1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Maakt Krassen !!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bartje_bartje, 16 mrt 2002.

  1. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, denk wel. Het randje staat iets omhoog en ALS er dan een van die opstaande randjes iets scherper is.....
    Dat vind ik wel vrij goedkoop eig. als dat het is.
     
  2. Loekos

    Loekos Huur moordenaar

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist als je die nu ff weg haalt met een potlood met wat polijst papier er omheen gerold heb je natuurlijk nergens last meer van, maar ja ik weet niet of het wijsheid is sommige mensen zijn handig en is dit een fluitje van een cent om ff te fixen, maar andere zijn gerust in staat de zaak grondig te vergalopperen met een schuur papiertje of een fijne nagelvijl.

    Het beste lijkt mij dus toch gewoon een nieuwe xbox + beschadigde spellen claimen dat ding is duur zat, laat ze lekker het lazerus krijgen, want je hebt gewoon niet meer de zekerheid of je spel nog wel 100% werkt, het kan wel zo lijken maar misschien als je 20 levels verder bent begint het gelazer pas, ik zou er ook niet mee accoord gaan als ze zeggen we zetten er wel even een andere drive in...nee dit is een sof van microsoft oftewel een grove blunder, een nieuwe X_BOX moeten ze je geven verzegeld in de doos! klaar.
     
  3. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog wat korrel 180 op me slijptol zitten, randjes zijn nu zo zacht als.. als.. Hey, ik heb opeens zin om DOA3 te gaan spelen. :D
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Assie nu nog steeds spellen verneukt ben je wel je garantie kwijt..linke soep om zelf te gaan knutselen :D!;)
     
  5. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles voor een betere Xbox! :p
     
  6. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis wel naadje, mijn hele Halo cd zit onder de krassen. Ben je een keer zuinig op de cd's...
    Trouwens het is wel te hopen dat Ms hier wat aan doet, want dit kan natuurlijk niet. Hier in nederland, met onze nationale trots phillips (afgezien van Heiniken) een beetje Xbox-en met thomson drives leveren.
     
  7. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel vreemd dat op andere forums nauwelijks iets te lezen is over dit probleem. We zouden hier toch niet te maken hebben met een Nederlands probleem.
     
  8. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zien die krassen eruit, als ringen?
    Als dat zo is zitten er heel veel op mijn halo cd!
     
  9. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de ringen behoren tot de cd`s elke cd heeft als het goed is 3 redelijk duidelijke ringen. Maar de xbox zelf kan kleine krasjes veroorzaken. Deze zie je dan aan de buitenste zijden van de cd. Dit zijn allemaal hele kleine krasjes die allemaal door elkaar heen lopen.

    Tenminste dat ik wat ik er van weet.

    Frank
     
  10. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Die ringen zijn normaal. Het zijn vooral de krassen dicht bij de rand van de cd. Beetje jammer hoor van MS.
     
  11. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik dus hel;emaal geen last van krassen!!!:) :) :) :)
     
  12. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Happy mr halolover
     
  13. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel!!!!:) :)
     
  14. Rookstar

    Rookstar X-perienced gamer

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag naar Foregames geweest. Die ring-krassen blijken heel normaal te zijn.

    Alle daar geteste amerikaanse, japanse en europese boxen veroorzaakten die ring-krassen.

    Ze hebben het me zelfs gedemonstreerd met een aantal xbox games.

    Is op zicht de schuld van de dvd-tray van de xbox. Maar ach. Die ring-krassen zijn echt nauwelijks zichtbaar en hebben geenszins effect op de kwaliteit van de data op de dvd.
     
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Flex, ik was ook al een beetje teleurgesteld, maar ik dacht al zoiets.. want andere normale DVD"s die ik erop afspeelden hadden niets... Thnx dudes! ;) :cool: :) :p :D :9 :+
     
  16. Rookstar

    Rookstar X-perienced gamer

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone films hebben inderdaad het probleem niet.

    Ik heb in ieder geval geen rare krassen langs de randjes. Dat scheelt weer.

    Ik ben in ieder geval blij dat bijna iedereen last van die ring-krasjes heeft. Is dus toch een general-xbox-probleem.

    /me is weer helemaal blij :)
     
  17. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Die ring "krassen" zijn geen krassen maar zitten al standaard op de DVD
     
  18. sistex

    sistex Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Aahrg!! Net een xbox gekocht maakt ie ook krassen :mad: Als die ring krassen dan normaal zijn dan is het minder maar dan heb ik nog last van die stukken uit de rand. Binnenkort maar f terug!!
     
  19. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, denk er ook eens over na dat het een DVD is, en niet altijd brandschoon zonder ook maar 1 krasje kan blijven. Ok, bij sommigen zal de Xbox wel degelijk krasjes maken, maar bij 9 van de 10 zal het er toch echt aan lagen dat ze de DVD te ruw terug stoppen in het doosje.

    Kenmerk van CD's/DVD's = krassen 8) .
    En he, wat boeit het zo lang je er geen last van hebt :D.
     
  20. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach voorlopig heb ik er nog geen last van, alleen nog maar plezier. Daar gaat het toch om?
     

Deel Deze Pagina