je kan ook altijd online gamen via www.xbconnect.com daar voor hoef je niks te betallen alleen speel je minder spellen want het zijn alleen spellen die systemlink bevatten en daarvoor moet je eerst op het hoesje kijken of het een systemlink spel is
nee alleen xbox en het www.xbconnect want als je www.xboxconnect doet dan kom je op een andere site terecht *)
Even een vraag ik weet niet of ik hem hier kwijt kan. Kan je een live abo via een credit card van iemand anders nemen? Want de adresgegevens van de creditdarc houder zijn dan anders dan van mij.
ja dat kan ... je moet dan wel bij credit card gegevens de adres gevens van de credit card houder noteren
ehm ... hoe bedoel je? je moet de originele spellen hebben en je pc dient als host (zie de xbconnect thread) ... anders verzadigd deze thread
Sylber, heb je die xblive trial kaart die je van een geweldig aardige jongen [ik natuurlijk] gekregen hebt al geactiveerd . Zo ja, wat is dan je gamertag? Zo nee, das mooi kut, dan ben je te laat . Al me kaarten waren geldig tot en met 31 maart, daarom heb ik op 30 maart nog mar ff 3 live trials gebruikt , en 2 weg laten rotten. Marjah, er is net ook een gamertag van mij uitgestorven . Moest hem opzeggen omdat hij anders OOK verlengt werd voor NOG een jaar! ... net zoals me vorige 2 month trial .
ja dat die dingen automatisch verlengt worden is egt zwaar genaaid, maar hoelang van te voren meot je opgeven dat je je gamertag niet wil verlengen. want ik weet zeker dat als ik zon trial aanmaak ik dat gegarandeert vergeet tenzij je meteen na activatie al kan zeggen dat je hm niet wil verlengen en dan dus die 2 maanden alleen ermee wilt spelen.