Ik weet niet of het er nog toe doet, want ik lees je reply nu pas. In elk geval zodra jij thuis je gamertag terug recovered kan hij toch niets meer doen met je account op zijn xbox tenzij hij 'terug zou recoveren' maar daarvoor heeft hij gegevens nodig. En inderdaad zal hij je arcade games nietmeer kunnen spelen. License transfer is voor wanneer je een nieuwe xbox hebt en je al je gedownloade games etc. opnieuw wil toewijzen aan die nieuwe xbox. Als je dit niet doet kan je zelf ook enkel je arcade games spelen als je op live bent ingelogd.
De beperking hierop is dat dit normaal maar 1x /12 maanden gaat. Nu was er enkele dagen geleden nog een thread waar iemand binnen de 12 maanden het toch heeft kunnen voor mekaar krijgen door naar xbox support te bellen, maar normaal gaat dit niet zomaar. Het gaat dus niet om zoiets telkens bij je vriend ofzo te doen.
Werkt internet wel gewoon voor je PC? Want dat het zomaar opeens uitvalt is wel raar natuurlijk. Je router is via ethernet verbonden met je xbox neem ik aan? Normaal zou het gewoon moeten gaan als je het op 'automatisch' zet.
Staat bij je router DHCP aan?
Laatst bewerkt: 24 dec 2009