1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dus je hebt een cc gebruikt om het te registreren? In elk geval, best gewoon even bellen naar de microsoft support lijn, zij moeten het kunnen regelen.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    Hilfe bitte sehr :b:

    Moet je ff bij je account settings kijken volgens mij kun je daar Automatic Billing (ofzo) uitzetten.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  3. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks, je zal het spel opnieuw moeten spelen :+
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lekker dan beide gears, Army of two, RE5 en wat andere shit op het de hoogste moeilijksheid graad uitgespeelt 8) lekker zonde dan.

    mja bedankt iig.
     
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag router binnen en aangesloten zoals je hierboven aangegeven hebt. Werkte in 1 keer. Super bedankt voor de hulp. Kan ik weer lekker online met me x-doos :thumbs:
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb 2 profielen op mijn xbox.
    1. Laconiek = mijn gamer profiel.
    2. Kontkreeft NL = Dit is een profiel waar ik mijn microsoftpoints add. Dit lukt namelijk niet bij mijn profiel Laconiek, omdat ik met dit profiel een amerikaans emailprofiel heb, waardoor ik geen MSP kan toevoegen. Snap ie! ;)

    Nu staat er op het profiel Kontkreeft NL nog iets van 2000 MSP die ik een hele tijd geleden heb toegevoegd. Nu wil ik inloggen met Kontkreeft en tot mijn verbazing word er gevraagd naar een paswoord????? "Enter now you passcode"? Nu kan ik gewoon niet meer inloggen in mijn profiel waar ik de MSP heb op staan. Ik heb ook nooit een paswoord aan gemaakt ofzo, wist niet eens dat het kon.

    Ik heb werkelijk geen idee wat ik hiermee aan moet....

    Iemand een idee?

    Edit:
    Vraagje 2:

    Ik heb het profiel Kontkreeft NL weinigi in gebruik. Nu weet ik ook niet meer het bijbehorende email adres. Is dit nog te achter halen?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  7. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  8. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt misschien gek, maar heeft iemand een idee hoeveel bandwith dus MB je verspilt voor elke uur op xbox live ? Ik ga op vakantie en daar hebben ze een limiet van 4GB per maand.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga maar uit van een 10MB up en 10MB down per uur als je niet de host bent. Meningen zijn hierover een beetje verdeeld, schattingen zitten tussen de 6 en 25MB per uur maar het hang natuurlijk allemaal af van welk spel en of je host bent.

    10MB up en down is volgens mij wel een goede indicator
     
  10. pro-hcore

    pro-hcore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

    Wou net aan de gang gaan met messenger op men 360
    Na een paar x mijn wachtwoord ingevult te hebben gaf hij telkens aan dat het niet klopte
    Nu kwam ik tot de ontdekking dat ik destijds mijn emailadres verkeerd ingevult heb namelijk ...@hotmal.com ipv ...@hotmail.com

    Ik kan dus mijn windows live id gekoppeld aan mijn xbox live account niet veranderen. Om dat hij dan vraagt om het paswoord wat gekoppelt staat aan mijn hotmail. (en dus niet aan het door mij opgegeven foute hotmal)

    En je kan ook nergens alleen het emailadres veranderen.....

    Iemand?

    Mvg
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap je niet helemaal. Je had een fout wachtwoord bij messenger ingevuld, dus nu wil je het adres dat gekoppeld staat aan je gamertag veranderen?
     
  12. pro-hcore

    pro-hcore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij het aanmaken van een live id moet je een emailadres en een wachtwoord opgeven.

    ik heb als email adres ...@hotmal.com ipv ...@hotmail.com op gegeven dit in combinatie met een wachtwoord. Dus een live id aangemaakt met een fout emailadres..

    Nou telkens als ik dit wachtwoord invul geeft hij aan dat dit invallid is of het emailadres. Dat is dus het email adres wat fout is want dat had ...@hotmail.com moeten zijn ipv de ...@hotmal door mij ingevult.

    nu wel? anders zal ik het proberen nog maals uit te leggen
    alvast bedankt

    Greetz
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de helpdesk al gebelt?
     
  14. pro-hcore

    pro-hcore Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    vanwegen slechte verbinding vroegen die me om morgen terug te bellen. Dus dacht zal het hier eens vragen

    Greetz
     
  15. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    D3lphiki ik heb je gisteren niet kunnen bedanken voor je reactie.

    Dus bij deze, hartstikke bedankt :thumbs:
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb even een grafiekje voor je gemaakt, dit is 10 minuten lang Battlefield 1943 op live:

    [​IMG]

    Zoals je ziet staat het gemiddelde voor zowel upload als download op 5KB/s gedurende 10 minuten. 5 X 600 = 3000KB in 10 minuten. 3000 X 6 = 18000KB (grof gezegd 18MB) per uur.
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je hier genegeerd wordt.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Met zo'n instelling ga ik niet eens de moeite nemen om je post door te lezen. Je verhaal mag ook wel wat duidelijker.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de helpdesk gebeld .. je hebt wel je originele email adres nodig
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Is maar een grapje hoor :x Krijg wel reactie nu ;)

    Het komt er op neer dat er een paswoord op mijn 2e profiel staat die ik er niet op heb gezet. Ik heb namelijk iets van 2000 msp erop staan. En kan ik achter mijn 2e profiel mijn e-mail achter halen?

    Helpdesk nog niet gebeld, want ik wou eerst mijn mail adres achterhalen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina