ik zie dat iedereen zijn connection snelheid heel hoog is, bij mij is ie maar rond de 40/50, maakt dit veel uit??????? wat houdt het eigenlijk precies in?
Waar kun je dat testen? Enigste wat ik weet is dat mijn down en upstream 1024/256. Dus 102 KB/s download en 25KB/s upload.
Download : 443.4 KByte/sec Upload : 14.4 KByte/sec Connection : 457.0 Conn/min Ping test Nederland : 26.0 ms
Ik snap er nix van... :{ Bij iedereen is ze up snelheid veel sneller, terwijl ik toch de basic variant van MxStream heb bij Wanadoo. Zijn er hier meer mensen met de basic variant van MxStream?
Binnenkort krijgen wij hopelijk Cistron Maxx, maar nu heb ik dit: Download: 53.3 kb/s Upload: 12.8 kb/s Connection: 399.0 Ping test Nederland: 25.0 ms Dit is MxStream Basic... Moet wel lukken met Xbox Live.
hoe belangrijk is mijn connection time, bijvoorbeeld bij speedtest.nl??? is het heel belangrijk bij xbox live
Download 252.6 KByte/sec Upload 14.9 KByte/sec Connection 487.0 Conn/min Ping test Nederland 27.0 ms @home Hengelo
hehe, ik ga waarschijnlijk DSL van solcon nemen. via bbnet gaat dat.. 99 EUR in de maand, maar dan heb ik een downstream van 2048 kbits/sec en een upstream van 512 kbits/sec. zie deze link maar: http://www.solcon.net/product_specs.php?id=2107 als dat niet genoeg ik voor xbox live weet ik het ook niet! heeft iemand op dit moment al DSL van bbnet (solcon), zo ja, zijn jullie er tevreden over? greetz
Download : 53.3 KByte/sec Upload : 12.2 KByte/sec Connection : 227.0 Conn/min Ping test Nederland : 25.0 ms Joepie me down snelheid wordt in Januari nog verdubbelt(iedereen met adsl basic/fast) Als mensen willen weten of ze online kunnen spelen speel dan een spel via je pc en kijk of je lag heb enzo
in je neus met je verdubbeld, ik neem aan dat je op xs4all of planet heb ofzo, gewoon via kpn. Als je dat heb, dan wordt ie 50% sneller, dus je downstream is nu 512 kbit/s, dan wordt het 768 kbits/s
Ik heb een mailtje gestuurd naar chello en die stuurde terug dat ze contact haden gezocht met ms en dat de standart chello verbinding genoeg is voor het gamen met xbox live
de standaard verbinding, er zitten veel te veel mensen bij mij in de buurt met kabel, dus dan is het veel te langzaam