1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje: moet je Gold member zijn voor MS points te gebruiken in de marketplace?
     
  2. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ¿?
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de volgende vraag:

    Ik heb op xbox live tot nu toe de credit card gebruikt van iemand anders maar die verloopt over een paar dagen. Nu heb ik zelf al een kaartje gekocht met daarop de code voor een nieuw jaar xbox live abbonement. Kan ik die code nu gewoon invoeren en gaat dan alles goed? of moet ik wachten tot de credit card helemaal is verlopen en dan pas de code invoeren. Het liefst zou ik die cc helemaal verwijderen maar ik had al gelezen dat dat moeilijk gaat of is dat intussen veranderd?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft niet te wachten tot die verlopen is.
    Dat van die CC verwijderen weet ik niet. :)
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb sinds kort sneller internet van XS4ALL, maar hij valt nogal vaak weg. Als ik in private chat met iemand zit dan gaat alles goed. Dan blijft de verbinding gewoon. Zodra ik online ga spelen met bijv Halo dan valt de verbinding weg. Niet om de zoveel tijd maar onverwacht. We hebben er een modem bij gekregen maar die is nog niet geinstalleerd, zou dat een oorzaak kunnen zijn?

    Ook heb ik een switchbox op mn kamer staan waardoor ik internet op mn pc en op mn xbox heb.. kan dit een oorzaak zijn?

    Alvast bedankt
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heb je de modem nog niet aangesloten ???

    Sluit de modem eens aan en kijk wat er gebeurt !!
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    omdat mn pa daar niet zo snel in is. Hij sluit m maar niet aan. Dat ding ligt er al 2 weken
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    If you want something done right, you got to do it yourself. ;)
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Maar ik weet niet eens hoe je zo'n ding aansluit, is er installatie voor vereist?
    Hmm weet je wat ik ga wel ff die doos pakken. Ik ben opzich niet onhandig met installeren XD
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een ADSL modem aansluiten gaat sneller en simpeler dan een kabelmodem (Ziggo).
     
  11. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit topic alleen voor connectieproblemen? Ik heb een andere vraag.
    Ik heb mijn gamertag: Chewbacca NL gelinkt aan een emailadres maar daar heb ik het wachtwoord niet meer van dus heb ik xbox support gebeld en me emailadres gewijzigd. Alleen als ik inlog op de xbox site met dat emailadres moet ik een nieuwe gamercard maken en als ik dan Chewbacca NL invoer staat er dat dit emailadres niet bij die gamertag hoort. Moet ik opnieuw xbox bellen of weet iemand dit?
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag:

    als je xbox live gold abbonement is verlopen dan word het automatisch naar zilver overgezet toch? En ik neem aan dat je dan ook je microsoft points behoud en je gamertag.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal juist !!!
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijft het raar dat zoals ik op de vorige pagina al zei, niet gewoon de cc kan verwijderen die ongeldig is geworden. Ik heb een beetje rondgelezen en het schijnt echt heel lastig te zijn om een cc te verwijderen. Je moet zoeizo bellen en zelfs dan kan het nog heel lang duren. Erg irritant vooral omdat de redeemcode die ik had gekocht voor een nieuw jaar abbo niet ingevoerd kan worden omdat hij dan zegt dat de cc onjuist is. Er is nergens een mogelijkheid om over te stappen van cc op zn redeemcode.:confused:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het enige wat je kan doen is bellen. De reden dat je het zelf niet kan aanpassen is om fraude te voorkomen. Bij ebay kan het bijv ook niet. Als je je redeem code invult voor je cc vervalt schakelt deze automatisch over op betaling via redeem codes.
     
  16. emmol28

    emmol28 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand een idee over mijn probleem op de vorige pagina?
     
  17. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas niet dus. Waar ik die redeemcode ook invoer, hij denkt dat het voor je cc ofzo waardoor ik niet door kan gaan. Ik kon trouwens wel opeens mn abbo verlengen via die credit card terwijl punten kopen niet meer lukt. Morgen verloopt dat abbo op de cc dus ik ben benieuwd of hij dan gewoon doorgaat.
     
  18. Leeuwhoofd

    Leeuwhoofd Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox denkt dat ik een Amerikaan ben, ik kan alleen een Amerikaans adres invullen bij mijn account gegevens. Iemand een idee hoe ik het in het Nederlands krijg? Mijn windows live ID, hotmail zeg maar, heb ik al naar Ned. omgezet.

    Bedankt.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan is je cc verlopen en dan is je account gelocked. Je moet dan ms bellen
     
  20. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik dus gekocht. Maar ik kreeg geen game erbij en geen 200 points. Hoe zit dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina