1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stijngabriel

    stijngabriel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn Xbox 360 aangesloten op een internet kabel. 1e balkje is vol, 2e ook, 3e voor 1/3 en dan krijg ik de melding van de update. maar om recovery gamertag te doen heb je dan geen LIVE verbinding nodig?

    En als ik dit doe:

    Recover Gamertag > Nieuw schermpje: Checking network status > Na 2 minuten > A system update is avalaible from XBOX LIVE. If you decline, you will be signed out of Xbox LIVE. For more info, visit www.xbox.com/update. Do you want to apply the update now? > Yes, update now > Balkje heel klein beetje vol > Can’t download the update. To test your connection, open System Settings and select Network Setings, Test Xbox LIVE Connection. If the problem persists, go to www.xbox.com/support.

    Maar dan krijg ik weer hetzelfde. En op www.xbox.com staat dat je de update op een dvd kan branden en dat ie dan automatisch zou moeten opstarten, maar dat doet ie ook niet..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2009
  2. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan van sommigen mensen de party niet joine als we met ze 2e zitten en hun mij niet. Ik kan dat alleen als er sommige mensen in de party zitten, die mensen kan ik wel joine ook al zitten we met ze 2e.
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 20/mb

    Modem

    Welk merk modem heb je?:KPN experia box
    Modem type?:TG789vn
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Waar vindt ik dat
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Waar vindt ik dat.

    Router

    Welk merk router heb je?:sitecom
    Welk router type?:WL-600 v1001
    Welke firmware?: Waar vindt ik dat
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Ik kan mensen niet joine en ik hun niet
    Wat heb je geprobeerd?: Me settengs te veranderen
    Waar stopt de test?: Na mijn settings te hebben veranderd
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Niks want het is geen foutmelding

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Open
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij Nat open ligt het meestal aan de connectie van je vriend.. Hebben zij wel een open NAT?
     
  4. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik had een week geleden Ziggo toen had ik ook al open nat. En de mensen die ik niet kan joine hadden toen ook al geen open nat. Maar toen konden we elkaar wel joine.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt, maar dat betekend niet dat het aan jou ligt.. het ligt nog steeds aan de NAT van de ander. Ik weet niet welke provider de andere mensen hebben
     
  6. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het te maken hebben met mijn internet snelheid als die erg langzaam is?
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, zoals Fardo al 2 keer zegt ligt het niet aan jou, jouw NAT is gewoon open.
     
  8. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend zijn nat staat nu ook open. Maar we kunnen nog steeds elkaar niet joine. Iemand die weet hoe dit komt of ervaring heeft met dit?
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zit je toch niet in een (studenten)flat met diezelfde vrienden ofzo? Heb je hetzelfde probleem met die personen in een ander spel?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke provider heeft hij .. welke provider heb jij (wonen jullie in de buurt van elkaar ? ) Het kan aan de provider liggen
     
  11. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon niet in de zelfde flat. Hij woont 2-3 kilometer verder. Hij heeft tele2. Maar ik heb het bij meer mensen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  12. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vandaag dus kabel leggen naar me kamer. De UTP kop moest eraf. dus simpel eraf geknipt. Weer terug gezet. Dus ik plug ze in, wil me verbinding testen op de X360, maar hij geeft aan dat er geen Ethernet kabel in zit :confused:. Maar als ik hem in me Laptop zet heb ik wel gewoon internet.

    En hiervoor deed hij het gewoon..
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zitten die gekleurde draadjes wel goed in de stekker of in de juiste volgorde?
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft em ook al op de Laptop getest. Lijkt me wel dan.
     
  15. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn laptop deed hij het. Maar goed, het is opgelost :p.

    Heb maar 3cm eraf geknipt. toen weer gesneden, nieuwe kop en opeens deed hij het :p. heel vreemd. Maar toch bedankt kerels. :9
     
  16. jasp2611

    jasp2611 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    HEy ik heb een probleem met mijn connectie en ik heb een speedtouch 780 wl en ik plug mijn xbox in een devolo en ik heb nu een mtu fout want die moet hoger zijn de 1364 en hoe ik dat kan veranderen weet ik niet.

    Willen jullie mij helpen? Stuur dan het antwoord op naar j.klootwijk@live.nl
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal kan dat gewoon veranderd worden via de router instellingspagina, maar ik heb het even snel opgezocht en blijkbaar lukt dat niet bij je Speedtouch 780 wl.
    Het zou wel moeten lukken via de command prompt.

    run > cmd
    Typ telnet 192.168.1.254
    Typ dan je username/paswoord als je deze hebt veranderd, standaard is het Administrator/blank dacht ik.
    Als je het volgende ziet;
    Typ dan ip ifconfig intf=LocalNetwork mtu=1450
    saveall


    Voor xbox live moet je namelijk een MTU setting boven de 1364 hebben. Normaal zou dat je probleem moeten verhelpen.
     
  18. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Sinds mijn 360 gerepareerd is geweest heb ik problemen met het automatisch inloggen op Xbox Live. Auto-sign in staat enabled, en het systeem logt mijn profiel ook in, alleen niet op Live. Ik krijg elke keer dat ik dat ding opstart en handmatig wil connecten met Live de melding dat er problemen zijn en met de suggestie de verbinding te testen. Doe ik dat vervolgens, verloopt alles vlekkeloos waarna ik wel op Live kan inloggen. Dit gebeurt dus elke keer.

    Welke provider?: InterNLnet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Glasvezel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 30Mbit up/down

    Router

    Welk merk router heb je?: Linksys
    Welk router type?: WRT54Gv2
    Welke firmware?: Tomato 1.24
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos, heb zelfs met Ethernet geprobeerd, maar krijg daar hetzelfde probleem.

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?: Zoals gezegd van draadloos naar draad gegaan, zelfde probleem. Ook het recoveren van de gamertag helpt niet.

    Ik word schijtziek van mijn 360 Live ervaring op deze manier, en dit alles sinds de repair ervan. Er is niets, maar dan ook niets, veranderd in mijn netwerk of instellingen of wat dan ook.

    Iemand ervaring met dit probleem?
     
  19. jasp2611

    jasp2611 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey badankt!!!!
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ff een korte vraag! Ben nou bij een vriend, als ik op zijn xbox mijn Gamertag recover, kunnen we dan gewoon online gamen (ik heb wel gold en hij niet)? En kan ik dan arcade games (opnieuw) downloaden, die hij dan vervolgens kan spelen? En als ik dan morgen weer thuis ben, heb ik dan geen problemen met mn Gamertag als ik mn eigen xbox weer aanzet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina