1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Magazine NL suggesties?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door arthurg, 8 jul 2002.

1. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Nou ik heb hem dus ook gekocht, maar d'r zitten mensen bij die niet weten waar ze het over hebben, bijv. bij 200 fifa world cup geven ze een 4,7 ahd wel iets hoger gemoeten, maar ze zeiken nie over te de korte speelduur, maar over de knoppenindeling ( weet egt nie hoe die anders had gemoeten) maar die is gewoon perfect, ze zeggen dat de seplers er met stront in hun broeken erbij lopen. oke das waar, maar dan zet je het toch wat sneller??

Oke ook gun valkyrie kreeg veel te hoog. en halo een 8,5 kon ook wel wat hoger. Maar voor de rest veel boeiende info... goed blad

2. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    ach een beetje kritische reviews, dat mag ik wel. Als een spel dan eenmaal een hoog cijfer krijgt, dan ben je er wel zeker van dat je geen rommel in huis haalt.

3. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    En laten we eerlijk zijn; daar gaat het toch uiteindelijk om? Ik lees genoeg bladen waar het ene na het andere spel de hemel in wordt geprezen en als ik het dan heb aangeschaft blijkt er geen ruk aan te zijn... Dan liever iets zuiniger op de puntjes, maar wel goed onderbouwd waarom het spel dat cijfer krijgt.

4. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar even de tijd genomen en heel de draad doorgelezen, maar ik heb nog wat dingen toe te voegen. Zo hoeft een 8,5 voor Halo absoluut niet te laag te zijn, maar in verhouding met de andere punten in het blad was het wel te laag. Feit is gewoon de Halo het beste spel op de Xbox is en dit terwijl jullie een simpele port van sequel als THPS3 meer dan een 9 geven. Als dit nou omgedraaid was, dan was er op zich niets te klagen maar nu komt het een beetje vreemd over. Anyway, misschien is het dus een idee om nadat alle reviews verzamelt zijn alle punten even in balans te brengen zodat je geen vreemde uitschieters hebt. Verder zal ik niet over de punten klagen (alhoewel vaak niet helemaal spoorde), simpelweg omdat dit het eerste nummer was.

Verder vind ik persoonlijk dat je de cheatsectie als serieus blad eruit moet laten, want ten eerste hoort cheaten niet en als je het dan zou willen doen dan zijn cheats op andere plaatsen sneller en in grotere getalen te verkrijgen (gamefaqs.com). Mijns inziens zou je het blad juist kunnen onderscheiden van de rest door gewoon geen cheatsectie toe te voegen.

Tevens mogen de reviews zeker wat langer, of in ieder geval meer gaan over hoe het allemaal speelt ipv wat je allemaal kunt doen. Niet dat dat laatste totaal vergeten moet worden, maar in veel reviews nam dat in jullie eerste nummer de overhand en dan weet je na zo'n korte review eigenlijk nog niets.

Oh ja, zo'n special als die van Colin McRae valt zoals jullie kunnen zien in goede aarde en zoiets kan een grote toegevoegde waarde met zich meebrengen voor een blad. Verder ben ik het met je eens dat je eerst een userbase moet opbouwen voordat je maandelijks gaat uitgeven en verder vind ik 2 maandelijks persoonlijk heel ok vooral omdat je voor het reguliere nieuws gewoon het Internet hebt. Ook moet ik nog opmerken (zoals al eerder is gedaan) dat het met de schrijfstijl wel snor zat en daar is dus geen grote verbetering meer nodig.

Verder zou ik het heel goed vinden als jullie zeg maar een sectie maken waarin de grote onduidelijkheden rondom de Xbox worden opgehelderd. Niet dat dat altijd nodig zal zijn, maar veel mensen zouden het op prijs stellen als er rondom wat zaken meer duidelijkheid zou komen. Zo werd er al eerder de karige reclamecampagne genoemd, tevens is het al dan niet uitkomen van DTM Race Driver op de Xbox een onopgeloste zaak en kunnen jullie misschien nog ingaan de reden waarom de controller S niet naar Europa komt. Aan dergelijke dingen wordt op het Internet vaak voorbij gegaan, omdat daar eigenlijk bijna alleen nieuws 'geleend' wordt van andere sites en er verder niet echt op dingen ingegaan wordt. Een magazine heeft hier echter wat meer tijd voor en kan dus achter dingen aangaan en op deze manier dus wederom een toegevoegde waarde betekenen.

Oh ja, er schiet me nu nog iets te binnen over reviews. Natuurlijk is er niet al teveel plaats in een blad en moet er wel zoveel mogelijk inpassen, dit terwijl er juist al een paar keer gevraagd is naar langere views. Dit probleem zou je mijns inziens kunnen oplossen door een of twee pagina's te besteden aan games die jullie wel gespeeld hebben maar die het niet waard zijn om gereviewd te worden of eigenlijk geen verdere uitleg nodig hebben. Op die pagina wordt dan voor elke game een punt gegeven (niet voor elk onderdeel afzonderlijk, maar gewoon een punt) met daarbij twee plus- en twee minpunten. Op die manier laat je dus wel zien wat je van een game vind, maar hoef je niet teveel tijd te besteden aan het schrijven van een review. Natuurlijk loop je hier wel tegen het probleem aan van het niet kunnen geven van uitleg, maar het is dan ook puur bedoelt voor games die dat niet zozeer nodig hebben. En zoals Johan Cruiff al zei, elk voordeel heb z'n nadeel:).

5. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens door het eerste nr.gebladerd en was niet onder de indruk.De games die aan bod kwamen waren al maanden geleden gereviewd in engelse tijdschriften en het nieuws was ook niet vers te noemen.Ik vond het maar niets en zeker zijn geld niet waard.Een nederlands x-box magazine lijkt mij wel leuk maar de engelstalige zijn een pak beter.

6. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik denk dat dit komt omdat het blad redelijk lang in de winkel heeft gelegen, het kwam oorspronkelijk 17 mei uit en natuurlijk wordt het nieuws ouder naarmate het blad langer in de winkel ligt. Aan de andere kant, zoveel spellen zijn er niet voor de Xbox uitgekomen de laatste maanden dus de recensies kunnen wel even mee.

Foxz, bedankt voor de lange reactie, je maakt een aantal goede punten. Alhoewel ik het over die cijfers nog altijd niet eens ben :9 Het lijkt alsof Halo 'untouchable' is, terwijl ik me nog steeds afvraag waar alle ophef nu precies over gaat.

7. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik nu een goed idee

8. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik nu al wel voor je oplossen: DTM Race Driver komt begin 2003 voor de Xbox uit en de S Controller in november al.

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Via import wel ja, maar niet bij de gemiddelde computerspellenboer.

11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je , je lijkt erg op J.Lo
    Als jij tenminste diegene bent die op de foto staat.
    Complimenten.

12. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben een typende duif...

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat over Halo MP om precies te zijn. Voor het doorlopen van de 10 levels zou ik ook op een 8,5 uitkomen. Missch. zelfs een 8 omdat ik liever mensen doodschiet.:9

14. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het XBM is erg ok maar komt hij pas 19 september!??? Duurt wel lang, maar het is het wachten waard.
    Wil lid worden maar heb de game f1 2002 al dus wacht tot er een andere game is.

Wat ik wil zien:

- Demodisc (eventueel tegen kleine betaling)
    - Achter in het blad een soort release lijst van de games

Verder vind ik hem wel goed.....

Succes,
    (En wacht op Return to Castle Wolfenstein)

15. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verandert per nummer uiteraard... Maar we proberen wel altijd goede games aan te bieden, geen bagger.

Dus als je zit te wachten op Bloodwake jammer dan }:]

16. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bloodwake al!:p

17. Flood

Flood Guest

MIsschien moet je het indelen ofzo (de reviews dan), want het nieuws in het begin was allemaal wel goed enzo maar toen ik bij de reviews aankwam werd ik helemaal gek...echt super veel reviews achter elkaar, ik ben zo iemand die het allemaal wil lezen maar toen ik er een paar had gehad had ik er geen zin meer in...misschien moet je het meer in categorieen doen ofzo...als FPS reviews en nieuws bijelkaar..net zoals rpg, fighters enzovoort. MIsschien wat meer cheats

ps: BETERE COVER!!!!

sorry maar vond 'm echt niet meer
    (logo wel trouwens)

18. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer zet ik wel: "HIER MOET JE ZIJN FLOOD" op het ruggetje 8)

19. Flood

Flood Guest

Hou ik je aan!!!!

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond sommige schreenshots erg klein maar dit kon ook aan mijn ogen liggen verder doe wat meer aan realitische games O.A CMR 3,0 F1 FIFA enz ik houd niet zo van die monsters en andere zooi (sorry) en ik verwacht natuurlijk een pracht artikel over SEGA GT 2002

Ga zo door zou ik zeggen

Deel Deze Pagina