1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benniegek

    Benniegek Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo! Het lijkt er idd op dat je gelijk hebt! Ik spreek net 1 van mijn friends op xbox en hij zegt dat zijn NAT op moderate staat. Weet jij mij zo te vertellen hoe hij dit kan wijzigen in open of heeft dit te maken met bepaalde routerinstellingen? Grtzz...
     
  2. tijmen1985

    tijmen1985 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo, ik ben die friend van benniegek en zal het probleem vertellen. In een ander forum op deze site wordt uitvoerig uitgelegd waar het allemaal aan zou kunnen liggen. Heb dit goed doorgelezen, en daarna alle nodige poorten opengezet. Toch blijft mijn nat op moderate staan. Ik heb de volgende router: sweex lc000060
    En tussen de router en mijn xbox zit ook nog een switch: sitecom

    hoop echt dat je me verder kan helpen.

    mvg Tijmen
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als hij failed bij Netwerk aansluiting moet je kijken of je geen kabel breuk hebt. Probeer een andere ethernet kabel of een andere lan port. Tip gebruik bijv. de kabel welke aangesloten is op de pc

    Wat staat er bij NAT? Poorten moet je weg halen en je moet UPNP op enabled zetten .. nog een keer proberen

    heeft de sweex een upnp optie? enable die en haal de gegevens van portforward weg
     
  4. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vreemd probleempje met mijn verbinding.
    Het is waarschijnlijk iets kleins waar ik overheen kijk, misschien dat hier iemand me even kan helpen.

    Het zit zo;

    Eerst gebruikte ik gewoon mijn utp kabel die in de pc zit als ik op Live wou. Sinds kort heb ik ook een ps3 en werd het tijd dat ik de hele boel netjes op het internet ging aansluiten (iMac, 360 en ps:cool:
    Ik heb er een switch tussen gezet en kabels getrokken, en netjes weggewerkt uiteraard.

    Internet op de computer doet het, ik kan online met de playstation maar de xbox doet het niet. Zelfs niet als ik de kabels van de playstation/ iMac en de xbox verwissel.

    Iemand een idee waar het aan kan liggen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb te weinig info om je te helpen
     
  6. nibor

    nibor Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb problemen om media te delen met mijn xbox360. Deze is rechtstreeks aangesloten op een netwerkkaart in mijn pc, aangesloten via utp die destijds bij mijn xbox360 geleverd is. Dit gaf nooit geen problemen maar laatst is er schijnbaar iets veranderd waardoor dit niet meer kan. Ik heb tussendoor wel even een andere xbox360 aangehangen. Kan dit ermee te maken hebben? Hij vind via de test op de xbox wel mijn netwerkkaart maar bij de IP test failed hij. Op de netwerkverbinding geeft mijn pc aan dat er "limited connectivity" is. Ook via windows mediaplayer 11 ziet hij mijn xbox360 niet meer in het netwerk.

    Bij de eigenschappen van mijn netwerkkaarten staat alles op automatisch toewijzen ip enz.

    groeten robin
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. nibor

    nibor Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik in de verkeerde thread post.|:- Heb het probleem toch net zelf op kunnen lossen. Door nieuw thuis netwerk aan te maken en er stonden 2 computers aangemeld via de xbox360 om media te sharen.

    Toch bedankt:)
     
  9. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, wat voor info heb je nodig, Fardo?
    Mijn verbinding heeft het altijd gedaan als ik de kabel direct in de 360 plugde.
    Ik heb er nu een hub tussen gezet en de computer, playstation hebben wel verbinding maar de 360 niet.
    Ik kan de kabels verwisselen met die van de computer of ps3 (die het wel doen dus) maar dat maakt geen verschil.

    Internetverbinding is goed, de hub doet het ook, ps3 doet t online maar de xbox niet
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    NAT staat open en UPNP stond al aan. Poorten zijn weggehaald.
     
  11. tijmen1985

    tijmen1985 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo bedankt voor je reactie. Ter verbetering, mijn router is een sweex lc000070 en er zit geen upnp functie op! En na het openen van de benodigde poorten staat hij dus nog steeds op moderate. Ik heb dus echt geen idee meer wat ik nog zou kunnen doen.

    mvg Tijmen
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben je zeker dat je de correcte poorten (op de juiste manier) hebt geforward?
    Misschien even ter herhaling:
    En hier is een step-by-step guide te vinden i.v.m. port forwarding specifiek voor de Sweex LC000070 router.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Lijst van de startpost zou handig zijn ;)

    dus je hebt geen problemen meer?
    zie antwoord Dial
     
  14. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Live! Gold abo aanschaffen en kreeg deze link van iemand:

    link

    Nu heb ik hier wel eens verhalen gelezen over mensen die waarschuwden voor dit soort abo's want ze zouden het na een maand niet meer doen. Maar dat waren abo's waarbij je een nieuwe gamertag moet aanmaken.

    Nu zijn deze abo's ook te gebruiken bij verlenging. Heeft iemand enig idee hoe dit in elkaar steekt?
    Ik wil het best via PayPal halen, waardoor ik ook nog een soort van garantie heb, maar als ik word belazerd, weet ik het liever van te voren.... :)

    Thanks! :b:
     
  15. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een Live Gold abo betalen doormiddel van de prepaid kaartjes die je in de winkel kan kopen. Je hebt kaartjes voor een mand, 6,99 voor 3 maanden 19,99 (geloof ik) en voor een jaar 59,99.

    Ook kan je een Credit Card aan je acount (gamertag) koppelen en daarmee je abo betalen bij MS, let er wel op dat deze automatisch stilzwijgend vernieuwd wordt.

    Een andere manier is er niet voor een Gold abbo
     
  16. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met Credit Card betaald gelden dezelfde prijzen als voor de prepaid kaartjes
     
  17. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb problemen met mij NAT instellingen, deze staat volgens de test op STRICT. Nu heb ik een Speedtouch router maar tussen mijn router en pc staat ook nog een Belkin router gekoppeld.
    Als het goed is staan alle instellingen goed, ik had namelijk van het weekend ook gewoon live, alleen nu ik van de 48hrs kaart de redeem code invul en daarna Live wil gaan bij Halo3 geeft hij dus aan dat ik geen Gold membership heb, en mijn NAT instellingen verkeerd staan...
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Probleem 1:je hebt een silver account .. dus je kan niet on-line gamen. je moet een abbo kopen nemen

    Probleem 2: heb je je speedtough ingesteld als modem of is dit ook nog steeds een router?
     
  19. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je de link wel gelezen hebt, want je koopt op eBay gewoon een prepaid kaart. Je krijgt de kaart wel niet, maar de code die op de kaart staat wel ( en die heb je uiteindelijk nodig)

    Ofwel: je kan € 60 in de winkel betalen voor een jaar, of je betaald € 35 voor een jaar via eBay.

    En ik heb al begrepen dat de eBay link gewoon goed is... dus doe je voordeel ermee!
     
  20. kasper91

    kasper91 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heeb eenn xbox 360 die ik met mijn KPN Experia box probeer te verbinden via de wireless adaptor van de xbox. Na heel veel geklooi is me het eindelijk gelukt de xbox online te krijgen (juiste poorten forwarden, WPA naar WEP). Nu zou je denken mooi toch, wat is het probleem? Nou... Ik heb dus mijn beveiliging van WPA naar WEP veranderd, het probleem is nu echter dat pc geen verbinding meer wil maken met internet. Ik heb alles op de pc al aangepast( zoals het moet volgens de handleiding van de KPN experia box :p), toch krijg ik geen verbinding. Ik ben ten einde raad:p voor 80 eutjes zoon wireless ding gekocht en een xbox live gold abbo voor 1 jaar. Het zal toch niet dat ik strax de boel weg kan mieteren? Kan iemand me helpen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina