Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
Een tijdje geleden viel m'n internet om het uur ofzo uit. Er kwam gewoon een 'You need internet connection to play this game' foutmelding. Een seconde erna had ik weer gewoon internet, dus ik maakte me er niet te druk over.
Tot een tijdje geleden, toen kwamen de foutmeldingen steeds meer en sneller, en nu is het zelfs zo erg dat ik gewoon geen internet meer krijg. Hij is direct verbonden met m'n router via een kabel, en heb al diverse dingen geprobeerd... Het internet in het rest van het huis (zoals op m'n computer) doet het wel gewoon.
M'n connectie daarvoor was gewoon goed, altijd een 4 bar in spellen, werd redelijk vaak ook host etc... (Ik had ook poorten opengezet om open nat type te krijgen)
Welke provider?: Chello
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
Welk merk router heb je?: Een 300N wireless gigabit router (Waar ook kabels in kunnen)
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: Gewoon geen internet.
Wat heb je geprobeerd?:
- Andere internet kabel
- Via m'n computer naar m'n xbox via een kabel
- Poorten die ik had geopend voor m'n xbox dichtzetten
- Upnp uitzetten
En andere standaard dingen als router resetten enzo...
Waar stopt de test?: Ik kan 'em niet eens beginnen, hij zegt dat een internet kabel moet inpluggen.. wat raar is want toen ik hem vanmiddag deed begon hij wel met testen maar kwam hij niet verder dan xbox -> router
(en ja, die kabel zit erin :') )
Dankje als iemand me helpt, ik denk dat het aan m'n xbox ligt...
Laatst bewerkt: 22 mrt 2011