1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vraagje heren. Mijn zus wou ook een xbox kopen, nu zeiden ze bij de bart smit dat er een nieuwe kwam eind dit jaar??? maar hier is niks over te lezen op internet, weet iemand hier meer van?

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    waarschijnlijk bedoelen ze de 250 GB matte zwarte versie ipv glanzend zwart.

raar advies dus, maarja, tis de BS....

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lal, dus gewoon weer een andere versie 360?

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen de buitenkant is anders ;)
    De Xbox360 250GB krijgt het zelfde kleurtje als de Xbox360 4GB.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lal ok thnx for the info.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: Ik had ook liever een matzwarte gehad.. past veel beter bij mn andere apparatuur

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ook hier dan nog maar even

ik heb een XBOX 360 (niet verbonden met internet)
    Deze staat naast mijn PC (wel verbonden met internet)

internet krijgen op xbox via mijn pc; lukt (maar niet nodig)

maar ik wil me xbox alleen connecten met de PC zodat ik via WMP films/muziek kan afspelen, als ik me xbox via de LAN cable probeer te connecten met de PC, lukt dat niet..

iemand een kleine tut/tips

EDIT: als ik nu "test pc connection" doe gaat het tussen de xbox 360 en network goed.. maar van network naar pc fout..
    er staat dan heel lang "PC NOT LISTED"

Als ik dan naar WMP11 ga kan ik wel mijn xbox selecteren en dat gaat ook goed maar me xbox blijft me pc maar niet herkennen

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  8. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
    Een tut: http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/Set-up-a-Windows-Media-Center-Extender
    Je moet even naar beneden scrollen tot er staat Set up an Xbox (or another device) as an Extender.

Hoop dat het helpt!

EDIT: Nederlandse TUT: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Set-up-a-Windows-Media-Center-Extender

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  9. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
  10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi xboxworld,

Ik probeer mijn Xbox 360 via ICS op internet te krijgen.
    Vanmorge lukte het in een keer door gewoon de lan kabel van m'n Xbox naar de PC te laten gaan en dan de Draadloze Connectie van m'n computer op Delen zetten. Dit werkte meteen en de Xbox begon met updaten want ik was al lang niet meer op Live geweest. Toen hij bezig was met hem toe te passen sloot hij ineens af. En sindsdien geef m'n computer aan dat er geen LAN Kabel aangesloten is als ik m'n Xbox op de computer aansluit.

Er is niks mis met de poorten, want als ik m'n Xbox 360 direct op de router aansluit werkt het prima, en ook als ik m'n computer direct op de router aansluit werkt het goed. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er echt niet uit.

Ik las op internet dat je hiervoor een speciale Crossover ethernet kabel moet hebben, maar als het vanmorgen gewoon werkte, dan hoeft dat toch niet?

Ook werkte het eerst wel toen ik het op m'n oude computer met Windows XP deed. (Nu draai ik Windows 7).

Kan iemand me hiermee helpen?

MVG, Remy.

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    heb je je firewall uitstaan?

en nee ik heb ook internet via me pc met de bijgeleverde grijze LAN kabel

12. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, firewall uitgezet, helpt niks=(

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    dus firewall is uit? (wat moet!)

en heb je dit(via XP):
    ga naar: netwerkverbindingen (via configuratiescherm) > status van je draadloze net werk > eigenschappen > geavanceerd > internet verbinding delen > staan beidde vinkjes aangevinkt?

heb je de Start post gelezen?

[yt]tcSsc23dhXc&feature=related[/yt]
    en anders deze video vanaf het begin uitvoeren, dna hoort ie het gewoon tedoen!

welk besturingsysteem heb je?

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was dus dat filmpje weer aan het volgen, zet m'n Xbox aan om die DNS dingen in te vullen, zie ik op m'n computer dat de lan kabel is aangesloten.

Hij doet het dus nu haha, geen idee waarom want ik had nog niks gedaan, maar het werkt! :thumbs:

EDIT: Xbox opnieuw opgestart en nu doet hij het niet meer... Ik word hier moe van.

En DNS settings kan ik niet aanpassen op de Xbox omdat sinds een nieuwe update je bij network settings eerst op Cable of Wireless moet klikken voor je daar aan kunt komen. En aangezien hij de kabel niet herkent kan ik er dus niet op klikken..

Ik heb Windows 7 by the way.

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  15. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb een aantal korte vragen rondom een US-xbox account. Ik wist niet precies waar ik ze op het forum moest posten, ik hoop dat ik hier goed ben.

1) Hoe maak je een US-account aan? Wat is ervoor nodig?
    2) Volgens mij is dit niet legaal ? Kan je console gebanned worden , of je account? Hoe pakt microsoft het aan als ze er achter komen dat je niet uit de VS komt..
    :cool: Welke content van de marketplace kan ik gebruiken op mijn US-account?
    4) Kan ik mijn op US-account gedownloade content ook gebruiken op mijn NL-account? Of slechts een gedeelte? Zo ja welke?

Het zijn toch wel een heleboel vragen geworden, ik hoop dat ik ermee geholpen kan worden.

16. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
    1) Zorg dat je emailadres op een 'geldig' amerikaans adres staat, dus maak bv een hotmail adresje aan met (a-adresdata) en dan bij het aanmelden van je account beweren dat je ook in de US woont.

2) Het account zelf is illegaal maar je console wordt niet gebanned of iets dergelijks, het account wordt alleen verwijderd naar +/- een maand

:cool: Alles wat een Amerikaanse xbox gebruiker kan (bijv. indie games, speciale beta's voor alleen Amerikanen etc.)

4) Voorzover ik weet wel, wat op je xbox gedownload is moet je kunnen gebruiken (tenzij het regio locked is) alleen moetje dit nog wel even nazoeken ;)

17. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt voor je antwoord, ik ga er 1 aanmaken. Maar als ik content van de US marketplace ga gebruiken op mijn NL account, kan mijn NL account dan ook gebanned worden?

18. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
  19. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt man, ik heb inmiddels een US account aangemaakt.

Iemand nog tips voor gratis stuff ofzo?

20. im Tacoo

im Tacoo Not edible.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gratis stuff maar die indie games lijken wel wel grappig en ze kosten maar een paar ms points :)

Deel Deze Pagina