle providers. Ik heb dus te winig info om je te helpen
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zegt hij van :

    Kijk naar je DNS,MTU en ICMP .. nou dat is allemaal geconfirmed. en kijk naar je ip settings. en dat staat ook allemaal goed.

    dus dan staat er: Bel klantenservice;)
     
  3. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn NAT staat dus ook op strict. Portforwarden helpt niet. Als ik mn xbox in DMZ oftewel exposed host zet, krijg ik ineens problemen met mn mtu. Suggesties?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer info posten ;)
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las ergens dat je dan je MTU niet op de automatische 1500 moet zetten, maar op 1350 ;)
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb problemen met Multiplayer bij Bad Company retail versie EN demo (kon ik eerst wel spelen), veel friends spelen deze game wel online. Zelf krijg ik continue de melding:

    Connection to the game have lost, check your network connection.

    Met Call of Duty 4 kan ik wel online gamen. Iemand iedeen of tips??
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn wel meer problemen mee op dit moment
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Franko al iets gehoord?
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niets, het is nogal ingewikkeld geloof ik.

    snap er ook helemaal niks van:confused:

    wat kan het in hemelsnaam zijn
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Franko - kan je je xbox meenemen naar een vriend en daar testen. Kan je als hij ook een 360 heeft testen of je daar wel kan inloggen? misschien ligt het aan je provider (modem/router) of je profiel
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat logisch? .. hij heeft het altijd prima gedaan en van de ene op de andere dag was het over.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja, want anders vraag ik het niet. Het kan aan je Xbox liggen, Je profiel, Je provider
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem vanavond even op een andere locatie proberen :)
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had gelijk Fardo, ergens anders kan hij wel verbinden met Xbox live. Zal hem morgen even direct op de modem aansluiten, kijken of dat helpt
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:

    Mijn account Laconiek, heeft een amerikaans email adres (vraag niet waarom) en kon een tijdje geleden mijn Microsofts Points niet gebruiken op dat account, omdat de code daarop niet werkte. Nu heb ik een silver account gemaakt, daar de code ingevoerd, mappack van CoD4 gedownload, zodat ik op mijn Gold account gebruik kan maken van de mappack. Snap je?

    Nu is mijn vraag: Kan ik op mijn Silver account, waarop ik nog 1300 MP's heb staan, films downloaden via marketplace? Ik kan namelijk geen film vinden op dat silver account. Wel op mijn Gold account. Ik wil graag een film download, maar heb de MP's dus op mijn silver account staan. Hoe werkt dit??
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee films kan je niet downloaden met je europese nederlandse account, omdat er geen nederlandse video market place is

    @Franko - Ik heb meestal gelijk O-)
     
  17. wackymj

    wackymj Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, wie kan mij helpen bij het volgende probleem:
    Ik kan sinds enige tijd niet meer op xbox Live (marketplace) komen vanaf mijn dashboard, heb alles geprobeerd, alle (verbindings)testen en instellingen zijn goed.
    Voorheen deed alles het prima. Het vreemde is: als ik een spel opstart dan sign ik wel in op xbox live. ik kan dan opeens wel mijn vrienden en berichten zien.

    Wie heeft er tips voor mij om dit op te lossen??

    Alvast bedankt!!!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb te weinig info om je te helpen.. probeer het eens met een ander account
     
  19. wackymj

    wackymj Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister mijn HDD meegenomen naar een maatje van me en daar kom ik wel met mijn eigen gamertag op marketplace e.d. dus zal het toch niet aan mijn account liggen??
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee het ligt waarschijnlijk aan je netwerk (provider, etc) maar zonder info (zie startpost) kan ik je niet helpen ... koffiedik kijken wel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina