1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas werkt een wifi versterker niet met alle routers even goed.
    Waarom maakt je geen gebruik van homeplugs (internet via stopcontact).

Bij de MediaMarkt had laatst een starterskit van 200Mbps voor maar €33

2. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Oke bedankt

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee of dit de beste plek is, maar ik heb nog 120 MS points.
    Hoe kan ik die gebruiken of inwisselen? Als ik bijv. een titel op Marketplace wil kopen kan ik enkel Paypal kiezen.

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij hoort hij zodra jij de nieuwe dashboard update binnen hebt gekregen en wat wilt kopen automatisch de boel om te zetten naar euro's?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Probeerde net iets te kopen via m'n 360 en toen werd het omgezet naar geld. Vervolgens kon ik of Paypal of m'n saldo kiezen. Ga voorlopig niets kopen en is maar 1,44, maar toch. Die 1,44 kun je anders vrijwel niet gebruiken, of je moet een loze picture oid kopen.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bij mij werkt het ineens niet meer. Eerst was het geen probleem om iets met PayPal te kopen en nu ineens wel. Ik krijg deze error:

En het kan ook niet via de fucking website, gaat lekker weer. Ik wil die Harley Quinn DLC graag hebben voor AC. Had het al eens eerder gevraagd dacht ik...maar moet toch geen bal uitmaken dat ik een klein beetje roodsta op mijn bank? Een paar weken terug kon ik nog een avatar shirt kopen met dit PayPal account..wat is dit voor gelul ineens.

Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je bent geschorst van Xbox Live tot en met 17-09.
    Had Yeah b*tch magnets! als motto. Najaaaaaaaaaa. :lol:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies tot GTA V :+

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan het dat ik bij grote downloads zoals de games Assassins Creed 2 en Crackdown steeds de melding 'xxx kan niet worden gedownload' krijg? Ik moet dan steeds op 'Opnieuw downloaden' klikken zodat ik hem stukje voor stukje binnen krijg. Iemand een idee wat ik kan proberen?

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben sinds een paar maanden verhuisd en heb sindsdien eigenlijk nog geen goede Xbox Live connectie op weten te zetten. Ik woon in een studentenhuis en we hebben alleen WiFi. Nu heb ik zo'n WiFi adapter gekocht voor m'n Xbox 360 en ik heb hem verbonden met het goede WiFi netwerk, alleen heeft de Xbox blijkbaar een eigen mening over wanneer ie niet en wel wil verbinden. Heeft iemand enig idee waar het aan ligt? Want met m'n computer heb ik wel altijd, hoewel niet altijd even snel, verbinding. Kan ik anders niet een ethernetkabel van m'n iMac naar m'n Xbox trekken en dan gebruik maken van het internet van m'n computer? Of zoiets via het stopcontact?

11. elvis3

elvis3 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,dit is mijn eerste post .
    Ik heb een xbox 360 s(250gb) van mijn zoon gekregen, omdat hij er bijna geen gebruik meer van maakt.
    Deze wilde ik gaan gebruiken als media center om bv films te kijken,en af en toe te gamen( en ja je hebt ook oudere die dit gewoon leuk vinden)
    Ik heb een dv 201 amr modem/router van tele2 de xbox heb ik aangesloten op mijn modem/router.
    Maar als ik de test gebruik(xbox live verbinding testen) op de xbox dan gaat hij wel voorbij netwerk,maar hij maakt geen verbinding met internet en de foutmelding is dat het dns niet klopt.
    Als ik de pc verbinding test laat lopen dan gaat hij wel weer voorbij netwerk, maar niet naar de pc, dan is de foutmelding ,pc niet vermeld.
    Is er iemand die mij hiermee aub kan helpen.
    gr elvis3

Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat je zoon zijn netwerkinstellingen handmatig ingesteld had en deze niet overeenkomen met jouw thuisnetwerk? Het lijkt er namelijk op of zowel je gateway als je dns servers niet kloppen

kijk eens of alle netwerkinstellingen (dus ook voor DNS) op handmatig of autmatisch staan, En zet ze als dat nog niet zo is allemaal eens op automatisch

13. elvis3

elvis3 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt in ieder geval voor de reactie Delphiki vind ik wel tof, ik heb deze dingen al gedaan, maar geen verbinding.
    Ik heb via cmd en ipconfig/all het ip en dns ingesteld maar geen succes, kep ook op het internet gelezen dat tele2 en dit modem soms voor problemen kan zorgen ( weet natuurlijk niet of dit klopt ,want zoveel verstand heb ik er niet van).
    Ik wil zeker weten of ik geen dingen verkeerd doe of vergeet.
    Ik had het natuurlijk anders aan mijn zoon kunnen vragen ,maar die heeft de xbox alleen gebruikt om een spel te spelen, nooit online zeg maar, en helemaal nooit als media center.
    Het windows systeem is windows 8 met windows mediacenter.
    Bij DMZ Host,moet ik daar het ip van de xbox invullen of zeg jij,daar moet je nog niet aan beginnen.
    gr elvis3

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je zeker weet dat je statisch IP, Gateway en DNS kloppen

Dan is DMZ host zeker een goede optie om te kiezen. Dan zou je altijd een open NAT moeten hebben als je online gaat spelen.

Belangrijk is dan wel dat je geen andere portforwaring of Upnp aan hebt staan in de router anders gaat het elkaar bijten

Dus check je Ip, Gateway en DNS settings, kijk of die 100% kloppen (en of het statisch IP wat je hebt gekozen vrij is en niet bijvoorbeeld in de DHCP scope van je router zit) en vul het dan in als DMZ host in de router.

En belankrijk, herstart daarna de router even. De meeste routers hebben een herstart nodig voordat dat soort dingen echt toegepast worden

Doe dan nog eens een Xbox live test en kijk wat het resultaat is.

Als dat allemaal niet werkt post dan even de volgende info:

IP xbox
    Gateway Xbox
    DNS Xbox
    Subnet mask Xbox

IP PC
    Gateway PC
    DNS PC
    Subnet mask PC

Ip adress router

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand?

EDIT: Het is me inmiddels gelukt via deze link. Alleen krijg ik na de test een melding die erop neer komt dat ik technisch gezien verbinding heb maar dat de manier waarop gewoon kut is en dat misschien niet fatsoenlijk zal spelen. We'll see.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ICS is altijd kut.

Er staat gegarandeerd wel ergens een router ergens in t pand die die wifi verzorgt . Je moet even uitzoeken wie die beheert want het voortdurend wegvallen van de verbinding op de xbox kan zomaar komen omdat er meerdere 360's op dat wifi netwerk zitten en dat gewoon niet goed ingeregeld is

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik ben de enige in huis met een Xbox 360 (uberhaupt de enige gamer), dus daar ligt het niet aan. En op de pc valt de wifi niet weg, die is gewoon prima nu. Alleen de Xbox maakt er gewoon geen verbinding mee, heel af en toe maar. Maar vooralsnog gaat het prima zo, met een ethernetkabel van m'n iMac naar m'n Xbox 360. Eerst eens bekijken hoe het gaat als GTA Online uit is, voordat ik allerlei onnodige dingen ga doen.

18. elvis3

elvis3 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Delphiki
    Heb xbox live nu helemaal oke.
    Alleen bij pc verbinding testen krijg ik de melding, pc niet vermeld.
    Kan geen verbinding maken met de computer.
    Heb je hier toevallig een oplossing voor?.
    gr elvis3

Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  20. elvis3

elvis3 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, na lang zoeken ben ik op deze link terecht gekomen.
    http://forum.xboxworld.nl/archive/index.php?t-95256.html
    Beetje lang onoverzichtelijk verhaal van cyberson, maar het werkte wel voor mij.
    Dus alle credits naar diegene die dit uitgevogelt heeft.
    Ik ga zeker je link ff nakijken, bedankt.
    Heb er al zoveel gelezen ,dat ik niet meer weet welke wel en welke niet.
    gr elvis3

Nee deze heb ik ook al geprobeerd, maar bedankt voor het meedenken.
    gr elvis3

Laatst bewerkt: 24 sep 2013

Deel Deze Pagina