1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. levensgenieter

    levensgenieter Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft aan dat mij NAT ervoor zorgt dat ik niet online kan gamen.
    Ik zou de instellingen van mijn router moeten wijzigen.
    Hoe werkt dit?
     
  2. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb een kort vraagje (ik heb het "formuliertje" gezien, maar die lijkt me niet nodig):

    We hebben hier in mijn studentenhuis op de bovenste verdieping draadloos internet. Op mijn Laptop heb ik altijd een prima verbinding, maar de laatste tijd op mijn Xbox niet meer (bij cod:MW 2 heb ik 1 streepje). Ik denk zelf dat de draadloze modem zijn beste tijd heeft gehad omdat ik hem best vaak moet resetten.

    Zou dat kunnen?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Meerdere mogelijkheden; de gemakkelijkste? Ga naar je router instellingspagina en schakel de optie UPnP in! Save je settings, en herstart je router.

    Op zich kan dat, enkel is het dan vreemd dat je verbinding perfect is bij je laptop aangezien de wireless adapter geen slechte ontvanger is in vgl. met standaard laptop netwerk kaarten. Is je xbox 360 aangesloten met de officiele wireless adapter? Of werk je a.h.v. een ethernetkabel van je laptop naar je xbox (ICS/bridging)?
    In geval 1, als je naar je dashboard netwerk instellingen gaat, wat zegt hij daar over de connectiesterkte? En staat je NAT open?
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt voor je reactie!

    Wireless adapter in origineel
    geen ehternetkabel van laptop naar xbox
    NAT is Open
    connectiesterkte staat ook op volle sterkte geloof ik.

    Zou het dan toch aan COD: MW 2 liggen?
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat ligt dan normaal aan de verbinding met andere spelers. Heb je het echt dikwijls zo'n slechte verbinding? Aangezien je een goede connectiesterkte hebt met je wireless netwerk en er niet teveel netwerkverkeer is (o.a. streamen/dlen/filetransfer van PCs) zou het anders enkel aan je originele verbinding kunnen liggen, wat zijn je provider snelheden?
    Nu als je wireless router echt oud is is het wel nooit een slecht idee om deze te vervangen, voor de prijs moet je het tegenwoordig nietmeer laten!
     
  6. bassie559

    bassie559 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de ICS optie gebruikt maar als ik een brug probeer te maken dan krijg ik een foutmelding:
    U dient minimaal 2 netwerkverbindingen te selecteren die niet voor internet verbinding delen of firewall voor internetverbindingen worden gebruikt.:confused:
    hopelijk krijg ik snel antwoord
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je gaat naar netwerkverbindingen , selecteer daar de 2 netwerkkaarten en kies vervolgens Burg verbinding maken.
     
  8. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel cod mw2 online vriend van mij ook als wij of zelfde netwerk zitten vind hij 10x zoveel games als mij en ook als ik in me eentje op netwerk zit is het nooit veel.
    ligt dit aan me router of aan instellingen heb de router van xbox zelf

    /Mod Graag meer informatie en gebruik A.U.B leestekens !!! - Melbuuln
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met meerdere Xbox360's in het netwerk moet je uPnP gebruiken, anders kan je nooit optimaal met twee tegelijk gamen. Dus gebruik je uPnP?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met zelfde netwerk kan hij natuurlijk ook de provider bedoelen ;)
     
  11. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon precies hetzelfde want we zitten met 2 xboxen naast elkaarop 1 netwerk aangesloten en hij heeft vele betere verinding..
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als jij en jouw vriend tegelijk op XBL kunnen dat zijn de instellingen van de router wel goed.

    Problemen zouden ook veroorzaakt kunnen worden door een slechte utp-kabel tussen jouw Xbox360 en de router.
     
  13. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat was eenmalig maar hij heeft veel beter bereik licht dat aan mijn instellingen?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zijn jullie Xbox360 aangesloten op de router ?
    Kabel of Draadloos !!!
     
  15. ultrak1ll

    ultrak1ll Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    allebij met dezelfde router. draadloos dus. Die witte route van xbox zelf.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    beide draadloos? Hoeveel kanalen heeft je router? Welk type? Dat ligt niet aan je instellingen. Ik denk dat hij dichter bij de router zit. Daarnaast is draadloos eigenlijk alleen bedoeld voor mobiele apparaten (of je moet een N-router hebben en N-wifi ontvangers)
     
  17. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, als je tegenwoordig een nieuw account maakt op je xbox, krijg je dan ook nog een maand Gold?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    max 3 keer
     
  19. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem vooral als ik online Gears 2 speel. Ik ervaar erg veel lag en moeite om een potje te vinden het lijkt alsof de verbinding erg traag is. Dit gebeurt enkel alleen als de laptop ook gebruik maakt van internet. Ik maak gebruik van een router (Sweex LW 310 draadloze breedband router 300 Mbps) en hiermee verbind ik de PC, Xbox360 en laptop. Als de PC aanstaat terwijl ik xbox is er niks aan de hand alles verloopt zonder enige lag of wat dan ook gaat snel. Maar als ik naast de PC ook de laptop aanzet en dan een potje gears ga spelen ervaar ik veel lag en is alles erg langzaam. Via de router gaat er een ethernetkabel naar de pc en een andere naar de 360.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is gewoon de laptop aanzetten/normaal surfen genoeg om die lag te ondervinden op je xbox? Of ben je daarmee echt a/h downloaden/streamen? En ik neem aan dat je provider abbo ook genoeg is, wat zijn je beschikbare dl/ul snelheiden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina