1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox loopt vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door x danny x nl, 8 jan 2011.

  1. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik speel nu al 2 maandjes black ops en ik heb sinds kort rare problemen Hij loopt soms vast bij het begin van treyarch Of midden in een match Mijn xbox reageert dan ook nergens op zelfs als ik de cd eruit haal op de xbox knop druk van mijn controller Er gebeurt niks iemand enig idee wat dit is?
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb het ook wel eens bij sommige games. Volgens mij betekent dat gewoon dat je xbox overbelast raakt omdat hij te hard moet werken. Installeer het spel anders op je harde schijf als je die een hebt, dat scheelt al een hoop.
     
  3. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    of leeg even je cache, dat wilt soms ook nog wel eens helpen!
     
  4. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb black ops al geinstalleerd de dag dat ik hem had dus dat is het niet :mad: hoe leeg je de cache?
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    [Onderhoud] Kijk hier hoe je de cache van de Xbox 360 kunt opschonen

    Maar ik lees her en der meer problemen met die COD disk.
    Vreemd, misschien zit er erg zware beveiliging erop, dan zou je eerder last
    kunnen krijgen bij minimale beschadigingen van de disk.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook soms dat hij een paar seconden vaststaat bij Blackops, dit is normaal volgens mij.
    Bij geen elk andere game heb ik dit
     
  7. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het slim om je spel (Black Ops) naar je harde schijf van je xbox kopieeren / installeren.

    Dat verkort alleen de laadtijd en verbert de prestatie ook.

    Even proberen kan geen kwaad...laat het me weten als het gelukt is (andersom mag het ook).
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dacht ik ook ergens gelezen te hebben, maar dat kan onmogelijk komen door de beveiliging. Het zal wel een productiefout zijn, maar ik denk niet dat dat dit probleem is aangezien hij hem geïnstalleerd heeft en vrij 'random' voor lijkt te komen(meestal geeft hij dan een read error tijdens het installeren).

    @ x danny x nl,

    Als de cache legen niet werkt, zou ik even kijken of de disc niet vies of beschadigd is. Maak hem anders schoon, en installeer hem opnieuw.

    Houd er rekening dat een spel altijd weleens vast kan lopen. Vooral de 360 staat nou niet echt bekend om stabiele software/hardware. Alleen als het met regelmaat voorkomt dan is het een probleem (elke dag weleens, meerdere keren per dag, ligt er maar net aan hoeveel je speelt).

    Mocht dat niet werken, probeer hem dan te spelen zonder dat hij geïnstalleerd is en kijk of hij dan werkt.

    Loopt hij nog steeds vast, gaat de disc dan langzamer ronddraaien? Als dat het geval is, is de disc niet goed leesbaar en zou ik hem goed controleren onder een lamp op vuil of beschadigingen. Let op dat productiefouten vaak niet met de blote oog zichtbaar zijn en je zou dan omruilen kunnen overwegen (als dat nog mogelijk is).

    Als het bovenstaande niet het geval is, zou je kunnen proberen je profiel te recoveren.
    Verwijder eerst je profile door naar System -> memory -> hard drive te gaan. Ga naar profiles, selecteer je profiel en druk op delete.
    LET OP!!! Selecteer 'DELETE PROFILE ONLY', wees hier voorzichtig, de andere optie verwijderd al je save game. Je krijgt hierna geen confirmation. Open daarna je guide, selecteer recover gamertag en volg de stappen op. Je profile wordt daarna opnieuw gedownload.

    Mocht dat ook niet lukken, verplaats dan je save game van black ops naar een USB-stick ofzo en verwijder de black ops folder op de harde schijf. Probeer dan te spelen.

    Loopt hij nog steeds vast, zet je profile op een USB-stick. Zet de console uit en verwijder de HDD. Speel dan met de USB-stick zonder harde schijf. Als hij het zonder harde schijf wel goed doet, weet je dat de harde schijf misschien het probleem veroorzaakt.

    Je moet zelf maar zien wat je wel wilt proberen of niet. Maar het is wel handig, aangezien ze dit soort dingen ook vragen bij de helpdesk. Mocht dit allemaal niet werken, dan zal je toch even op moeten bellen en eventueel je xbox op moeten sturen.
     

Deel Deze Pagina