1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fledder, 14 jun 2011.

  1. fledder

    fledder Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

    Ik sta op het punt om een xbox 360 aan te schaffen. Ik heb alleen nog wat vragen over het online spelen.

    Is het zo dat je de eerste maand gratis online kunt spelen als je een xbox aanschaft en een profiel aanmaakt?

    Na die gratis maand kun je voor €60 per jaar onbeperkt online spelen?

    Ik wil het spel; call of duty 4 modern warfare erbij kopen. Aangezien er al wat nieuwere versies zijn de vraag of ik met dit spel nog online kan spelen? Zijn
    er nog veel spelers en servers online?

    Bvd voor jullie reacties.

    Fledder
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo allen,

    Ik sta op het punt om een xbox 360 aan te schaffen. Ik heb alleen nog wat vragen over het online spelen.

    Is het zo dat je de eerste maand gratis online kunt spelen als je een xbox aanschaft en een profiel aanmaakt?

    Klopt.

    Na die gratis maand kun je voor €60 per jaar onbeperkt online spelen?

    Klopt ook, 12 maanden is al online te krijgen voor 36 euro (in de winkel 60) PM mij voor de link!


    Ik wil het spel; call of duty 4 modern warfare erbij kopen. Aangezien er al wat nieuwere versies zijn de vraag of ik met dit spel nog online kan spelen? Zijn
    er nog veel spelers en servers online?

    Call of Duty 4 kan je nog steeds online spelen en wordt nog vrij actief gespeeld in bepaalde gametypes.

    Bvd voor jullie reacties.

    Fledder
     

Deel Deze Pagina