Xbox Live!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door janizzz, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    RePLaY _O_

Vind ik dus de beste gamewinkel van Nederland!

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze even gemaild ik hoop dat ik gewoon alvast wat online kan bestellen :) Dat zou me toch een hoop geld schelen maar dit betekend misschien ook wel dat het bij nedgame ook 12 maanden betreft...

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Replay heeft meer vestingen en is in mijn ogen een betere zaak..ik wil nedgame niet afzeiken maar die gasten bij REPLAY doen nooit moeilijk over ruilen en je mag je games er gratis uitproberen !
    Ze hebben ook allemaal van die collector items e.d

4. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind Nedgame ook niet de beste (normaal ga ik voor GCshop maar nu ik live moet verlengen zoek ik natuurlijk naar de beste deal :) ), maar gelukkig nog nooit problemen gehad maar het oogt wat "commercieler" indd. Maar kan je dan nog een paar andere vestigingen noemen? Ik woon in Hoofddorp dat is in de buurt van Haarlem en Amsterdam.

Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ze zitten vooral in Brabant..

Eindhoven
    Breda
    Den Bosch
    Tilburg

Ik neem aan dat ze ook in Amsterdam zitten omdat dit de hoofdstad van ons landje is en neem aan dat ze daar een vesting hebben...
    Die site werkt nog niet helemaal goed dus daar ken je het vanaf halen mss even googlen?

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Bij foregames, starterset met headset en 1 jaar live, €30. De winkel is in Tilburg, maar ze je kunt er online bestellen. Ze hebben enorm veel retro en import. www.foregames.nl

7. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed maar ze hebben 10 euro verzendkosten!!! :eek: En ik kan de starterkit niet vinden, de hele catalogus kan ik btw ook niet vinden.... Maar ja het is dus nu de 3e beste deal :p Als ik de site zou snappen en de twee andere deals weet ik nog niet zeker of die wel lukken... Dus ik zou deze ook wel even willen uitdiepen.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ok genoeg geblaat hier :)

er is een heeel live topic , en ook heel apart Segment over !LIVE op het forum .

:) en er is altijd zoekfunctie. en de eerste vraag van de topicstarter is ook beantwoord.

Thnx :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina