1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, bedankt man!! :)

    Ga het gelijk vanavond proberen ! Resultaat zal ik zeker posten!
     
  2. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Het telnet verhaal lukt ook niet :mad: Kan poort 23 niet verbinden.....op 192.168.1.1 router of 192.168.1.2 bridge....

    Zal binnenkort iemand vragen ernaar te kijken.

    In ieder geval bedankt voor jullie tijd! :)
     
  3. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een probleem met mijn connectie.
    ik heb beneden een router staan, en op zolder staat m'n X-doos. daar heb ik een wireless adapter in zitten omdat een kabel trekken neit mogelijk is.
    maar ik heb nu heel vaak een hele zwakke of helemaal geen connectie. wat kan ik hier aan doen?
    helpt het als ik een modem boven neerzet?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je zou boven inderdaad een 2e router neer kunnen zetten die je bridged met de router beneden, dan kun je daar je xbox wired op aansluiten. Maar dat vereist wel een beetje kennis van netwerken.

    Wat ik hier op het forum ook vaak lees is dat mensen homeplugs gebruiken in dit soort situaties, ik heb hier zelf geen ervaring mee maar er zijn er hier ongetwijfeld die je daarbij kunnen adviseren
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb een probleem: mijn 360 wordt steeds na een tijdje van het netwerk afgeknetterd.

    Mijn ps3 en 360 hangen beide bedraad aan de router. Mijn ps3 heeft nog wel verbinding, maar mijn 360 wordt er elke 10/20 minuten afgegooid. Ik heb al een andere poort en andere kabel geprobeerd maar het helpt gewoon niet. Na een tijdje wil ie helemaal niet meer aanmelden.
    Ik doe er ook helemaal niks speciaals mee, ben gewoon aan het gamen en het gebeurt met alle games.


    Test stopt ook direct bij de 1e verbinding. Iaw komt het netwerk niet op. Mijn laptop (draadloos) heeft ook geen probleem....

    *help* <_<

    edit: xbox uitgedaan en weer aan en ik kom er weer op. Was gisteren ook al het geval. Alle ip-adressen zijn gewoon statisch btw.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik met 2 consoles tegelijk wil gamen moet ik de UPnP in de router aanzetten.

    Schakel ik die uit dan wordt de 2e console van XBL of PSN afgegooid zo gauw ik de 1e console uitzet !!!
    Als de 1e console aanstaat dan kan ik met heel veel moeite met de 2e console online gaan.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Ik zit met een vraagje....

    Ik heb sinds een maandje geen XBL Gold meer, maar silver. Abo was verlopen en wou even wachten op een goede aanbieding voor weer 12/13 maanden.

    Nu heb ik vrijdag gebruik gemaakt van die actie van Activision/Blur, dus kreeg 2 codes. 1 voor 48 uur XBL, en 1 voor de Blur-Beta. Alles ingevuld, kon metene weer online spelen. Prima dus.

    In totaal denk ik hoogstens 2 uurtjes online gespeeld.

    Nu wil ik dus zojuist weer online spelen, en krijg ik zowel bij Battlefield 1943 alswel Blur de mededeling dat online play niet meer mogelijk is voor mijn profile.

    Hoe kan dit? Die 48 uur zitten er toch nog niet op? Ik heb maar 2 uur online gespeeld (hoogstens).

    Iemand hier ervaring mee?
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    XBL loopt gewoon door, ook als je niet speelt
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Aw ok, niets om me zorgen om te maken dus!?

    Wel vervelend. Je zou denken dat je met zo'n 48 uur trial ook echt daadwerkelijk 48 uur zou kunnen gamen online. Beetje vervelend dat dat dan weer tegenvalt. Heb die Blur trial dus ook niet echt kunnen testen.

    Maar goed, ik zal binnenkort live wel weer even met een jaartje verlengen. Ik hoopte eigenlijk op een leuke combi ergens met Battlefield BC2 + 12 maanden live ofzo, maar nog nergens tegengekomen, dus zal ook wel niet meer komen.
     
