Dag Xenior, alles goed? Waarom Seamus Microsoft had verlaten, was op het tijdstip van schrijven nog niet bekend, anders hadden we dat natuurlijk wel vermeld. Dat is natuurlijk het risico dat je loopt als je een tijdschrift maakt, je inhoud kan ingehaald worden de actualiteit. Alhoewel je dat zoveel mogelijk probeert te voorkomen, kun je het niet uitsluiten...
Overigens volg ik de thread wel op de voet, maar kan ik helaas niet overal op reageren. Kritiek of suggesties waar we iets mee kunnen, zullen we ook zeker toepassen.
Poster, poster, poster!! Moet niet zo duur zijn toch? En dat maakt zo'n blad wel een stuk leuker.. sommige mensen kopen zelfs dat Gamequest magazine alleen voor de posters.
Tuur, Als je voor die prijs van € 22,50 zes nummers en een mooie DOA XV poster doet schrijf ik me meteen in als abonnee. Deal?
Heej Arthur, neem me niet te serieus hoor, ik vind deze thread een leuke manier om met je lezers te communiceren. Was gewoon nieuwsgierig omdat ik al een paar interviews had gelezen waarin hij uitlegde hoe en waarom enz. Toen ik geen antwoord kreeg heb ik daar alsnog voor gezorgd.Verders nogmaals, leest erg lekker weg en haal hem zeker weer. Alles is vrij goed btw. Mejjou ook?
Zoals Xeen als zegt koopt ik voor DVD recensies en andere shit wel een ander blad. Ik koop XBM echt alleen voor de Xbox en daarom heet het vast ook XBM . Het enige dat ik kan zeggen is dat het jammer is dat er zo lang tussen de verschillende nummers zit.
idd, alles is goed zo op een paar kleinigheidjes na, maar die zjn wel genoemd, en ik zit idd ook niet te wachten op dvd+film reviews. wel een tip: maak een big project ego coverage! ik miste trouwens wel een amped review, was toch wel een vrij ambitieus spel... verder keep up the good work!
2 maanden is wat Arthur hier zei geloof ik. En als er een grote userbase wordt opgebouwd (waar XBW aanmee gaat helpen) wordt het elke maand
KORTINGSBONNEN nee echt , doe die er bij zodat je net iets goedkoper uit bent en dan niet bij free Record Shop want dat is gewoon een foking dure zaak
die hebben altijd van die leuke pasjes met 10% korting, het gekke is, de meeste dingen zijn ook 10% duurder!
ik had wel wat meer erotiek in het blad willen zien... een blote borst op de cover kan nooit geen kwaad
jah...ik had voordat het blad uitkwam ergens gelezen dat het voor 17+ moest worden ofzo??? nou daar merk ik nix van...mijn broetje van 10 jaar leest hem ook nog gewoon... Neem een voorbeeld aan de ned OPM (official playstation magazine) daar staan meestal wel leuke (vrouwlijke) pics in...
Sorry ik heb niet gevolgd en gevonden waarom een DVD-demo niet haalbaar is (geld neem ik aan) maar ik koop een blad voor een groot deel voor z`n Demo-dvd. NU moet ik dat OUKXBM kopen en die is, omdat ie import is, €14!!! Dus ik heb graag een demo-dvd en ik vind het niet erg als ik daar meer voor moet betalen. €10 lijkt mij een redelijke prijs als er een Disc bij zit met demo`s.