Zo als eerder ook al werd opgemerkt, is het misschien wel handig om het een en ander te vragen aan Microsoft Nederland. Vooral hoe het zit met het marketing budget in Nederland. Ik denk namelijk dat er potentieel genoeg is, daar zou ik graag wat opheldering over zien.
Xbox had het grootste marketing budget ooit voor een gameconsole maar volgens mij is ie helamaal aan usa opgebrand!
Microsoft heeft voor het najaar $ 1 miljard uitgetrokken om de Xbox aan de man (m/v) te brengen... Denk dat we ons dus geen zorgen hoeven te maken
wow..... Hoop dat ze dan de xbox veel gaan promoten want ik heb nog nooit zo'n fun gehad met een console! Het iszun blijvertje!
Is het dan niet een beetje zorgwekkend, dat we hier in Nederland en de rest van de Benelux nog maar bar weinig Tv reclames zien, in tegenstelling tot andere landen in europa. just a thought tho.
S omdat Amerika en vooral het verre oosten een grote afzetmarkt hebben. Europa komt voor hun pas op de derde plaatz.
maak het blad dikker want met een prijs van €4,50 (ofwel 10tje) is het blad toch wat duurder dan bv. PU, Gamequest met ook ongeveer hetzelfde aantal blz. Je moet het blad dan natuurlijk niet gaan bijvullen met (veel)reclame. verder is het blad OK
azie heeft kwa xbox toch een kleinere afzet markt dan europa die japaners zijn gewoon vast geroest aan hun ps2 en gba
Bliss123 heeft gelijk, maar binnenkort komt daar wel verandering in denk ik. De belangrijkste landen voor Europa blijven dan echter nog Frankrijk, Groot-Brittanië en Duitsland. Het introductie tijdstip voor de Xbox is een beetje ongelukkig geweest. Maart is nou niet echt het hoofdseizoen voor de computerbranche. De periode waar men zich vooral op focust is september t/m januari...
Het is altijd moeilijk voor een Amerikaans bedrijf om door te dringen in Japan. Lukt alleen met... juist Japanse producten. Daarom zijn er nu ook veel Xbox spellen in ontwikkelingen special voor die markt.
Ik hoop de at je met beide states gelijk hebt hoor! Vooral veel vette Japanse games zouden heel koel zijn, al moet ik zeggen dat het aanbod tot nu toe op zijn zacht's gezegd smakelijk is!
Re: Oi Oi... achter in het blad staat dat er in het 2e nummer een inbox zou komen met brieven van lezers
zorg dat je uit meer dingen kan kiezen bij een abbo... bijv..een controller of een andere game dan f1... misschien een gedeelte over films/dvd films...
Echt?? Ik dacht dat dit juist niet in de smaak zou vallen. Ik zie het vaak in andere bladen, stoor me aan het belabberde niveau van de recensies (films recenseren is echt andere koek dan games recenseren) en vraag me af of het echt op z'n plaats is in een gamesblad...