1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien zou hij het signaal toch niet helemaal mogen blokkeren zodat je niet eens iets van het signaal ontvangt. Maar je krijgt al helemaal niets bij je instellingen te zien wat sowieso niet normaal is, dus inderdaad misschien iets misgelopen bij die update..

     
  2. GOMES262

    GOMES262 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp en het nummer!

    Ik zal wel posten wat het probleem is (als ze het vinden)
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom doet ie het 1 jaar met hetzelfde ip-adres en begint ie nu te fokken dan? :+ Is moeilijk irritant.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat zegt hij toch:
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmkay, maar verklaart het niet echt in mijn ogen, want nu is het dagelijks, maar vroeger kon het gewoon weken lang niet aan staan. Snap niet waarom die periode korter is geworden. Kan hem toch niet elke 6 uur even aanzetten...
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    En als je gewoon even een statisch ipadres instelt, dan ben je toch van al het gezeik af!?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In mijn router hebben mijn ip adressen een leasetime van unlimited :+.
     
  8. GenMedicc

    GenMedicc Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort (kerstavond) een xbox ik ben nu op vakantie maar heb toch een vraagje ik heb op de pc mijn NAT open nu heb ik een DMZ IP gemaakt voor Xbox 360 nou heb ik daar NAT op moderate moet ik dan gwn op die IP ook een port openzetten (ik weet welke poort het is dus dat hoeft er niet bij)

    p.s. ik ben redelijk nieuw hier dus weet niet op het in dit topic thuishoord
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Welke router heb je? Ondersteunt hij UPnP? Indien zo kan je best dit aanvinken, je settings opslaan, je router even uittrekken en terug opstarten. Let er wel op dat je dan je xbox uit DMZ moet halen & de manuele portforwards die je ernaar hebt toegevoegd moet verwijderen!
    In combinatie geven die opties namelijk problemen.

    Indien dit niet lukt/je router dit niet zou ondersteunen kan je met manuele portforwards proberen (opnieuw geen DMZ dan).

    Je vraag staat niet echt fout, maar we hebben eigenlijk een specifieke thread voor NAT problemen nl. [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]. Mocht het niet zomaar lukken om a.h.v. UPnP/portfwding je NAT open te krijgen moet je je vraag daar best nog maar eens posten en dan het formulier van de startpost van die thread invullen. Dan hebben we meteen wat meer info over je setup om je probleem proberen op te lossen.
     
  10. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mijn NAT instellingen staan nu op strict, maar mijn router staat niet op portvorward.com al een jaar niet. Weet iemand nog een site voor nat instellingen? Ik heb een WL-600 V1 001. Me XBOX is met ethernet aangesloten.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook een soortgelijke router kiezen, zoals de WL527. Het gaat enkel om de instellingen en deze zijn voor de meeste routers, binnen hetzelfde merk, grotendeels gelijk.

    Edit:// En ook in 2010 ben ik weer ouderwets te laat.

    Edit2:// Maar niet zo laat als DiaL :cool:
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is het een Sitecom router? Lijkt je routerinstellingspagina toevallig niet op degene van deze Sitecom router?

    En heb je die in combinatie met die Experia box modem? Als je router UPnP ondersteunt moet je dat eerst even proberen activeren, even geen manuele portforwards toevoegen en je router herstarten.

    Edit: Net zoals Cookie ben ik ook te laat, zelfs dubbel te laat)
     
  14. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar had ik al gekeken maar ik heb geen advenced settings bij mijn routerpage. En de dingen die bij advenced settings staan staat ook nergens anders op de page.
     
  15. GenMedicc

    GenMedicc Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor uitleg maar eig was mijn vraag moet ik op dat DMZ IP gewoon weer port 28960 ( d8 ik tenminste) forwarden want dit heb ik ook gedaan op mijn gwne ip en toen was mijn NAT van strict naar open gegaan
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal als je xbox 360 in DMZ staat moet je helemaal geen poorten openen aangezien dan juist alle poorten open/beschikbaar zouden moeten zijn.
    Het is vreemd dat je dan nog een stricte NAT ondervindt, heeft je router verder nog een ingebouwde firewall die je kan uitzetten?

    Als je geen gebruik maakt van DMZ (of UPnP) kan je poorten forwarden om een open NAT te verkrijgen, maar dat zijn normaal de volgende en niet 28960..
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Enige oplossing is de interne Firewall helemaal uitschakelen.
     
  18. GenMedicc

    GenMedicc Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een moderate NAT niet strict maar op pc helpte dit wel maar als je UPnP open hebt dan zet ie toch normaal alle poorten open die je nodig hebt oja is het normaal dat je meteen connectie tot xbox live krijgt want ik heb namelijk niks hoeven in te stellen ik heb acc aan gemaakt en de rest van die gegevens ingevuld en toen deed ie het meteen mss is het iets dat ik moet veranderen in men settings
     
  19. GenMedicc

    GenMedicc Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat mijn ouders daar niet zo blij mee zijn (mijn moeder iig mijn vader leeft qwa pc enzo nog in het stenen tijdperk)
     
  20. mini bowsor

    mini bowsor Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had je het tegen mij, zoja, waar kan ik dat uitschakelen op is daar ook een hulp site voor, zoals portforward?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina