1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El Salvador

    El Salvador ik moet poepen Bert

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik echt totaal niet. Het oudere overzicht was gewoon veel mooier en overzichtelijker. Ik ben normaliter helemaal niet zo conservatief, maar in dit geval wel:+
     
  2. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, smaken verschillen
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.547
    Leuk Bevonden:
    8.639
    MS heeft momenteel dus de Marketplace verkut. Ik post het maar voordat er honderden vragen over komen.
    Ik quote:

    Hopen dat ze het snel fixen.
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0


    "we are all screwed untill it's fixed" :lol:
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu mijn hotmail niet in.. heeft iemand anders dit ook? (ook een microsoft service en gelinkt aan xbox.com en live).

    Edit, doet het weer.. iets te voorbarig.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  6. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ook ik heb een 'stom' probleem.

    Ik heb 2100 points gekocht via een kaart. Ik heb de MS points via een kaart erop gezet. De game add-on GTA IV: TLAD ben ik aan het binnenhalen.

    Maar ik ging tijdens het downloaden per ongeluk een multiplayer spel spelen van GTA IV. Hierbij werd de download geannuleerd. Nu heb ik via system settings een niet volledige game demo verwijderd en wil ik opnieuw de add-on binnenhalen. (achteraf gezien lijkt me dat de add-on die ik gedeeltelijk aan het binnenhalen was?)

    Maar hij blijft op 3 % staan en ik heb alleen de opties play now en cancel terwijl play now dus niet actief is uiteraard.

    Wat moet ik doen?

    PS: VERHOLPEN GECANCELLED EN OPNIEUW BINNENGEHAALD
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  7. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig :)
     
  8. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Boarders,

    Sinds vorige week wilde ik weer eens xboxlive op omdat het online gamen even niet interessant meer was. Maar telkens als ik inlogde bleef ik een minuut of wat online en werd ik er plotseling afgeflikkerd met de melding dat er geen informatie van xboxlive verkregen kon worden en de volgende code stond erbij :8007274c

    Nou heb ik al 4 keer gebelt met de helpdesk en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat dit weleens zou kunnen komen doordat ik een nieuw modem heb van ziggo (voorheen casema). Er zouden wat poorten niet open staan en die moeten geopend worden. Alleen als ik ziggo opbel zeggen zij dat alles hoort te werken en poorten openen geen optie is.....ik heb nu denk ik al in totaal 2 uur lopen bellen en ik weet me geen raad meer. Iemand suggesties?

    alvast bedankt
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
  10. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen router......ik heb me xbox direct aangesloten op me modem, wat overigens een motorola van ziggo is. Hoe kan ik de poorten van mn modem openzetten?? Ik ben hier best een leek ik. Ik heb van xbox helpdesk wel de poorten gehad die ik moet openzetten...dus als ik weet hoe ik in mijn modem kom kan ik het wel verder.

    iemand tips???
     
  11. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van deze?
     
  12. jamesdelft86

    jamesdelft86 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nopes hij staat er niet tussen helaas. Ik ben er wel achter gekomen hoe ik in mijn modem kom, maar daar is niets te vinden over openen van poorten. ik kan uberhaubt bijna niks instellen ed.

    Net wel weer een telefoongesprek gehad met ziggo en als het goed is zijn mn internetwaardes ofzo te laag omxboxlive aan te kunnen. Daarom kunnen ze een monteur sturen om een nieuw modem en onderdelen aan te sluiten.
     
  13. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, hopelijk werkt dat!
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen waar die NAT-poorten staan, en hoe ik ze open moet zetten ?
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en hoe je erachter kunt komen of je NAT Open is?? Toevallig ook mijn vraag, komt wel goed uit dit :)
     
  16. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    dat weet ik wel, als je network configuration doet, en xbox live connection test en als alles goed werkt (hij dus geen fout aangeeft) dan is je nat open, anders niet.
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, oke. Dan heb ik mijn NAT dus op OPEN :D
     
  18. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    lucky you, I'm still stuck with moderate NAT


    Edit: Solved !
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Ziggo modems staan de poorten toch al open :confused:
    Heb met de Motorola modem nooit geen problemen gehad.

    Rommel niet met de instellingen van het modem , ze krijgt gigantische ruzie met Ziggo :+
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem: als ik m'n UDP kabel gwn aansluit op m'n xbox dan krijg ik altijd Moderate NAT, maar als ik ze bridge( Lan verbinding en Wireless Network) niet, maar dan krijg ik na (gemiddeld) 30 min "disconnected from XBL" of kan ik parties en games niet meer joinen ? Weet iemand een beter idee om het te doen lukken ?

    mvg, dudeer82
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina