Wat ik nu heb gedaan met mijn Tele2 modem met Sitecom 300n router is de router er tussenuit gehaald en mijn xbox direct aangesloten op mijn Tele2 Davolink modem. Nog steeds krijg ik de melding dat m'n Nat niet goed staat. Ik denk dat het dus verstandig is eerst dit probleem op te lossen en vervolgend de puzzel weer complexer te maken met een 300n router ertussen.
Het probleem:
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:een strict nat type op mijn 360 (aldus de suggestie die wordt gegeven in Halo Reach)
Welke provider?: Tele2
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:Hoogste theoretische snelheid 20mbit
Modem
Welk merk modem heb je?:
http://www.verstralen.nl/pppblog/data/Image/DV-201AMR_l.jpg
Modem type?:de nieuwste van Tele2 met telefoon, internet en verdere aansluiting voor tv
USB/ Ethernet?:ethernet
Router (NU DUS EVEN ER TUSSENUIT GEHAALD OMDAT HET PROBLEEM MET ALLEEN MODEM OOK BESTAAT)
Welk merk router heb je?
itecom
Welk router type?:300n
Welke firmware?:weet ik zo niet
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:bedraad
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:na alle poorten open gezet te hebben en-of in dmz gezet te hebben blijf ik een strict nat houden. Ik heb de poorten in mijn modem voor zover ik kan zien geopend: 80, 88, 3074, 53. Ik weet niet of ik mijn xbox een fixed adres ofzo heb gegeven. Ik ben er van uitgegaan dat deze open poorten voor alle apparaten gelden.
Klik om te vergroten...