  11. jyggns

    jyggns Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT type niet open te krijgen
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 8 mb/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Siemans Gigaset SX551
    Modem type?: SX551 WLAN dsl
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ??
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: AVG

    Router

    Welk merk router heb je?: Siemens
    Welk router type?: SX551 WLAN dsl
    Welke firmware?:1.47.0c-vuf-7.5.1.226 (Dec 19 2008 16:20:58)
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:NAT strict
    Wat heb je geprobeerd?: Alles: UnPn aan/uit, port forwarding zo'n beetje alle poorten geopend, exposed host ingesteld .. niks lijkt te werken..
    Waar stopt de test?: Stopt niet, maar NAT is strict
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Modem resetten, ook al 80000x gedaan ongeveer.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: STRICT!!

    Ben de wanhoop nabij, niets lijkt te werken. Misschien heb ik wel teveel poorten open, of heb ik iets dubbel dat het elkaar weer tegenwerkt. Ik weet het ook niet meer.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op die manier zou je een paar weken met een trial kunnen doen. De speler die dan maar 1-2 uur per dag speelt zou dan nooit een abbo hoeven te nemen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, dan koopt alleen de "hardcore" speler nog live. Bij een maand abbo krijg je ook een maand en niet een paar honderd uur, bij een jaar een jaar, spreekt voor zich lijkt me.

    @Hierboven, IP instellingen kloppen allemaal wel?
     
  13. jyggns

    jyggns Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als het goed is moet dit kloppen.
    Ik heb er verder niet zoveel verstand van, van al die netwerk en internet instellingen. Ik heb gevolgd wat er op een site stond (portforwarding.com ofzoiets). Het is niet een groot probleem ofzo, maar ik wil gewoon lekker kunnen gamen met vrienden, en niet elke keer wachten op een ander die online komt om te hosten. Dus ik hoopte hier een antwoord te vinden van iemand die hier ervaring mee heeft ;)

    Moet je bij Port Forwarding, het ip van de xbox invoeren, of gewoon je standaard IP van je router/modem? Misschien heb ik dit ook wel fout.. En een volgende vraag: hoe geef ik mijn xbox een vast IP? Volgens mij is dit de laatste keer ook niet gelukt. Kon niet op internet althans

    Oja, en wat ik ermee wil bereiken, is dat ik kan hosten en andere mensen kan joinen, of had ik dit al gezegd? Nouja, herhaling kan geen kwaad.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  15. vvh

    vvh Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    router gebruiken?

    Heey, ik heb een draadloos modem beneden staan maar wil mijn xbox liever boven gebruiken. Als ik dan een draadloos router koop en dat boven neerzet kan ik dan met een ethernetkabel verbinding maken met xboxlive??
    Anders gezegd: kan een router een draadloos signaal opvangen en dat doorzenden?
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Me modem is defect n.a.v. contact met de provider, nu nog ff wachten op me nieuwe modem (is ook gelijk draadloos :) )

    Nogmaals bedankt voor de tips ;)
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah, hopelijk levert deze geen problemen op:)

    Maar als je een wireless modem/router combo hebt staan, waarom dan nog een wireless router of gaming adapter i.p.v. de officiële MS wireless adapter? Of bedoel je dat je wireless signaal boven niet sterk genoeg is?
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje? Ik ben echt zo'n leek in dit soort dingen.
    Ik heb 2 xboxen staan. Eentje beneden en eentje op de slaapkamer. In de slaapkamer heb ik geen internet. Dat moet veranderen.
    Ik heb weleens wat gehoord over internet via je stroomnet (via het stopcontact dus)

    Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en/of dat zelf hebben?
    En als dit een intressante optie is. Welke producten moet ik dan aanschaffen en van welk merk?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  20. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx mate, ik zal daar ff rondkijken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina