Ik vond het gedeelte waar met de verschillende developpers werd gepraat wel geslaagd, het is altijd wel leuk om te lezen wat de developpers er zelf van vinden. komt er ook zoiets in deel 2?
Films dus.. Nee, ben ik met je eens. Geen film recensies in een gamerz blad. Daar zijn voldoende andere wegen en paden voor...
zolang er geen ander gedeelte van het blad hoeft te vervallen..is het toch mooi meegenomen (wordt het blad alleen maar dikker van)...en de xbox heeft een dvd speler dus...info over films op dvd zou toch wel handig zijn
Nou, het blad zal er niet dikker van worden als we dvd recensies zouden gaan plaatsen, want dan zouden andere pagina's komen te vervallen. Of de prijs moet omhoog. De enige manier om het blad dikker te maken, is meer advertenties om die pagina's te bekostigen of meer lezers. Veel lezers zien dat helaas niet, maar zonder advertenties is het bijna onmogelijk om een blad te maken. Er wordt dan ook meestal ten onrechte gescholden over advertenties in een blad.
Laat ze dan iig aan TV-reclame gaan doen hier want leuke acties met games voor 5 euro bij een aankoop van een Xbox(waar wat geruchten over waren), kan je wel leuk opzetten : Als Microsoft de naam 'Xbox' niet groot in het openbaar gooit wordt het toch als een soort 'Dreamcast' gezien.. Film/DVD recensies was ook nog een optie voor XBW om te gaan doen, maar ik hecht niet zoveel waarde aan dat soort recensies. Vooral bij films is het zo dat je er gewoon van moet houden of niet en ik vind het dan ook geen toevoeging aan XBM, en zou het al helemaal niet doen 'om wat extra bladzijdes te kunnen drukken'. Bekladder die dan met iets over de Xbox
Yup, ik snap sowieso niet wat er mis is met ads in een blad, ik stoor me niet aan wat extra bladzijdes.. Ben ook altijd wel benieuwd naar de advertenties op wat voor manier ze hun producten aan de man wil krijgen
Film recensies ben ik geen voorstander van.. daarvoor koop ik geen Xbox blad. Zeker niet als dat ten koste gaat van gamereviews. Advertenties stoor ik me net als Wouter ook niet zo aan. Vooral als het mooie advertenties zijn voor games; dan gaat de schaar in je blad en hangen de advertenties hier aan de muur. De Halo advertentie van de achterzijde van nr. 1 hangt er al
Wat ook wel mooi zou zijn in het 2e deel van XBM, een groot gedeelte gewijd aan Xbox Live. Wat je er voor nodig hebt, welke spellen er voor uitkomen, de voordelen en de nadelen. En welke extra's je kunt verwachten.
Eerste nummer was wel cool... Behalve een paar kleine foutjes (waar was de amped review?) leuk om te lezen. Tips voor het volgende nummer: -Een E3 special -Previews van splintercell, Unreal championship en Blinx -Een gameplay cijfer voor multiplayer geven -Schrijven over waaromn MS zo weinig reclame maakt...misschien luisteren ze wel naar jullie. -Hoe de Xbox leeft in andere landen zoals de VS en japan. -Een cover met Splintercell, binx of Unreal c erop Waneer komt het 2e nummer eigenlijk? Succes BTW
als je wilt dat het blad echt goed gaat verkopen...zet dan mijn naam erin.. dan moet het wel lukken en over de films...film reviews tenkosten van game reviews hoeft van mij niet...maar als extra zou het wel cool zijn..
*zucht*, staat in het topic, 19 september zo uit mijn hoofd.. E3 special is dan dus ietwat laat, maar Xbox Live special wel een goed idee uiteraard
mij lijkt het wel fijn een duidelijk overizcht van de games die op de E3 zijn aangekondingt en geshowd. 1 of meer screenshots(hangt van de game af) en beetje informatie. dat zou ik wel fijn vinden.
check anders dit ff, hier staat het ook allemaal: /edit : Valt onder sluikreclame, is overigens niks meer dan persberichten Door mij gemaakt btw
doe er iets van een poster bij of zo`n Xtra boekje of vraag aan M$ van die demos die ook in die stands zitten!
Ik heb net besloten dat mijn moeder mij een abonnement op het blad gaat geven. Jip, weer een spel erbij
nou sorry hoor, iemand vroeg naar een overzicht van alles xbox e3 games, en daar had toevallig een verslag van gemaakt.. Ik geef waar hij om vraagt, nah.. dan niet! :{