1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ben bang dat daar weinig aan te doen valt. Je zou eventueel kunnen proberen van WiFi kanaal te wisselen oid.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoe wissel ik van WiFi kanaal? Anders bel ik MS morgen wel even, misschien dat die adapter van hun gewoon gaar is.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mensen

bij een vriend hebben we nu ook xbox live.

De test geeft geen problemen. alleen kan hij geen party joinen ook horen we anderen niet?
    Hij heeft wireless

En ik heb via het thomisme menu van de router de poorten open staan zonder resultaat?

Iemand nog tips

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn exemplaar van Halo 2 zit nog zo'n oude XBox Live kaart, werken die ook nog gewoon nu op de Xbox 360? Want dan heb ik er nog wel wat meer. xD

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja die werken.. maar sommige hebben een "houdbaarheidsdatum".. moet erop staan..

6. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt. Ik bestel die kaarten altijd via Ebay. Scheelt bijna 50% op een jaar abo.

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, bedankt! Ik ga gelijk even kijken of er datums opstaan en anders kan ik ze dus mooi gewoon gebruiken. Goedkope 2 maanden voor 5 euro, en heb nog ergens 3 maanden liggen van een ander XBox spel. Dat scheelt toch maar mooi weer in de portemonnee!

8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb misschien wel een hele domme vraag, maar ik heb draadloos internet, en eigenlijk vind ik zo'n adapter nogal veel geld.. Maar nu heb ik op mijn kamer een laptop staan waar dus draadloos internet opzit, kan ik nu ook via een kabel mijn xbox laten connecten via mijn laptop zodat ik met de xbox het internet (live) op kan ?
    Ik las ergens op internet dat het wel kon, en dat je op de laptop dan toe moest laten staan dat anderen konden connecten via deze internet verbinding, maar doe ik dat valt het hele internet op mijn laptop weg..

Kan iemand me helpen

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de startpost ;) daar staat het geoemd .. inclusief youtube videos

10. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    hiih ik had het al gelezen, alleen dacht dat dat wat anders was :$
    Maar het is gelukt :)

11. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nu is het me gelukt, maar ik weet niet of het aan mijn connectie ligt (vastwel) maar als ik een wedstrijd speel loopt het schokkerig, en was een keertje de connectie met de andere speler verloren.. toen werd ik dus weer naar et beginscherm gebracht, en daar liep me xbox vast terwijl ik dit normaal nooit heb.. Ligt dat aan mijn internet verbinding dan ?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox Live via de laptop is niet de ideale oplossing ... het kan inderdaad aan de verbinding liggen

13. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Was ik al bang voor., Mja dan moet ik dus wel zo'n wireless adapter halen.. Moet het persee die van microsoft zijn of mag het ook elke ander zijn ?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt als je wireless wilt de wireless adapter van MS nodig, maar ik weet niet of het signaal dan sterk genoeg is. Beter is het om een kabel te trekken of met homeplugs te gaan werken

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Oké, er is iets niet helemaal in orde met mijn internetverbinding vermoed ik.
    Hier in het huis staan twee Xbox 360's, allebei aangesloten op dezelfde router.
    Nou heeft de ene, uiteraard niet die van mij, nergens problemen mee.

Laten we als voorbeeld Gears of War 2 nemen, de andere Xbox 360 kan altijd probleemloos een match vinden en in party's komen.
    Die van mij heeft daar wat meer moeite mee, dat is nog zwak uitgedrukt.
    Standaard deze melding "You're firewall may be affecting your network experience" bij Gears of War 2.
    Waar kan dit aan liggen, aangezien de andere Xbox 360 wel gewoon fatsoenlijk werkt op Live. :)

Edit: Het is trouwens deze melding "You may have poor connection door je firewall settings".
    Heb trouwens ook alle poorten open staan die open moeten staan. :)

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je twee Xbox360's op één router hebt moet je gebruik maken van upnp, anders gaat het fout met één van de twee ;)

17. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat niet in de startpost want dat wordt wel vaak gevraagd ?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    volgens mij wel .. ik was toch van plan deze nog een keer te verbeteren

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kun je dat ietwat toelichten. ;)
    In de zin van, wat moet ik daarmee doen?

Kon het niet zo snel vinden eerlijk gezegd. :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    upnp aan zetten .. geen portforward of dmz gebruiken .. ondersteund je router niet of heb je bij 1 van de 2 xbox'en nog steeds moderate nat .. dan moet je een andere router kopen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina