1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem. Wanneer ik mijn xbox op dashboard heb dan heb ik verbinding met xboxlive, maar zodra ik er een spel indoe dan wordt de xboxlive verbinding verbroken. Als ik dan weer dashboard dan heb ik dus weer xboxlive, dus ik heb ook geen problemen als ik me xboxlive connectie ga testen. Daar staat namelijk dat alles het doet. Alleen zodra er een spel ingaat, maakt niet uit welke game, dan heb ik geen live verbinding meer. Weet iemand hoe dit komt?
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdomme, MW2 gooit me steeds uit de game en bij BC2 kan ik niet eens connecten to EA Online. Kan wel gewoon op Xbox Live zelf, maar wordt overal uitgegooid...

    Ziggo met Ubee EVW3200. Nat staat op open gewoon ook... Probleem zowel draadloos als met UTP kabel...
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Als ik de Indie games uit Amerika download met ms points op mijn europese account, en dan op mijn europse account de volledige game ga spelen, loop ik dan de kans gebanned te worden?
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?:confused:
     
  5. im Tacoo

    im Tacoo Not edible.

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hetzelfde bij bbc2 alleen nooit gehad bij mw2. Je moet even een paar poorten open zetten en dan zouden de ea servers ("dus ook voor fifa etc) het weer moeten doen:

    TCP Poorten: 80, 13505, 18800, 18805
    UDP Poorten: 53, 10000, 11000-11030, 1880
     
  6. im Tacoo

    im Tacoo Not edible.

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms in een keer van Live afgegooid. Als ik dan Test Connection doe, dan geeft ie aan dat er geen verbinding met het modem kan worden gemaakt. Als ik dan kijk naar het IP, dan is dat heel anders dan wat het zou moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijd terug ben ik van Wireless G-router naar Wireless N overgestapt. Met mijn vorige router viel het internet telkens uit als het overbelast werd (en dat gebeurde meerdere keren per dag). Dat is nu niet meer zo. Helaas zijn niet alle apparaten N-comptabile. Toch heb ik via routerinstellingen een tijd ingesteld om alleen 802.11n te broadcasten.

    Nu had ik verwacht dat mijn wireless internet dan sneller zou worden dan als ik kies om 802.11b, g & n uit te zenden. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Bij maximumsnelheid is het gelijk aan de snelheid die ik vrijwel standaard behaalde met 802.11 b, g & n.
    Dus inmiddels heb ik de router weer ingesteld om dat uit te zenden.

    Wat meer achtergrondinformatie: de snelheid die ik behaal volgens www.speedtest.net is ongeveer 23-25 Mbps, ik betaal voor UPC met 25 Mbps. De router staat beneden terwijl mijn PC en Xbox boven staan.


    Snelheid is op zich het probleem niet, het is niet perfect maar niet zo erg dat ik een hogere snelheid wil. Wat wel een probleem is, is dat mijn internet voor geen reden soms even uitvalt. Op mijn PC merk ik dat niet (gebeurt misschien ook niet), maar op mijn Xbox heb ik dit wel door omdat deze een notificatie geeft dat je gedisconnect bent van Xbox Live. Ik heb een Xbox 360 Slim. Als ik dan vrijwel direct op de Xbox-Guide knop klik en opdracht geef om opnieuw in te signen op Xbox Live, dan doet ie dit gewoon en is de internetconnectie weer hersteld.

    Maar het willekeurig uitvallen is een groot probleem, vooral als ik multiplayer aan het spelen ben. Wie o wie kan mij helpen?
     
  9. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje,

    Op 9 september is mijn XBL Gold afgelopen. Als het is afgelopen wil ik een nieuw account aanmaken omdat ik op dit account geen 18 jaar ben. Is het mogelijk om SAVE games over te zetten van mijn oude account naar het nieuwe account?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Done.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2011
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Maar je download nog wel je games toch?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Games on Demand 1x, Arcade een aantal keren.

    Heb een of twee keer geprobeerd illegaal aan een vroege release te komen, maar dat werkte niet.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die Fun saves kunnen je als nog problemen geven. Wel leuk je weer te zien :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Sorry, maar door de commotie snap ik even niet wat je hier precies mee bedoeld.
     
  15. Jimmy

    Jimmy Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb een probleem met me connectie als ik aan het xbox'sen ben en een tweede xbox komt online wordt ik gedisconnect. HELP
     
  16. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Google bood geen soelaas dus maar even hier een kort vraagje stellen: Hoe zit het eigenlijk als je DLC verwijdert of een Live Arcade game, kan je deze dan later kosteloos herdownloaden?
     
  17. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voorzover ik weet niet8)
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja
     
  19. jan874

    jan874 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok weer wat geleerd :)
    Waar staat die optie eigenlijk?:D
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan bij je account een lijstje zien met wat je allemaal ooit gedownload hebt, en anders gewoon uit de market
     

Deel Deze Pagina