het geluid dat ze maken ligt meestal aan de lager ofzo, sommige oudere pc's hebben welles een hard geluid bij het opstarten, zo van NNNNNNNNHHHHHHHHHNNNNNNNNNHHHHHHHH bij xbox moet dat niet, maar ik heb het ook niet
X-box is quiet-box... Mijn X-box maakt vrijwel geen geluid en ook de controllers maken geen rare geluiden... Hij gaat als een speer!
als ik met de controller halo speel en dan met de plasma rifle schiet dan hoor ik de knopjes trillen rikketikketik.. best erg irri. en mijn xbox maakt echt wel lawaai..
Ik vind dat de X-box veel minder herrie maakt dan andere consoles, dat bedoel ik eigenlijk te zeggen in mijn post...
Ja, niet alleen de controller heeft force feedback, de knopjes die erop zitten ook! rrrrrrrrRRrRRrRRrrr!!
Ik heb al veel ventulatoren UIT mijn pc gehaald, en hij klinkt nog steeds als een stofzuiger! Maarja, ik had er eerst ook 17 in zitten... Toen mijn vriendin ontdekte dat de Xbox ook een ventilator had en ik opmerkte dat die vast wel groter/sneller/heftiger kon..... ]:- Nee, zo erg was 't gelukkig niet..
Mijn Xbox maakt ook vet veel geluid maar komt dat nou door de potlood die ik er tussen gedouwd hbe ? ]:-
xbox controller heeft stereo rumble, bv in PGR dan ga je over een tram rail en je voelt het echt van rechts naar links gaan in je controller, dat is iets wat je niet bij de ps2 ziet
Da's inderdaad heeeeeel cool! Bij THPS 3 soms iets te, soms blijft ie rumbelen terwijl die niet meer moet rumbelen. Heb je net een vette combo gedaan en dan doe je een handplant o.i.d. en dan blijft de controller trillen tot ik de move afgemaakt heb. Maar de topic ging over het 'lawaai' van de doos... Ik heb er alleen maar wat last van bij het kijken van DVD's. En dat alleen wanneer de volumeknop op een lage tot normale stand staat. Maar DVD's moet je beleven ! en het geluid lekker hard zetten!
Ja die rumble is vrij goed,in RSX wordt je er zowat gek van Je voelt die wagen heerlijk schakelen.. hmm
Als iemand zijn XboX niet hoort moet hij echt naar de doktor om zn oren te laten uitspuiten want ik hoor bij elke xbox tot nu toe, en dat zijn er wel een paar duidelijk de harde schijf rond draaien als ik hem opstart en de ventilator, ik hoor zelfs de harde schijf meer als de ventlator (je hoort hem draaien +geluid wat je ook hoort als de harde schijf van je pc werkt) Moet nu wel zegge dat ik altijd op dat soort geluiden let (doe ik automatisch) omdat ik eraan kan merken dat er iets mis is (bv. doa3 gaat na lang spelen raar kraken (en nee geen krassen) bleek dat er vuil op me cd hing aan de bovenkant dus hing uit positie nu alles weer flex)
Me ps2 maakt een stuk meer herrie, maar zo gauw der ook maar een spelletje gestart wordt hoor ik niets anders meer dan dat, dan ga ik er helemaal in op.
Die van ons maakt volgens ons precies het goede geluid, effe bzz, bzz, bzz, zo nu en dan tijdens het inladen van info vanaf dvd'tje (beter als PS2 takatakatak..) ventilator ook normaal. En inderdaad, controller bv. als je met RallySp. Champ. effe een xtje over de kop bent gegaan voel je 'm echt (ook in je handen) naar links of rechts afwijken. Zwaar OK!! Op deze manier ga je echt helemaal in op. (lekker je eigen muzak eronder en knallen)
En zoals mijn leeraar zegt, een goeie harde schijf hoort te kraken en te zuchten! Maar een beetje geronk uit het xbox motortje moet kunnen toch