1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, super bedankt niet alleen voor de uitgebreide info maar ook de moeite die je hebt genomen. Dit moet je zeker wat tijd hebben gekost. Het maakt je echt blij als je weet dat er mensen zijn die het leuk vinden om andere te helpen en daar ook de moeite voor nemen. :thumbs: Een knuffel ? (no homo:D)


    Ik speel momenteel alleen Gears 2.
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    _0/Vraagje, ik heb op mijn gameraccount een maand live geactiveerd. Nu kan mijn broers gameraccount niet op live... klopt dat? En hoe kan ik het als het niet klopt het oplossen?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even in de menu van jullie router en schakel daar de UPnP (Universel Plug and Plug ) in.
    Deze zorgt ervoor dat er meerdere Consoles tegelijk op XBL kunnen.
     
  4. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo xbox360 bezitters,

    Ik ben van plan zelf binnenkort een XBOX360 te kopen, alleen heb ik 1 vraagje over het verbinden, je krijgt bij aanschaf een ethernet(netwek)kabel erbij, deze is echter niet lang genoeg om bij de router beneden in de kelder te komen omdat de XBOX360 boven staat, en mijn vader geen draad door het hele huis heen wil hebben.

    nu is mijn vraag: kan het zo ook:
    ik heb eenWireless Network Range Extender van Sitecom(link)
    kan ik daar ook mijn ethernet kabel instoppen(er zit zo'n poort voor) en kan ik zo ook verbinding maken met mijn router beneden? want ik heb nu even niet het geld om een draadloos geval te kopen voor de xbox360 voor 80 euro.


    doortrekken gaat niet omdat hij dan een heel stuk over de vloer moet omdat de kelder links onder het huis zit en de kamer helemaal rechts in het huis.

    en moet mijn pc dan persé aanstaan? of wat zijn andere mogelijkheden? dat pc aanstaat vind ik niet heel erg dan.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat in de kamer waar de Xbox360 komt ook een pc en hoe is deze aangesloten ??
     
  6. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    staat een pc, is xp pc en heeft draadloos internet en draadloos doos ding wat hij gebruikt om verbinding mee te maken is van speedtouch
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Lees slechte ervaringen met Wireless Network Range Extender van Sitecom.
    Deze extender kan natuurlijk wel goed bij jouw werken.
    Ik weet niet hoe kieskeurig de Speedtouch is en dat deze wel lekker werkt met de Sitecom.

    Je kan ook de XBox360 achterin de PC kunnen drukken en zo op XBL op gaan.
    Je mag dan alleen tussen de beide netwerken een brugverbinding moeten maken.
    Je selecteer beide netwerkaarten en druk vervolgens op burgverbinding maken , de rest regelt XP dan.
    Voor Xbox Live moet dan de pc wel aanstaan.

    Een andere oplossing is het kopen van 2 Homeplugs.
    De ene homeplug druk je naast de Speedtouch in het stopcontact en de andere druk je in het stopcontact bij jouw op de kamer.
    Vervolgens gaat het data-verkeer via de elektra-kabels in de muur.
    Voor 2 Homeplugs betaal je al gauw € 70.
    [​IMG]
     
  8. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    en kan het ook een normale ontvanger van een computer zijn? of werkt dat ook minder?

    nog een vraagje, mocht ik toch besluiten dat ding voor 80 euro te kopen, werkt hij dan op een SpeedTouch 580?
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met een normale ontvanger via de pc is ook minder .. de beste oplossing is inderdaad de homeplug methode
     
  10. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe ver kan zo'n homeplug systeem? dat ik ze ver uit elkaar doe, bijvoorbeeld rechtstreekse lijn zal maximaal zo'n 7-10 meter zijn, alleen moet hij door betonnen vloer heen en weet niet of dat werkt en kan?

    en waar kan je ze kopen? niet al te duur als het kan.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  11. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dan kun je beter voor een 200mb/s gaan. Tenminste als het budget het toestaat, dan kost deze je 2x 40,-.

    Al zou 85mb/s ook wel volstaan, dat had ik zelf ook een tijdje en dat kost je 'maar' 50,- klik!
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor die prijs kan je net zo goed een officiele Xbox 360 wifi adapter kopen. Desnoods kijk je even rond hier op de Xbazar of er misschien eentje te koop staat.
     
  14. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat is precies evenduur als die draadloze ontvanger van xbox360...

    en moeten die homeplugs op hetzelfde stroomnetwerk zitten? want dat staat op sommige fora's dat dat moet namelijk.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Homeplugs zijn beter dan de draadloze ontvanger. Een gewoon huis heeft 1 stroom netwerk. 85 mbps is voldoende om HD te streamen.. 200 MBPS is een overkill
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je mag de homeplug NIET op een stekkerdoos met spanningsbeveiliging (bliksem) of netfilter aansluiten.
    De stekkerdoos verstoort namelijk het dataverkeer tussen 2 Homeplugs.

    Bij de standaard huizen heb je maar één stroomnetwerk (fase) , alleen bij huizen met een 3x 380 volt (3 fases) aansluiting kan het zijn dat de Homeplug niet werkt.

    Zou de 14Mbps van Wehkamp niet kopen !!
    Kijk anders ook even op de site van Conrad (Computer , Kantoor > Netwerk > PowerLAN).
    Conrad huismerk = Devolo.

    Devolo wordt wel gezien als het beste merk op gebied van HomePlugs.
     
  17. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik ben aan het overleggen of ik anders dat internet geval van iemand kan lenen om te testen.
     
  18. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net voor het eerst xbox live points gekocht. Alleen weet ik niet waar ik het kan opwaarderen op m'n xbox360.

    Thnx in advantge
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, vraag verkeerd gevraagd.
    Mijn broer kan wel op live, maar hij heeft geen Gold, ik heb het wel geactiveerd op mijn gameraccount. Kan iemand helpen..?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh .. kan je het nog beter uitleggen? Wat werkt wel wat niet .. hoe heb je je xbox aangesloten .. wat is de foutmedling?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina