1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt XBOX Live eruit? Of ligt het aan mij. De troubleshoot verteld mij dat de Netwerk adapter gedisconnect is
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox live ligt er niet uit
     
  3. Wouter¤

    Wouter¤ Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen ;D
    even een vraagje, binnenkort stappen wij over naar een andere internet provider.
    welke weten we nog niet. daarom de vraag ; met welke internet provider werkt Xbox 360 live het best? trouwens we hebben nu @home.
    alvast bedankt ;D
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    allemaal (hangt van de up en download snelheid af) welke regio etc. check speedtest.nl zou ik zeggen
     
  5. Mister-gohst

    Mister-gohst Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!
    Ik heb zins een week 360 en wil op xbox live en nu zit ik in een kut situatie..
    Ik zit helemaal op zolder met mijn pc die internet gewoon heeft.. en router staat helemaal beneden wat is nu het makkelijkst en goedkoopst om te doen een 2de netwerk kaart in mijn pc kopen, wat zijn dan de gevolgen voor live? een router aanschaffen dat word dan de 2de in huis maar dan op mijn kamer kan dat? of in de 4de aansluiting van de router een snoer helemaal naar boven halen.. draatloos internet heb ik niet!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    router + ICS nooit doen! dat geeft problemen .. koop een switch (als je pc niet draadloos verbonden is) dan kan je je xbox en je pc op de switch aansluiten.

    edit voor jou is een switch het makkelijkst (deze kost +/- 20 euro)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  7. Wouter¤

    Wouter¤ Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, heb op de site gekeken. dan staat er op de site een nummering van 1 tot en met 5 met daar achter internet providers. geld dit gelijk voor mij?
     
  8. Mister-gohst

    Mister-gohst Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Tank you maar kan ik dan op me xbox en me pc tegelijk op internet? want dat wil ik doen anders kan ik net zogoed het stekkertje opwissellen
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan dan :)
     
  10. Wouter¤

    Wouter¤ Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, heb op de site gekeken. dan staat er op de site een nummering van 1 tot en met 5 met daar achter internet providers. geld dit gelijk voor mij?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. heb je je postcode check gedaan? Dan kan je zien welke provider het beste presteert in jouw regio
     
  12. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik inlog op xbox live dan wordt ik automatisch aangemeld bij msn.
    Kan ik dit ook uitzetten?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga naar je profile (gamertag).
    Kies dan Auto Sig-in.
    Daar kan je Live en MSN in- en uitschakelen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [yt]TbLby0R8BcA[/yt]
     
  15. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt:thumbs:
     
  16. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een avondje gamen op Halo met vrienden hadden we ons voorgenomen GTA IV er nog eens in te doen. Van zodra ik naar het dashboard ging, werd ik onmiddelijk gedisconnected van Xbox Live. Bij de Xbox Live Connection test blijkt er dat de MTU gefailed is. Als de beschrijving klopt zou men router niet compatible zijn. Maar dat was hem over een paar minuten geleden wel? Het heeft me veel moeite gekost om op Xbox.com te komen. De website werkt enorm traag ...

    Ligt dit aan Xbox Live zelf of aan mijn router. Voordien heb ik niets gedaan met de router. Met het probleem heb ik hem een keer uitgezet.
     
  17. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb exact hetzelfde probleem! In de vooravond heb ik nog perfect kunnen spelen, en ineens ging het niet meer. Ik had ook MTU failed :confused:

    Ik hoop dat het aan Live ligt.

    EDIT: blijkt dus toch aan Live te liggen want er hebben meerdere mensen last van lees ik op andere forums.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  18. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn xbox graag aansluiten op mijn modem alleen ik heb er 0 verstand van. Ik wil hem graag met draad aansluiten, wat voor draad heb ik nodig. Ik las iets over utp en ethernet ofzo? Is dit hetzelfde draad die verbonden is van de modem naar mijn computer?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan gebruik maken van een normale UTP-kabel , vraag in de winkel naar een straight kabel.

    Dat is de zelfde kabel die nu ook tussen jouw modem en pc ligt !!
     
  20. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt. Dan koop ik gewoon diezelfde kabel weer.
    En verder is mijn laptop verbonden met draadloos internet. Kan mijn xbox nadat die kabel er os ook zo verbinding krijgen met mijn laptop om er muziek op te zetten of moet dat op een andere manier gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina