1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. samplex

    samplex Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook al de heledag problemen met xbox live, ook UPC.
     
  2. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Same here, ook UPC.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sinds vandaag klant van UPC.

    Yeah timing!
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoewel het probleem van een paar dagen terug echt aan UPC lag, lijkt het dit keer wel bij Microsoft te liggen:

    http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou het te maken kunnen hebben dat ze die modems allemaal als hotspots aan het aanmaken zijn... Heb nooit problemen gehad met UPC maar wordt er nu knettergek van... Ik geloof dat ik laatst zoiets las namelijk!
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat het nu ook gewoon MS zelf is. Als je belt dan krijg je ook een melding dat ze op de hoogte zijn van wat problemen. En xbox.com kan ik op dit moment niet eens bereiken, krijg een run time error. terwijl voor de rest alles het gewoon normaal doet bij mij. Alles behalve xbox-ms Live en site.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfs dat werkt niet. Waarom kan dit nooit eens gebeuren als mijn xbox stof aan het vangen is, zoals in de voorbije maanden het geval was. Altijd als ik het een leuk spel hebt gevonden loopt live te fucken :mad:

    Maar het is inderdaad niet specifiek UPC dat faalt, geldt voor vrijwel iedereen op het moment ja.
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, altijd als je in de planning hebt om er is voor te gaan zitten dan krijg je dit weer... Wordt helemaal gek van UPC EN MICROSOFT |:-
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook problemen met Xbox live en heb ook UPC, het begon gisteren eigenlijk al en had het vanmiddag ook even en nu om half6 is het helemaal raak. xbox.nl laad wel maar inloggen lukt niet en krijg een error. Hotmail.com en nl doet het ook helemaal niet. Op de xbox zelf bij de netwerktest komt tie niet eens voorbij het 2e punt, het internet.

    Jullie hebben er dus ook last van
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen UPC maar wel problemen met het op Live komen. Ik kan bijvoorbeeld niet de marketplace in en mijn friends list bekijken. Dat tweede kan wel alleen als ik de guide knop gebruik. Zal wel een storing bij MS zijn.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox.com komt nu met een runtime error, maar gisteren bleef die gewoon laden met een wit scherm via UPC. Op 3G via Vodafone werkte het echter wel gewoon.

    Ik heb nog niet getest of ik kan inloggen op de console, straks maar even proberen...
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja precies, via de 3g van Vodafone werkt het inderdaad, heb het getest. Maar als je gaat inloggen staat er: Oeps, dit had niet mogen gebeuren foutmelding

    Belde dus net met Xbox en ze hadden dus al ongeveer 1000 telefoontjes gekregen van mensen met UPC die het probleem hebben. Volgens Xbox is het hun probleem maar hebben mensen van UPC daar het meeste last van.

    Hoe zit dat bij jullie. doet hotmail.nl en de andere live websites het ook gewoon niet?

    En op de console, lukt het bij het testscherm van je connectie ook niet om voorbij punt2 te komen
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gebeld met MS. Lijkt een combinatie van problemen te zijn.. er zijn problemen met de site en live, zoals we al gemerkt hebben. Maar er schijnt ook nog steeds een probleem te zijn met UPC. Dus het is dubbelop.
    Al voorgesteld dat ze gewoon contact opnemen met UPC en samen met hun naar de problemen kijken, want Ziggo schijnt b.v. geen issues te hebben.
    (zal maar niet zeggen dat ik voor UPC werk :+ ...)
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziggo vanaf het zuiden des lands functioneert perfect. :)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hotmail werkt vandaag wel, gisteren niet. Xbox.com en console zelf werkt sinds gisteren niet. Bij de test komt die bij mij ook niet verder dan punt 2. Afwachten helaas...

    You just did! Laat je collega's die shit 's fixen. Wekenlang niet achter de Xbox gezeten en dan krijg je dit! 8)
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft dit met die update van afgelopen nacht te maken? Wil ook wel met UPC gaan bellen maar zo te lezen heeft het niet veel zin?
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hij heeft het even gedaan en nu doet het weer niet meer, hooguit een half uurtje en dan bam, eruit
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    UPC heeft wat meer xbox gerelateerde klachten binnen dan normaal. Maar het is xbox.nl die gewoon even contact op moet nemen met UPC, mits xbox echt denkt dat het aan UPC ligt. Want wat wel te zien is, is dat het niet een specifieke modem is van UPC die voor problemen zorgt. En niet alle modems hebben updates gehad.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heeft tie het bij jullie ook net weer even gedaan of gewoon heel de tijd niet, wordt er wel een beetje moedeloos van op deze manier
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Irritant idd.. Hopelijk is het morgen opgelost! :)
     

Deel Deze Pagina