Xbox Maakt Krassen !!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bartje_bartje, 16 mrt 2002.

  1. Sorcerer@

    Sorcerer@ Pen Pen

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG bart en jimo lees nou eens wat mensen zeggen in plaats van blind van woede allerlei lompe dingen te posten.
    Ten eerste: De beschreven laag van een cd/dvd zit meer naar de bovenkant (meer richting etiket) dan naar de mooie onderkant. Zet maar eens bij een brakke cd eerst een redelijk kras aan de onderkant, zolang deze niet mm'ers ver de cd ingaat is dit geen probleem en moeten goede cd players hem gewoon kunnen lezen, zet daarintegen maar eens een kras in de bovenkant (zo'n zelfde) en u heeft een nieuwe onderzetter.
    Ten tweede: Jullie zijn de enige 2 waar ik van gehoord heb (buiten jappanners dan die die apparaten op hun kant zetten) die krassen hebben op de software, dat jullie allebei bij dezelfde winkel verkocht hebben bevestigt alleen nog maar meer dat het duidelijk gaat om een probleem bij 1 van de 2 gebruikte dvd drives (de thompson en de philips) aangezien die dingen per productieoplage enzo geleverd worden kan het heel goed dat die winkel gewoon een lading xboxen met thompson drives heeft gekregen.
    Ten derde: krassen op een dvd door alleen maar spelen is niet geoorloofd, bij iedere goede winkel zul je gewoon je xbox kunnen omruilen en zij handelen het dan verder af met microsoft. Bij hardware enzo is het de winkel die garantie moet moet verzorgen, niet de fabrikant.

    Dus jullie software is buiten wat cosmetische dingetjes niet beschadigd kapot of wat voor andere zooi dan ook. Ga gewoon terug naar de winkel met je xbox en 1 spel waar het duidelijk op te zien is en probeer ter plekke aan de verkoper/manager/whatever uit te leggen wat het probleem is en waardoor het volgens jullie veroorzaakt wordt. Dit zorgt voor meer geloofwaardigheid en dus sneller voor service en misschien met fucking veel mazzel willen ze alles voor je omruilen (dus ook je games).
     
  2. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, mensen op Gameforum.nl hebben er ook last van.

    This is bad.... real bad. :'-(

    Ik heb er overigens geen last van, dus ik ben happy. }:]
     
  3. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook krasjes aan de randen van alle 3 spellen die ik heb.:mad:
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Slechte zaak :'-(
     
  5. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens last van totaal geen krassen nergens op
     
  6. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog geen enkele kras gezien.:p
     
  7. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar hele minieme krasjes aan de buitenkant.. vooral bij amped :)

    Wel vaag.... ze zijn absoluut niet diep en volgens mij is een vingerafdruk erop nog erger... maar het is toch wel vaag.
    Ik heb hem gewoon bij frs gehaald.
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe ik ga dit dus echt niet tegen me pappie zeggen heh 8)

    Dan gaat ie mij proberen overtehalen om niet te kopen ( wat hij nu al steeds probeert ) 8) .. maar dat het hem lukt ?

    Denk het niet .. als die krasse nheeft zeg ik het en ga ik =( =( =( =( =( naar de winkel toe . en ze zullen mij een goede Xbox geven ook.}:]
     
  9. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan bij mij ook wel aan de randen een paar miniscule krasjes ontdekken, maar dit maakt toch geen reed uit. Tot nu hebben al mijn spellen het gewoon goed gedaan ondanks die paar kraasjes. Ik zie hier het probleem niet.
     
  10. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij voor een raar blaag???
    Hoe kom je daar dan bij. zoals wouter zei, 0,2% van de Xboxen hebben dat. Hoe kom jij er dan bij dat je nog zo'n zelfde krijgt?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gister nog eens goed gekeken, geen enkele kras bij mij :)
     
  12. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    owkee :)
     
  13. xxxbox

    xxxbox Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi klote !

    nou het is lekker kut want ik heb dus ook last van krassen en ik heb de mijne uit de states dus ik hoop dat iemand er een oplossing voor vind dat je zelf misschien iets moet vijlen of zo de spellen doen het nog perfect maar voor hoe lang is de vraag dus hoe je het went of keert het blijft kut!
     
  14. bartje_bartje

    bartje_bartje pro

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op de vorige pagina's of kijk op forum via tweakers
    www.tweakers.net voor wat je er aan kunt doen.
    die randjes die aan de zijkant zitten zitten te hoog
    als je op je dvd kijkt zitten de krasjes in de vorm van de verhoging/randjes.
     
  15. sYc

    sYc (>_

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FRS gebeld en ze zeiden dat ze weten dat er problemen waren met een aantal xboxen in Amerika en dat er nog geen klachten in NL. Ze gaan contact opnemen met het hoofdkantoor en ik moet hun morgen terugbellen.

    Normaal zie je de krasjes niet maar als je de disc vlak onder de lamp houdt, kun je ze wel zien aan de buitenkant. Heel erg irritant vooral als die 480 euro kost.
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk kan ik krasjes van 0,00001mm zien ofzo aan de aller uiterste randjes, maar dan moet ik wel heeeeeeel erg goed kijken... kan me echt niet voorstellen dat dit erge schade ofzo is :confused:
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die krasjes kunnen zelfs komen door het DVD doosje omdat als je hem er daar in legt je een beetje schuurt over het randje..
     
  18. Dabo

    Dabo Guest

    Ik heb een vraagje wat bedoelt sorcerer@ met de volgende regel: (buiten jappanners dan die die apparaten op hun kant zetten) ik heb mijn ps2 ook op zijn kant staan maar ik heb ook geen last van krassen op mijn ps2 discs of kan ik deze vergelijking eigenlijk van maken? Overigens heb ik geen last van krassen
     
  19. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ps2 is ontworpen om em bijv op zijkant te zetten.
    xbox niet.
     
  20. Dabo

    Dabo Guest

    Aha ja dan is het niet zo slim van die jappen he
     

Deel Deze Pagina