en als je met je vinger over de buitenste rand voelt... over dat rubber-achtige spul.. voel je dan ook een aantal verhoginkjes?
onderste foto wat onduidelijk ik vind de onderste foto wat onduidelijk....net of maar de helft erop staat ofo...de bovenste is ok...heb bij mij nog geen krassen kunnen ontdekken hoor..zal eens kijken welke drive ik heb...
Heb ook de bovenste. Lijkt of bijna iedereen deze heeft. Maar ik heb echt geen zin om mijn xbox terug te sturen. Nogmaals. Bij foregames hebben ze me laten zien dat ook de japanse en amerikaanse modellen hier last van hebben. Bijna alle xboxen maken op een gegeven moment wel krassen. Levert totaal geen probleem op voor de leesbaarheid. En wat dan nog. Mocht ie het een keer niet meer doen dan kan je hem binnen een jaar nog altijd opsturen. Ik heb geen zin om mijn xbox 3 of meer weken kwijt te zijn.
krassen....nog steeds geen krassen...gelukkig ! heb net effe gekeken....maare ik heb de cd lade uit de bovenste foto....maar geen krassen hoor, wil dus niet zeggen dat een lade zolas op de bovenste foto(pagina 6)altijd krassen geeft....er zijn trouwens zoveel van dit type cd-lades...denk aan cd-rom stations pc....e.d. dan zouden die ook allemaal krassen moeten hebben ofzo...?? ik heb eens gekeken naar de datum waarop mijn x-box gemaakt is (staat onder op...de bodem) mijne is gefabriceerd op 27-2-2002......misschien heeft het dar iets mee te maken...een slechte partij lades met scherpe hoekjes ofzo...maar dan blijft het nog vreemd want als de cd of dvd naar binnen gaat wordt van de lade opgetild voor hij gaat draaien....
ik heb hem nu geruild ik heb mijn xdoos nu geruild en ik heb nu nog de bovenste lade maar deze maakt geen krassen!!!!!
Ja als iedereen nu eens kijkt wanneer zijn xbox gefabriceerd is kunnen we door middel van doorstrepen uitzoeken of MS het probleem verholpen heeft of dat het er nog steeds is. Met andere woorden zijn er mensen met een xbox die later gemaakt is dan 22-02-2002 die krasjes maakt?
Iedereen ff zeggen wanneer zijn XBox is gebrouwd (staat onder de Xbox) kijk dan op pagina 6 welke lade je hebt (afgerond of niet afgerond), zet dat hierneer en of je krasjes hebt ja of nee. 23 Januari 2002 NIET afgeronde versie, GEEN krasjes
Mijnes is op 23-02-2002 gebouwd, en dat van die lade-shit weet ik nie... Hij maakt in ieder geval geen krasjes voor zover ik dat kan zien
datum fabricage ! zoals ik al eerder zei heb ik de niet afgeronde lade...maar geen krassen ! mijne is van 27-02-2002....lijkt erop dat de x-boxen van na 22-03-2002...of in ieder geval niet van 22-03-2002...geen krassen maken.... voor alle duidelijkheid heb de mijne van de Makro te breda....misschien is dat dus een volledig perfecte partij...van 27-02-2002 !! wie weet....