1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live vs PS2 network gaming

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zelda, 21 jun 2003.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb gelijk.

Je kan idd op de PC een headsetje kopen, zodat je niet hoeft te typen. Trouwens, een PC zonder toetsenbord........daar kan ik niet mee leven.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    DOED, met je "ik wil niet lullig doen".. het ging erom noem voordelen van de ps2/xbox waarom je die zou moeten verkiezen boven online gamen op een ps2/xbox.. hij geeft aan gt4, ik geef aan: moto gp2.. allebei goede racegames.. --> dus nog steeds geen reden om daarom een keuze te maken voor de console..
    maar een racegame, is nog altijd geen reden waarom online game zo veel beter is.. dat probeerde ik te zeggen.. racen online is leuk, zeker voor racefans, maar daarom is een racegame geen reden, voor een platform, om exclusive en veel beter te zijn...

en nog even over je "leuk dat ze meer willen zijn dan een ander".. als je mijn hele BETOOG leest, dan heb je het begrepen, of je hebt het niet begrepen.. in het eerste geval stel je de gequote vraag niet, en het 2e geval heb ik geen zin om het nog een keer uit te gaan leggen, tip: lees het nog een paar keer door..

/edit
    bij een pc is het niet het standaard communicatie middel..
    en bij een console wil ik geen toetsenbord, want dat speelt niet zo lekker met een CONTROLLER erbij... ;/

Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  3. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god mrs. vermicelli wat lul jij uit je nek, sorry hoor maar aan zo'n reactie kan me zelf behoorlijk opwinden.

ADSL is geen Breedband maar ADSL!
    Ja Moto GP is ook een race spel dat iedereen in de wereld het ultime kart gevoel geeft, maar nogmaals over spellen valt te twisten en is heel persoonlijk.
    Lekker Legaal dragracen tegen 16 spelers, ten eerste vraag ik me zelf af of de PS2 wel 16 auto's tegelijk kan weergeven, maar met een ADSL lite kun je dit zeker zonder lag vergeten.

En jij bent de eerste die ooit live is geweest (ben je dat eigenlijk wel) die zegt "o doe mijn de pc maar" en tenzei je een beta tester of in Japan of de USA bent geweest weet je nog niet eens of je liever op de PS2 online gaat of op de XBOX.

Nogmaals LUL niet zo uit je nek, ik vind de PS2 ook een machtig mooie console zeker eentje die al 4 jaar oud is, maar ik denk dat de XBOX toch de beste online console zal blijven nogmaals dit denk ik omdat ik het nog niet gezien heb.
    Maar jij praat echt als een fanboy, Foei ga terug in je mand meneer vermicceli.

SAlva

4. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan ik kort over zijn.
    PS2 online = XBC
    XBL > PS2O
    Dus het is duurder.

5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel weer een pluspunt is van PS2 network gaming tov Xbox Live is dat EA zich louter op de eerste gaat storten. Voor de sportliefhebbers (waaronder ik) die graag online een potje willen basketballen of voetballen is de PS2 hierdoor aantrekkelijker.

En straks komt daar ook nog eens PES bij van Konami...

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Het hangt gewoon van de spellen af.
    PS2 krijgt FF XI, gt4 enz.
    Xbox krijgt Halo 2, PGR 2, enz

ze krijgen beisde splinter cell pandora tommorow die online gaat.(volgesn mij, want ik weet wel cker dat hij op de xbox live komt).

Wat ik erg kut vind is ... lag, zit ik lekker een potje warcraft 3 online te doen dan loopt hij ineens traag en dan ben ik ineens dood. ik vind dat NGC niet veel te bieden heeft, en nu er geruchten zijn dat er een nieuwe next-gen console uitzal komen () Phantom komt er nog meer concurrentie. Geef mij maar xbox live, ook al is ps2 online gaming network goed.

7. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het rare EA heeft volgens mij al basketball, Ice Hockey, American Football en Base Ball op Live uitgebracht, maar nu gaan ze moeielijk doen met Voetbal LIVE, die de ps2 wel krijgt.
    Inderdaad een mega pluspunt.

Salva

8. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en daarvoor zeg jij:

En dan vraag ik:

Dus wie begrijpt nu wie niet?

@ ms. Salsa

Fijn voor je, dat je opwind.

Wat is volgens jouw dan breedband???

Kijk hier eens wijsneus, en lees eens heel goed

KPN zegt over ADSL van Mxstream:Zonder zorgen internetten, zo lang en zo vaak u wilt.
    U hoeft niet meer op de internettikken
    te letten.U betaalt een vast bedrag
    per maand.

ADSL maakt met een splitter
    en een ADSL-modem van uw
    eigen telefoonlijn een
    razendsnelle en persoonlijke
    breedbandverbinding.

Dus leuk geprobeerd, maar jammer.

Waarom zou de PS2 dat niet kunnen? Denk niet dan Sony dat zou toelaten wanneer de PS2 dat niet kan.

Ja en........ ik vind Live leuk als je geen snelle PC met BREEDBAND hebt. Maar ik heb beide, dus ga ik voor de PC. En jij doet nou net overkomen dat wanneer je Live niet leuk vind en voor de PC kiest je niet spoord|:-

Dat weet ik wel, want de laatste Xbox game die ik heb genoten is in eind 2002 geweest, James Bond Nightfire. En de PS2 heb ik daarna nog aardig wat games voor gekocht.
    Kortom de Xbox boeit me niet meer zo veel, en de PS2 wel. Dus zou ik kiezen voor de PS2. En daar hoef ik niet voor naar Japan of de States te zijn geweest. Dit kon ik namelijk vanuit m'n eigen huisje beslissen.

Jongen......hou je bek eens effe dicht, nu word ik ook heel opgewonden van jouw houding.

Als ik een Fanboy ben, dan ben jij nog minder dan een hoopje vertrapte stront van een bijna uitgestorven diersoort.

En als je gezag wil uitstralen met je ''Foei ga terug in je mand meneer vermicceli'', moet je of zelf een hond kopen, of ga in het leger en beklim een hoge rang.

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    dude, jij begrijpt mij nog steeds niet, de 1e post hier was een groot BETOOG.. waarin het allemaal staat..

en ja mijn post dat gt4 prob niet aan motogp2 kan tippen sta ik nog steeds achter, en was niet relevant met hetgene wat je daarna poste.. gewoon om te kijken naar de racegames zal het heel moeilijk voor gt4 worden omdezelfde ONLINE ervaring te leveren.. voor de racefans dan..

maar anyway, je loopt egt gruwelijk te ijlen.. LEES eerst voordat je wat post.. en LEES ALLES...

10. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.Oké dat van dat breedband heb ik mis, ook al lijkt het me sterk dat je fatsoenlijk mee kan doen met een lite pakket van ADSL 2. En bij dtm kan de xbox ook meer auto's tegelijk weergeven in tegenstelling tot de PS2. 3. En ik had het over online playstation spelen niet over gewoon playstation spelen jij zegt namelijk nu al dat de PS2 beter wordt dat weet je alleen als je een beta tester bent of in de USA of Japan bent geweest.
    3. Jij zet jouw persoonlijke top 3 in de volgende volegorde 1 PC 2 PS2 3 XBOX Nou ik weet zeker dat op de XBOX online gamen meer gemak bied dan op de PC wat betrefd de PS2 weet ik dat nog niet. (ik heb er al een online sinds 1997) wel of niet met een breedband verbinding maar dit is weer persoonlijk.

O en ik vind het fijn dat jij nu ook opgewonden bent vermicceli.

Cheers.8)

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb geen xboxlive, wel gespeeld, maar ik ga zeker weten een ps2 aanschaffen om online mee te gamen, maar dit alleen als PES 2 of misschien wel 3 online gaat. Gt4 of motogp kan me gestolen worden......

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zozo, gelukkig snap jij alles en weet jij alles|:-

Maar om ontopic te blijven en Zelda's thread niet te verzieken.
    Ik ben het met Zelda eens
    -geen cc
    -geen abonements kosten
    -bijna alle spellen gratis online
    -alleen een adapter en breedband nodig
    -elk type breedband abo voldoet
    -GT4, Socom Navy Seals, FF 11

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alleen mensen met Breedband worden toegelaten.

Helemaal niet. Zoals Rolorob al zei:
    Het is nou gewoon toegangelijk voor iedereen.

Ja die krijg je bij Socom.

14. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0

leuk dat je het met hem eens ben maar wat hier staat klopt niet helemaal.

wil je normaal gamen zonder cheaters of online relschoppers dan moet je een abbonnement nemen op ngs Netwerk Gaming System
    met een friend list...
    en mogenlijkheid om wedstrijden te organiseren
    buddies inviten en te joinen..
    hehehe (beter goed gejat als slecht verzonnen he!!)
    mijn petje af voor de mensen die dit verzonnen hebben voor de playstation... (volgens mij heeft iemand daar stiekum een live abbo)|:- :9
    Dit alles kost uiteraard geld en wat heb je dan nodig...... jaja
    een CC een credit card dus...:p }:]

dus iedereen die normaal een serieus potje wil gamen (en gelooof me!!! iemand anders kan dat snel vern**ken) zal zich hier dus op moeten abboneren..

oja adapter gaat rond de 35 euro kosten.
    xbox adapter is gratis.....

wil je een communicator?? (ik wel hoor)
    dan mag je die ook weer apart kopen.. (reken maar uit je winst)
    of het leuke socum spel kopen daar krijg je m bij!!
    Leuk als je het een k*tspel vind! hehehe

harde schijf die je echt nodig gaat hebben....
    joost mag weten hoe duur die is.... (een joost hier aanwezig????)
    xbox jaja weer gratis..

ja zo kan ik nog een poosje doorgaan...
    maar omdat niet snel kan typen en met dit bericht al een half uurtje mee bezig ben .
    stop ik er nu maar ff mee..

I REST MY CASE. for now...
    TBC............

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je nou eerst eens de moeite zou nemen om wat info over PS2 networkgaming te lezen, dan had je deze opmerking niet gemaakt. Er is namelijk GEEN credit card voor nodig.

Ja, je moet idd een adapter van 35 euro kopen, maar bij xbl moet je een abo van 60 euro per jaar betalen en bij de PS2 niet;)

Waarschijnlijk alleen voor everquest en FF11.

16. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat het 60€ gaat kosten per jaar??, lijkt me sterk ben je met een nieuw live setje goedkoper uit!.

En nee je hebt geen cc nodig bij de ps2, maar dan ben je wel beperkt online!, anders lees het nog maar een keer goed na.

Salva

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat hebben je mede forumleden lopen roepen.

Dit mag je eens uitleggen.

18. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 niemand weet het nog maar speculeert maar wat.

2 De ontwikkelaars moeten hun eigen servers opzetten en hier mogen ze dan weer een vergoeding aan de gamer voor vragen, ik denk niet dat je het geld per post of bank kan overmaken.

Waarom denk je dat EA Sports in de clinch ligt met Microsoft......ze wilde geld hebben voor de LIVE optie in FIFA 2004, en bij de ps2 kunnen ze zodadelijk hun gang gaan of ze doen het gratis en je krijgt zodadelijk allemaal van die banners op je tv net als bij gamespy ook daar geen reclame betalen.
    Maar ik hoop oprecht dat ze daar niet teveel gebruik van gaan maken omdat dit het spelplezier bederft.

Salva

Maar ik houd erover op en hoop dat het net zo goed wordt als LIVE zoniet beter.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er spellen dan? nja 5 spellen die bij de release zijn?
    of zijn er al meer?

Project Gotham 2, Ghost Recon (live) , True Fantasy Live

XSN is dat genoeg?

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    leuke 1e zin dude.. gelukkig heb je daar ook allemaal argumenten voor die jou ironie waarde kunnen bijbrengen;/..

en nog steeds de punten die je daar opnoemt zijn nog steeds niet iets waarvan ik denk van.. tja.. beter dan live;/

Live is gewoon beter (check mijn betoog), maar je moet er wel wat voor over hebben.. dus je moet betalen (niet eens hoge bedragen) maar wat je daarvoor terugkrijgt is zo veel meer de moeite waard (voor mij dan) omdat ik anders wel op mijn pc zou gaan gamen online.. wat ook gratis is... waar betere online games zijn, waar het beter georganiseerd is, waar het ook gratis is (het grote argument van de ps2ers).. dusja, toen ik voor het eerst hoorde dat de consoles online gingen d8 ik bij mezelf van.. mwa wordt nooit wat..
    maar daarom ging ik het vergelijken met de pc.. nou live speelt lekkerder dan op de pc, geen gekloot met mede gamers, betere service, gemakkelijker etc...
    bij ps2 zie ik egter alleen maar nadelen tenopzichte van online gamen op de pc..

Deel Deze Pagina