1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je je xbox live account toch al gelinkt aan een windows live ID?
    Of kan je gewoon nu even niet inloggen? Misschien ligt dat wel gewoon aan je browser, even je cache leegmaken.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een week ofzo geleden me gewoon nog ingelogd, maar nu doet die steeds alsof ik nog geen xbox account heb.:confused:

    Als goed is heb ik dat ID allang.
     
  3. t00bster

    t00bster Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Me xbox zegt dat die goed verbonden is! ik zal dmz even uitschakelen en upnp al1 gaan gebruiken. Echter op die andere manier ( in game voor de optie kiezen tegen een vriend spelen ) kan ik het ook niet.. Ik kan gewoon niet in fifa tegen vrienden spelen die in me lijst staan..
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is toch geen probleem met de age-restriction van EA, je krijgt geen boodschap met iets van 'parental consent required' ofzo?
    Maar je had het toch enkel bij die ene maat van je, of toch bij verschillende vrienden op live?
    Er is toch ook geen speciale router firewall ofzo op je sweex router, want zonder die ertussen te plaatsen had je geen enkel probleem juist? Misschien daar toch eens even naar kijken bij je instellingen..
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hele tijd geleden al gevraagd en niet meer aan gedacht. Iemand die dit weet?
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vroeger kon dit enkel door met de xbox customer support te bellen, maar tegenwoordig zou het ook moeten lukken door in te loggen op xbox.com.

    My account gedeelte > membership level > automatic renewal/automatisch verlengen status. Het staat normaal nu op ON of ingeschakeld, en je kan het daar ook uitschakelen.

    [​IMG]
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heel erg bedankt!:thumbs:
     
  8. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  9. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een topic gemaakt vandaag over mijn xbox live account, maar heb nog geen antwoord gehad. dus ik perobeer het hier ben nogal ongeduldig (blehhh) dus uhm.....hier komt ie (als ik off topic ben moet je het zeggen,weet namelijk niet of het de juiste plaats is)


    hallo lezers ;d


    ik wil mijn account binden aan mijn main live account (heb nu een spam e-mail als account)

    maar ik ben nog geen 18 en heb dus een master account ofsow nodig??

    waardoor ik dus niet mijn main e-mail account kan gebruiken.....

    dus in het kort: ik ben nog geen 18 maar wil mijn main live account gebruiken (ingesteld op 14 jaar)

    iemand weet hoe ik iets kan veranderen waardoor ik wel mijn main account kan gebruiken?



    ik kom er echt niet uit
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  10. t00bster

    t00bster Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Had maar 1 vriend in me lijst die ook fifa speelde, andere vriend speelt het nu ook en heb daar hetzelfde probleem bij..Krijg ook niet de melding die jij zegt over ea... Ja ik zou niet weten bij welke instellingen ik moet kijken.. dat is het probleem juist. Maybe toch maar een duurdere router halen van een beter merk ofzo
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Graag gedaan!

    Gamehubs wel. De andere site ken ik niet, maar 'normaal' zouden ze gewoon officieel moeten zijn en werken. Je kan het altijd eens navragen of opzoeken of al iemand ervaring met die specifieke winkel/item heeft in het [Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3] topic.

    Ik zal eens even kijken of ik ze terugvind, want ik weet de regels daaromtrent nietmeer helemaal vanbuiten meer. Maar kan je trouwens op je live account zelf je leeftijd nietmeer veranderen nu het nog nergens aan gekoppeld is?

    Edit: Je zou normaal als volgt van windows live ID kunnen veranderen;
    Gamercard op xbox live > account management > windows live ID > nu krijg je vraagjes omtrent je vorige account en voor bevestiging om te veranderen, vul nieuw emailadres en paswoord in > Done

    Staat je router hierbij? Dat is alvast de handleiding, even kijken of er toch niets in staat. Het is vreemd aangezien je xbox zelf geen enkele foutmelding geeft, hebben je vrienden problemen als ze tegen anderen spelen? En je moet misschien eens iemand anders adden (recent players, of kijk even in de Fifa thread hier op XBW in het games forum) en kijken of je hetzelfde probleem bij hen ondervindt.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  12. lstobias

    lstobias -

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    mja,nouw het zit zo dat als ik dat doe dan krijg te horen dat ik nog niet oud genoeg ben.dat ik een "child account" heb :confused:.
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dus met je 14 jaar zou je 'binnenkort' wel Messenger kunnen gebruiken.. Ik vrees dat er verder niet veel meer opzit dan te wachten met dat windows live ID.

    Edit: Ik ben nu niet zo echt thuis in de hele regeling omtrent de child/parental account settings, kan het wel eens tegoei navragen of opzoeken aan iemand met meer kennis van zaken maar ik las ook wel dit wat erop zou wijzen dat je toch (al?) op MSN zou kunnen via je xbox;

    Edit 2: Ik zie juist dat dat van de live.com support site komt en niet van xbox support (de eerste quote dus wel), dus het zou wel kunnen zijn dat dit niet van toepassing is op de xbox 360 enkel op de pc.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje; soms valt gewoon xbox live uit terwijl ik speel.. snap er niks van :/
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, daar hebben meer mensen de laatste tijd last van. Geen idee wat het, ik denk gewoon wat storingen de laatste tijd.
     
  16. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Weer even een update, mijn kamergenoot en ik kunnen nog steeds niet elkaar joinen in games of chat invitations naar elkaar doen. Ik is de beheerder gebeld van het internet hier en die geeft aan dat hij er nog nooit van heeft gehoord, we hebben iig beide een ander ip en het zou naast elkaar moeten werken. Dat UPnP heeft hij nagekeken en dat staat altijd aan bij klanten.

    Next step wordt dus even bij iemand anders testen in het gebouw (2 naastgelegen kamers) of hij het daar wel doet. Doetie het wel dan ligt het aan het lijntje hier, doetie het niet geven de xboxen conflicten. Maar heeft iemand nog verdere suggesties?? Snap er niks meer van.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Aah het is je 'kamergenoot' en niet een buur op dezelfde gang ofzo.. Dus jullie xboxen staan op dezelfde kabel waar je zelf nog eens een splitter hebt aangekoppeld. Gebruik je daarvoor een Hub of Switch...?
     
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk:
    2 kamers, 2 gaatjes uit de muur. 1 gaatje dus in elke kamer, komen beide uit een andere muur even ter info. We hebben allebei een switch gekocht om onze pc en onze xdoos hierop aan te kunnen sluiten. Splitter = switch?

    Thnx iig!
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe ging het toen je het probeerde bij je andere buur ofzo? Want zei je niet dat het daar wel ging terwijl ze eigenlijk in hetzelfde gebouw zitten?

    Heb je trouwens hetzelfde probleem als jij en je vriend allebei je xbox gewoon direct aansluiten zonder switches ertussen?

    Het probleem is dat niet alle routers, ook al supporten de meesten tegenwoordig wel UPnP, eigenlijk niet helemaal het correct implementeren waardoor je niet altijd de functionaliteit hebt van 2 open NATs als je 2 xboxen aansluit. Bij 1 xbox is het meestal geen probleem, maar als ze samen moeten werken geeft het dikwijls problemen, daarvoor zijn die xbox live approved logo routers nog wel goed.

    Je zou sowieso eens kunnen proberen je firmware van je router up te graden, maar aangezien je er zelf niet aan kan zal je hiervoor naar je beheerder/concierge moeten bellen en ik neem aan dat die al dat geprul waarschijnlijk niet erg leuk vindt.. Je kan op een zekere manier testen of je router het eigenlijk probleem geeft als je met je xbox inlogt op live en naar marketplace gaat, ook xbox 2 start en checkt of je dan ook nog een open NAT krijgt. (met UPnP aan, geen portfwd of DMZ) Als beide dat geven zou het normaal wel moeten lukken.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  20. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dial iig heel erg bedankt voor je bijdrage! Ik ga het een en ander proberen te testen, maar denk dat er dan idd een verouderde router staat ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina