1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox live

Discussie in 'Games' gestart door Gameslave, 7 dec 2002.

1. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hier waren toch al meer topics over? zet gewoon een faq neer ofzo

2. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Of mensen moeten gewoon geen bord voor hun kop hebben

3. geraldo

geraldo pro evo king

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af zal xbox nou in nl ook alleen werken met een creditcard, dat zal wel erg minder wezen namelijk... ]:-

4. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, omdat in nederland er veel minder mensen met een creditcard zijn (heel europa btw) ten opzichte van de VS. MS is niet gek en zal waarschijnlijk iets anders invoeren.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is en blijft M$ ... dus ik verwacht dat het idd cc werk word ... ach denkmaar zo handig als je op vakantie gaat

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je onder de 18 bent, en dat zijn de meeste gamers, is het wat moelijker. Ik hoop zo dat ik de CC van mijn Pa mag gebruiken.

7. geraldo

geraldo pro evo king

Leuk Bevonden:
    0
    beter dat jou pa een cc heeft de mijne niet en dat word dus kijken hoe ga ik dat doen, maar als m$ slim is doen ze ook een alternatief om zo nog meer gebruikers te winnen... greetz

Laatst bewerkt: 16 dec 2002
  8. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet een credicard hebben.... Er waren geruchten dat MS naar alternatieven zocht maar dat was alleen maar "rumour"....
    En wat de opstellingen betreft je kunt je kabe/adsl gelijk in je Xbox pluggen maar dan heb je de verbinding niet delen met andere PC's in je huis. Dat is dus wel een nadeel. Maar als je dus niet wilt klooien met HUB's, switchen enz. dan kun je dat doen. Maar er zijn ook nog de volgende opstellingen:

- kabel direct naar je Xbox (straight kabel)
    - kabel eerst naar router, vanuit daar naar PC en Xbox (straight kabel)
    - kabel direct naar PC naar NIC 1, en dan van NIC 2 naar je Xbox

Het zijn de opstellingen die je nu ook gebruikt voor XBconnect en Gamespy en andere varianten zoals Xboxladders e.d. Behalve de eerste natuurlijk :)

9. masterape

masterape Guest

Ben ik blij dak mijn pa zijn CC mag gebruiken:D

10. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste verstandige opmerking die ik hier gehoord heb sinds 2 weken 8)

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    oke mannen, dus wat krijg je nou als je je aansluit bij een adsl-provider? een modem maar krijg je ook een ethernetkabel of moet je dat kopen in de winkel.
    tip:ik wil een directe aansluiting!!!
    HELP!!!!!!

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    je kunt kiezen om een ethernet modem erbij te kopen, maar dan betaal meer als bij een usb modem. een ethernetmodem is bij kpn 204 pleuro's

edit: ow, je bedoelde een kabel?? ik neem aan dat je die erbij krijg, maarja, dat is geen grote kabel, hooguit 3 meter ofzoiets.
    een andere moet je gewoon erbij kopen

Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  13. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Starterspakketje bevat volgensmij meestal een modem dat je moet huren. Verder kregen wij iets van 30 meter kabel erbij ofzo :)

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nee hoor tijdens de aanvraag kun je kiezen wat voorn modem je besteld, (USB, Ethernet, Multi PC of geen), en die krijg je dan in het Doe Het Zelf pakket van KPN.

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Man, ze zeggen dat Xbox live zo goedkoop is (starter-pakket) maar meer dan 50% van de mensen die XBox-live gaan aanshaffen hebben dan ook nog geen Breeedband-verbinding.
    DUUUUR man!!

*Starter-pakket: 60 EUR
    *Ethernet-modem (geld dan voor mij): 200 EUR
    *per maand: 50 EUR

mijn ma gaat flippen!!

+ na een jaar Xbox live:
    *per maand: 10 EUR
    *per jaar (of je een abbonement neemt of nie): 60 EUR

Totaal op 14 maart (ik schaf het alleszins aan):
    310 EUR!!
    ga moete werken in de vakantie.
    =(

16. d33p

d33p Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -------Edit------

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lees de gedragscodes eerst eventjes ...

18. d33p

d33p Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, twas maar een vraag =P

Andere dan maar. Iemand gaf in deze thread deze link. Er staan uberhaupt (naar mijn weten) geen compatible Nederlandse providers bij. Ik gebruik xs4all, kan iemand mij vertellen of deze geschikt is voor Live?

Ben er trouwens achter dat een gemodde X-box (welke ik zal gebruiken voor geimprteerde games) veel problemen opleverd voor Live. Helaas :'-(

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    xbox live word hier nog niet getest ... de beta start in februari of eerder (maar zover ik weet .... werkt het met alle kabelaars en adsl providers)

Ik heb multikabel (en daar draait het op want dat weet ik van een heel betrouwbare bron :+ )

ehm... de providers die daar staan zijn de US providers en deze geven naast de connectie extra xbox live support (hoe of wat? Heb ik ook geen idee van)

20. d33p

d33p Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha oke tnx.. er is nog weinig bekend allemaal dus. Ik wacht iig met de aanschaf van de box tot na 14 maart, ik ben benieuwd wat voor kinderziektes dit, toch nieuwe systeem?, met zich meebrengt.

Deel Deze Pagina