1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen ik ben nieuw hier en ik heb een probleem over xbox live.
    mijn probleem is dat ik niet op xbox live kan komen en ik de xbox eigenlijk maar sinds kort heb en niet veel verstand ervan heb. dus ik heb internetkabel wanadoo breedband en ik heb ook een wireless usb van wanadoo zelf En gister wou ik zeg maar xbox live proberen enzo maar ik kom er steeds niet in ik krijg steeds bij die connectie om xbox live te testen dns failed terwijl ik bij ip confirmed heb en dat snap ik niet dat er steeds bij dns failed komt te staan. dus zou iemand me kunnen helpen met dit probleem?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De wireless USB-adapter van Wanadoo werkt niet met de Xbox360.
    Wil je draadloos gamen dan heb je zo'n ding nodig !!
    [​IMG]
     
  3. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en wat dan met die internetkabel want ik heb ze allebij kabel En usb ik kan allebij gebruiken voor internet dus hoe gebruik je het met internetkabel dan. want ik probeerde het gister met internetkabel en er stond steeds dns failed... ???
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die kabel moet je rechtstreeks in de Modem drukken !!!
    Dan moet je een Xbox Live verbinding hebben.
     
  5. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    dus die internetkabel die in de wanadoo modem zit moet in de xbox 360
    maar dat had ik gister ook gedaan en er stond dns failed?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet dan eerst je modem uitzetten (stroom er af) en dan nog een keer proberen
     
  7. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ik ga het proberen

    Edit : THanks het is geluktt !!!
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  8. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik kan nu al 2 dagen niet meer op live komen. hij zegt steeds dat hij niet kan verbinden. Bij de test gaat alles goed totdat hij bij xboxlive "failed" zegt. de status code is dan W:0000.00b X: 0000-F001 Y: 30a804840 Z 0000-0000 alles doet het verder kwa internet en het is ook helemaal uit het niets dat hij het niet meer doet.. wie weet raad? heb de xbox al een paar keer opnieuw opgestart e.d. maar er veranderd niks
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  9. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb weer een probleem maar dan over de mediacenter want ik wou gaan conecten maar ik moet zo een software speciaal downloaden om het te kunnen gebruiken dus ik deed wat er stond dat ik naar zo een site moest gaan van xbox.com/pcsetup en daar Windows XP Media Center Edition 2005 moet downloaden en dat heb ik gedaan alleen moet ik ook de die update downloaden en als ik die update heb gedownload en het open om te gaan installeren dan staat er dat ik die Windows XP Media Center Edition 2005 nog niet heb gedownload terwijl ik dat wel heb gedaan. en ik wou het opnieuw gaan downloaden die: Windows XP Media Center Edition 2005 maar als ik erop klik staat er zelf op die site : This computer is running Windows XP Media Center Edition 2005. dus dat vind ik raar ??:confused:
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hmz, sinds gisteravond ook wat probleempjes met xbl. Ik word gewoon ingesigned als normaal, hij doet er dan vrij lang over om het dashboard te laden. Ik krijg te zien welke friends online zijn, maar als ik hun profile probeer te bekijken krijg ik een 'connection lost' en word ik van xbl afgegooid. Ik heb een paar dagen geleden zo'n 13 maanden-code van Gamehubs gekocht en geactiveerd, zou dat er iets mee te maken hebben? (corrupte code -> ik geband, aangezien niemand anders het heeft. Ik begin maar meteen met doemdenken :9)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm kan je het formulier van de start post gebruiken .. dan weet ik meestal het probleem
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  12. Multensor

    Multensor Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Krijg geen IP adres van modem bij de test connection vande xbox 360.
    Welke provider?: Tele2
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: ??/??

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Versatel (Davolink denk ik)
    Modem type?: DV-201AMR
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je met ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: n.v.t.

    Router

    Welk merk router heb je?: Geen
    Welk router type?: Geen
    Welke firmware?: Geen
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    W:0000 - 000B
    X:4000 - 1001
    Y:0000 - 0000
    Z:0000 - 0000
    Wat heb je geprobeerd?: Modem reboot, andere poort modem, poorten openzetten (88 UDP, 3074 TCP/UDP), handmatig ip adres, dns etc invoeren maar dan loopt de test later vast, factory defaults.
    Waar stopt de test?: IP adress
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: n.v.t.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik vermoed dat je modem niet geschikt is voor een directe connectie (Je provider registreerd het mac adres van je pc) het beste kan je een router kopen
     
  14. Multensor

    Multensor Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me persoonlijk sterk aangezien er twee verschillende pc's op de modem zijn aangesloten. Welke dus beide een verschillend MAC adres hebben. Teven is de modem ook een router (zitten 5 poorten op). Nog andere ideeen?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet alle poorten zijn geschikt om daar een pc op aan te sluiten.
    2 poorten zijn alleen geschikt voor een digitale tv decoder.

    Mijn buurjongen heeft namelijk ook zo'n onding !!
     
  16. MaikieM

    MaikieM Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem met xbox live en Rainbow Six Vegas 2. Ik maak gebruik van glasvezel (Onsnet). Het probleem is dat om de 10 minuten het contact verloren gaat met de host van de game (Terrorist hunt missies). Dus moet ik steeds opnieuw een spel zoeken. De xbox live connectivity test geeft geen problemen aan. Ik werk achter een router (Netgear WRT642) waarop ik upnp heb ingeschakeld. Iemand een oplossing?
     
  17. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, de vraag maar met behulp van mijn prachtig gemaakte situatieschets *cough*. (ik heb nooit gezegd dat ik goed ben ik Paint of dat ik hier de tijd voor zal nemen, het lijkt me best duidelijk zo)

    [​IMG]

    mijn vraag: is het mogelijk om mijn xbox met de ethernetkabel aan te sluiten op mijn pc zodat ik dan internet kan ontvangen op mjin xbox (via LAN die ik dan even in moet stellen op mijn eigen pc)

    alles wat ik kan vinden is namelijk via de router of modem, maar die staan een verdieping en meerdere ruimtes verderop.

    of is er nog een andere praktischere manier?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dan krijg je moderate NAT en last van lag... je moet je 360 draadloos of via UTP of via UTP via de stroomkabel aansluiten op je router
     
  19. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas op! Phishing scam op Xbox Live!

    Dit stond op een andere site en heb het ook maar hier even ingezet, zodat meer mensen dit te weten komen.

    Momenteel verspreidt een phishing scam berichtje op Xbox Live zich als een olievlek. Als jij een XBL-berichtje krijgt van een vriend, waarin het gaat over gratis Microsoft punten, pas dan op. Het berichtje dat afkomstig lijkt te zijn van iemand uit je vriendenlijst bevat de volgende tekst:

    "M2AF everybody go to loginxbox.tk I just got 1600 MS points Hurry though!! I think it is a limited time offer."Gratis punten? Klinkt toch te mooi om waar te zijn? Als je besluit om naar die website gaat om je Xbox Live login informatie in te vullen, wordt het berichtje dat hierboven staat naar iedereen in jouw vriendenlijst gestuurd, met jou als afzender.

    Dus als je dit berichtje al hebt gehad (of binnenkort ontvangt), wees dan zo vriendelijk om degene die jou dit stuurde te verzoeken om zijn XBL wachtwoord zo snel mogelijk te wijzigen. Er is nog niet bekend wat deze scammers met de inloggegevens van plan zijn.
     
  20. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me altijd afgevraagd waarom ik op de eerste xbox nooit last heb gehad van een moderate/strict NAT, terwijl ik er nu op de 360 er regelmatig last van heb. Wat is er precies veranderd waardoor dit veroorzaakt wordt?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina