Als ik heel eerlijk mag zijn:
Ik ben het eens met de post hierboven. De Demo-DVD is voor mij een belangrijke reden om het blad te kopen. Ik heb dus ook alle issues van OXM (met wat moeite :{ , maar ik heb ze). 14 euro is inderdaad heel erg duur, maar met die extra moet dat maar. Het is maandelijks, dus wat mij betreft prima. Ik koop weinig bladen en heb net twee abonnementen opgezegd (van maandelijkse F1-bladen die compleet achterlopen qua actualiteit), dus dat geld kan er op maandelijkse basis nog wel vanaf.
Ik ga naast OXM geen ander blad kopen, en zeker geen tweemaandelijks blad. Behalve dat je ontzettend achterloopt op de actualiteit (je hebt alles simpelweg al op internet gelezen, of desnoods in een ander blad, voor het in XBM blad staat), heb je zo ook onvoldoende contact om een achterban te krijgen. Zeker met een zo'n moordende concurrentie als OXM. De prijs mag 2 1/2 keer zo hoog zijn, maar het blad is ook 2 1/2 keer zo dik.
Bovendien zit er door de demo disc en de moeilijke verkrijgbaarheid zelfs een doorverkoop-waarde aan, wat voor mensen met weinig geld erg interessant kan zijn. Er worden zelfs bladen boven de koopprijs verkocht! Zie vooral XBazar hier. Dit betekent dus in feite dat je voor maximaal 7 euro dat blad hebt. Als je 't slim aanpakt zelfs voor 0 euro.
Laatst bewerkt: 17 jul 2002