1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox loopt vast

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slayer, 12 aug 2002.

1. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Serieus bedoeld;

Hoe kan DIT worden verholpen, als het splinternieuwe discs zijn die gebruikt worden? :confused:
    Als er tenminste een oplossing voor is... Ik vrees dat we gewoon de demo-XBX moeten vervangen of zo. :/

[e]: Which reminds me, soms pakt ie discs en geeft ie aan dat het DVD-movies zijn en dat je dus een DVD-remote moet aansluiten, terwijl er toch echt een game inzit...

Laatst bewerkt: 15 aug 2002
  2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon laten repareren, en als het probleem er nog is een andere console eisen. Makkelijk zat.....

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Slim bedacht, maar helaas zit de de passive intake van de Xbox aan de zijkanten. Ze hebben volgens mij niet voor niks sleuven in 't plastic gemaakt. De warme lucht die uit je Xbox komt moet toch met _iets_ vervangen worden, en dat komt dus via de zijkant naar binnen. De achterkant open is wel oké, want dan gaat dezelfde lucht niet weer terug naar binnen, maar 't is toch belangrijk dat ook de zijkanten genoeg ruimte hebben.

4. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is ie een keer vastgelopen bij het doa3 intro filmpje

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    voor de cooling hoef je niet veel te vrezen hoor, gewoon zien dat je ze niet blokkeert ofzo en dat ding doet zijn werk prima...ben overlaatst naar een 3daagse lan geweest en mijn xbox heeft daar ferme overuren gklopt, en nooit vastgelopen. Op bepaalde ogenblikken stond die misschien 20 uur aan een stuk aan en hij werd niet te warm...

6. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gehad met Enclave,terwijl de XBOX net aan stond dus het ligt volgens mij niet aan de warmte of zo.Het rare aan de vastloper is dat de rechterstick voerde de functies uit de xyab knoppen deden het de triggers ook alleen de linkerstick werkte niet kortom ik kon niet bewegen ook deden de drukfuncties van de sticks het niet.Het is eenmalig gebeurd en ik hoop dat het niet vaker gebeurd.

7. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is weer heel een ander probleem volgens mij....

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je nu beschrijft heeft niets met de xbox te maken.
    Ik denk dat het een normale vastloper van het spel is.
    Ieder spel loopt wel eens vast als het maar niet te vaak gebeurt.

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Als alles het deed behalve de left-stick lijkt het me geen vastloper....

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vastloper is toch niet alleen als het beeld zich in tweeen splijt en de kleuren door elkaar lopen.
    Als je tengevolge van een bug of zo vastloopt kwalificeert dat ook aardig.
    Ik denk niet er een probleem met je xbox.
    Tenzij het vaker voorkomt dan moet je verder gaan kijken.

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nu 2x met RSC en 1x met een demo gehad dat ie gewoon stil blijft staan, en dan zo'n irritant geluid, TOET!!

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hmm.. RSC loopt nu wel erg vaak vast!! En halo nog nooit, dus ligt denk aan RSC, zit ook een kras op (heb ik niet gemaakt, zat er dan al vanaf het begin op) Ga vanavond wel proberen te ruilen bij de intertoys

13. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn ,net Max Payne gekocht (deze morge) heel de namiddag gespeelt en al 2 keer vastgelopen :mad:
    had ik niet verwacht

14. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n pal Xbox vanmiddag laten vallen. (was em aan het inpakken voor de vakantie). En hij maakt opeens een stuk minder lawaai lol. Ik heb nog niet getest of ie ook minder vaak een disc error geeft maar je weet maar nooit.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het mocht eigenlijk niet, maar hij heeft me toch nieuwe dvd gegeven, nog geen problemen :)

(cool zeg, jezelf quoten!! ;))

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox loopt bij spellen nooit vast. Als die van jou het wel doet moet je dat niet accepteren, het hoort niet. Als ik wel eens een "disc-error" zou hebben had ik hem al lang teruggestuurd. Mijn RSC en Max Payne doen het ook perfekt, dus het hoort niet te gebeuren iig....

17. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe vastlopen of disc erros is heel normaal. Hoe vaak crasht je pc wel niet, of breng je hem dan ook gelijk terug? Zolang het geen regel wordt is er nix aan de hand.

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    I repeat: die van mij loopt bij spellen nooit vast. Als die van jou dat wel doet, zeker bij dezelfde spellen die ik ook heb, is er iets aan de hand. Een console is geen PC. Als ie nou nog crasht als er heel veel tegelijk is om te verwerken, dan kan ik het nog begrijpen. Maar de mijne heeft dat nooit, en ik speel er een hoop op. Het kan dus wel....

19. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    elke console loopt wel is een keertje vast, en meestal ligt het dan nog aan het spel, en niet aan het machien zelf

ik maak er mij ni druk om
    als het nu elke dag zou geneuren, dan zou ik wel is nadenken, maar nu nog ni

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het zelf maar weten. Die van mij is (sinds reparatie) echt nog nooit vastgelopen. Da's ruim 2,5 maanden. Zowel RSC al Max doen het perfekt.

Deel Deze Pagina