1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en wahtsapp? bij mij nog niet
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nothing here. Echt wtf gewoon ook....wel internet gewoon, ook op de foon, maar geen whatsapp en geen Live. ooookay...
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Whatsapp doet het bij mij ook nog niet. =(
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog steeds niks. En vrienden van mij in den haag hebben nergens last van..het zal allemaal. Dan maar geen live en WA ff.

    Zelfs wanneer ik 3G aanzet op de foon nog niet....goeeeeed!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Xbl doet het nu
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Xbox Live status

    Bron: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

    En toevallig ligt de Whatsapp server er ook uit. :emo:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Live is weer terug. What's app blijft bitchen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Whatsapp doet het hier nu ook weer
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, haha... Hebben jullie het hier ook over WA. :p Ik kreeg net weer wat berichtjes binnen, maar nu is het weer dood. 8) Het probleem is bekend, dus afwachten helaas. Xbox LIVE liep gisteren bij mij ook al te flippen...
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ja flipt weer nu
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig geen last meer van gehad gister toen mn Xbox Live het weer deed, tot 10 uur Counter Strike gedaan zonder problemen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer te kijken welke nieuwe demos er zijn, maar de hele fucking dag al blijf ik dat rondje zien en er gebeurd niks. Met arcade en al die andere dingen is niks mis...wtf?
     
  13. Tflasher

    Tflasher Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allen,


    We hebben nu een tijdje het ozo mooie en geweldige KPN glasvezel (sarcasm off)

    In het begin was mijn verbinding strict dus ff met KPN gebeld hoe dat kon wonder boven wonder besloot de man mij te helpen omdat hij dat zelf gister bij zijn broer had moeten doen en het vrij makkelijk was. En idd 2 min later was alles opgelost en kon ik spelen!! Ik joinde een game (cod blackops) niks aan de hand potje gespeeld ,totdat het nieuwe potje begon ik werd er uit gegooid omdat de server time out gaf ofzo iets nu is het telkens zo het geval.. En soms kan ik niet een een player vinden in special ops mode,,, ik moet dan de xbox 5 tot 10 min uitzetten en dan kan ik weer.. Als ik het eerder doe dan geeft hij al direct geen verbinding aan!!

    We hebben dus KPN met de xperia box alles met kabel aangesloten port open gezet alles wat op Google en xbw staat maar niks lijkt te helpen zit nu in de ziektewet om de tijd te killen potje gamen maar dat kan niet best!!

    Is er iemand die me kan helpen.??

    Btw zag dat er een topic was geopend voor xbox live en KPN problemen maar daar hadden 200 man naar gekeken maar niemand gereageerd en leek of die de zelfde problemen had!!


    Met vriendelijke groet Tony
     
  14. Tflasher

    Tflasher Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten te melden zodra ik niet op live kan geeft hij eerst aan dat ik een xboxlive account moet hebben daarna communication with the xbox live servers has been interrupted 10 sec later pliep disconected xbox live


    Tony
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is weer raak hoor. Gisteren niks aan de hand..nu kom ik Live gewoon niet op. Bij de connection test gaat alles goed, maar bij Xbox live zegt ie test failed. Er is een probleem met mijn connection zegt ie.

    Nee MS,,,er is een probleem bij jullie. want Network en Internet komt ie gewoon door in de test.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was na ongeveer 30 minuten ineens weer goed...geen idee wat het was. Andere vraag..


    Een hele tijd geleden toen het dashboard nog niet al die veranderingen was ondergaan, kon je heel gemakkelijk videos die op je laptop stonden streamen op je 360. Op PS3 kan het nog steeds op de old fasioned way, maar ik snap echt niks meer ervan hoe dit op de 360 nu moet. Ik zie Xbox Video staan, maar daar kan ik niet tussen netwerk kijken en mijn laptop kiezen. Ik hoor verhalen over Windows Media Center, maar die zie ik niet tussen de toepassingen zoals Youtube, Dailymotion etc staan. Hoe moet dit?
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer telkens mijn Xbox Live 12 maanden kaart te activeren maar constant errors met verschillende codes, iemand hier ervaring mee?

    Edit: Ik heb wel een email verkregen met verlengingsbevestiging en op mijn account via live.xbox.com staat nu wel de datum op 2013.
    Ik neem aan dat het verholpen is ondanks dat ik nog steeds op mijn Xbox errors krijg?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Problemen!

    Ik kan maar niet online komen met me xbox, echter als ik de connectie test dan is wel alles in orde en zijn alle testen geslaagd. Ook XBOX LIVE zelf.

    als ik dan uit de test ga en een game opstart en inlog met mijn account doet hij het ineens weer niet.
     
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zelfde probleem hier. Iemand een oplossing?
     

Deel Deze Pagina