1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. knifer

    knifer Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurd al de laatste paar dagen, word er beetje gek van.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb gebeld met UPC en ze hebben er nu pas een melding van gemaakt, dankzij mij want dat hadden ze dus nog niet gedaan. Hij zei bij UPC wel dat vanochtend enzo ook al mensen hadden gebeld vanwege dat ze niet op hotmail, windows live messenger etc konden komen, raar dat er dan pas nu een melding van gemaakt is
     
  3. knifer

    knifer Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze ook al berichten gestuurd via twitter..zo te zien wel meer mensen. Wel raar dat er pas naar een paar dagen een melding word gemaakt..
     
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf de Cisco 3925... Heb net ff met UPC gebeld en die jongen deed of er helemaal geen problemen waren... Na het melden van o.a. dit forum en diverse twitter berichten zei die: Oja, heb geloof ik wel net zoiets voorbij zien komen... Echt, serieus wat een suffe gast was dat zeg... Maargoed volgens hem waren zowel UPC als Microsoft aan het onderzoeken waar dit probleem aan ligt... Steam en Origin klapte er net tijdens het online gamen ook gewoon uit... Voor mij is het haast wel zeker dat het aan UPC ligt... Zeker omdat ze die |:- update er vannacht doorheen hebben gegooid...

    Maarja, afwachten maar weer....
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die gasten bij de klantenservice van UPC moet je niet al te serieus nemen. Daar zitten echt een paar pannenkoeken tussen en lullen constant wat anders. Gelukkig is het bellen gratis sinds een tijdje, behalve als alles uitvalt zoals ik een tijdje terug had... dikke mobiele rekening en ik was nog geen stap verder. :+

    Alles werkt hier weer, behalve op de console zelf. Ik wil weer 's gamen...
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja inet heb ik de hele dag gelukkig wel... Maar fatsoenlijk kunnen gamen ho maar... Wordt er steeds na een kwartier of 20 min vanaf gegooid... Echt wat een 8)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat had ik een paar maanden geleden dat ik constant van LIVE werd gerot en dat bleek het modem te zijn. Ik heb nu ook gewoon internet, maar Xbox LIVE op de console werkt sinds gisteren niet.
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is heel vaag allemaal... Ik kan wel op xbox.com inloggen maar op de xbox niet... Zie dat m'n friendlist lekker zit te gamen... Die hebben er helemaal geen last van... Berichten sturen naar friends werkt vreemd genoeg wel... Had da trouwens gisteren ook dat hij zij dat ik me aan moest melden maar dat ik wel een party in kon gaan???
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nu dus ook dat ik wel kan inloggen op xbox.com maar op de console lukt dat niet of een beetje, hij zegt gewoon dat ik moet connecten met xbox maar ik zie mijn friendslist. Hij laadt ook de dashboard niet

    Hebben jullie dat nou ook zo ?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Xbox.com is bij mij ook nog een ramp, ik probeer de eps van TWD te downen nu maar eer dat die pagina goed laadt ben ik weer een jaar verder. Ik hoop echt dat het morgen weer normaal is, ga eindelijk eens een weekend niet weg dus ik kan nu weer eens wat spellen spelen.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, Xbox.com is opeens heel traag nu ja. Maar ja, console is nog steeds helemaal dood. 8)

    Welkom bij UPC trouwens... koekje erbij? :9
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX LIVE Service

    Users may experience difficulties with the following services:

    - Accessing LIVE websites
    - Accessing saved games and data in cloud storage

    Affecting the following LIVE Platforms:

    - Xbox 360 Console
    - Xbox.com

    12/28/2012 1:26:32 PM PST:
    If you're having a hard time accessing content from the Cloud, please know that our engineers are working hard to implement a fix as quickly as possible for you! We will continue to update this message every 30 minutes until the issue is resolved. We thank you for your patience in the meantime!


    Dat staat er op moment van schrijven
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gebruikers kunnen mogelijk problemen ondervinden met de volgende services:

    - Xbox Console
    - Xbox cloud saved games
    - Xbox Live

    Ze werken eraan om dit zsm te verhelpen.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bedankt! :) Zag dit net trouwens staan op de XBW frontpage:

     
  17. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij hetzelfde probleem.

    Kan niet connecten met xbox live. Als het eindelijk wel gelukt is en ik lekker ass aan het woopen ben met Battlefield3 TDM dan wordt ik er steeds uitgekieperd. Zwaar frustrerend...
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet hoe het nu is, maar gisteren van 00:00 tot 03:00 weer kunnen gamen zonder problemen...
     
  19. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep! Laatste potje rond 3.30 uur gespeeld. Zonder problemen. Yeah!
     
  20. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Na 0:30 heb ik ook normaal kunnen spelen. Hopelijk is het voorbij, maar de dagen ervoor deed die het ook af en toe om vervolgens uit het niks te disconnecten.

    Ik heb ook het idee dat er meer problemen zijn met een bedrade verbinding.
    Althans als ik werd gedisconnect werkte het via de kabel sowieso niet en via de draadloze verbinding af en toe wel.
     

Deel Deze Pagina