1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maakt hier iemand gebruik van " Eredivisie live " en werkt dit zonder problemen? Ik kan het namelijk niet ontvangen, terwijl ik de abbo gelinkt hebt aan de 360. :+
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kilo meter schop omhoog!
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vast al vaker gevraagd, maar hoe kan je zien hoe lang je al lid bent van xboxlive?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Exacte datum via je account en anders is het heel simpel... Er staat een getal in je gamer profile op je console en dat komt overeen met de jaren. Ik heb zelf een "7" voor zeven jaar lid. :)
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm bijzonder, er staat dat ik member ben sinds juni 2012. Dit is de datum dat ik xboxlive weer had verlengd voor een jaar. Ben sowieso al lid vanaf ghost recon dus dat is ergens rond 2002 / 2003. Toch jammer dat dat er niet staat:p Ook altijd dezelfde xboxlive naam gehad.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Staat er wel, check anders via Xbox.com.
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar op xbox.com zou dat moeten staan dan? Ben al ingelogd op mijn account, maar zie het nergens staan...:confused:
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, je hebt gelijk. Ik zie het ook niet meer staan nu en ze hebben het of verplaatst of gewoon verwijderd. Er stond altijd bij je account sinds wanneer je lid was. Maar goed, zoals ik al eerder zei ze je wel sowieso het aantal jaren in het profiel op je console...
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Korte vraag. In mijn nieuw huis moet ik van de begane grond naar de zolder met een internet kabel. Welke te gebruiken. Cat 5 of Cat 6?

    Cat 6 kost 80 cent de meter
    Cat 5 kost 40 a 50 cent de meter
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou gewoon cat6 doen, ook al gebruik je nu misschien niet alle bandbreedte en zou cat5 wat dat betreft prima volstaan, cat6 schijnt ook qua signaalsterkte het beter te doen dus bij langere kabels zou ik niet op die paar cent de meter gaan kijken
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad, heb Cat 6 gehaald. Wel relax dat ik het bij een vriend van mij dus. Kan erin leggen wat ik nodig heb en daarna pas afrekeken ghehe. Dus hou niks over:p
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ligt LIVE er weer uit ofzo?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen problemen hier met Live. Speelde van 18:00 tot 1:00
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom ben ik al 30 jaar n update aan het downloaden :emo:

    Het groene balkje wilt maar niet verder. Heb de update nodig om op live Te Komen. Meer mensen hier last van?

    Mijn provider is UPC btw
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met UPC kan je alles verwachten! :+ Geen idee. reset je router/modem...

    @Leis: Ik heb het niet meer geprobeert, maar Xbox.com lag er ook uit.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Blijft ie hangen? Als dit het geval is moet je de update even op een sticky plaatsen en dan installeren. Zie ===> http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/system-updates/system-updates-info
    @ Lethal AK47: Oke, daar kom ik bijna niet op.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  17. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus eigenlijk best een rot probleem... Mijn Windows Live account is een half jaar geleden geblokkeerd voor een onduidelijke reden... Ik heb een paar keer geprobeerd om de blokkade op te heffen, maar het luktte me niet. (Je moet een paar vragen beantwoorden waar ik geen antwoord op wist/weet)

    Nu het probleem, als ik mijn xbox opstart moet ik mijn emailadres bevestigen, het geblokkeerde emailadres... Dit lukt dus niet en daardoor kan ik niet op mijn xboxprofiel komen.

    Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om mijn account te redden?
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  18. minorboy12

    minorboy12 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets andere vraag voor live networking ik ben bijna jarig en krijg je iets van de Xbox live ??
     
  19. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatst dagen weer die kwalitatief uiterst teleurstellende "disconnected from XBOXlive" melding om het kwartier...

    Mijn levensvreugde wordt langzaam uit mijn ziel gezogen op deze manier...:|
     
  20. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb vaak problemen met het wireless gamen. Daarom heb ik mijn Xbox een tijdje beneden neergezet en met een internet kabel aangesloten op het modem, dit werkte perfect en ik had geen last meer van de verbinding die af en toe verbrak. Maar omdat ik boven mijn televisie en home cinema heb staan, wil ik graag toch weer boven gamen. Daarom heb ik een Wi-Fi range extender aangeschaft van Sitecom (Sitecom N300 WLX2006), en vervolgens met een internet kabel aangesloten op de Xbox. Het lijkt al wat stabieler dan dat het was maar alsnog disconnect hij af en toe. Erg frustrerend. UpNp heb ik op 'enable' staan. Wat doe ik fout?
     

Deel Deze Pagina