1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Magazine uit!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RelaXXinG, 16 mei 2002.

1. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Yup :confused: ik stuur wel lekker ouderwets een kaartje, net als bij m'n rewrdpack ;)

Fijn blad trouwens, staat veel in.. ben aleen niet echt onder de indruk van de grafische aspecten van XBM..:eek:

2. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik kreeg 'm ook terug, maarre we hebben nog de tijd om het voor september te sturen, ik probeer het volgende week nog wel een keer :)

enne, ik vind het blad (zeker voor de eerste uitgave) echt top. alleen idd jammer dat nieuwe nummer pas in september verschijnt. ]:-

en ik neem zeker wel een abo, ik wilde dit spel toch al kopen, is nu 50 euro spel + blad, dus blad er gratis bij :9

3. kanuter

kanuter Iz it cuz I iz black

Leuk Bevonden:
    0
    welk spel krijg je bij een abo?

edit: laat maar ik weet het al.....

Laatst bewerkt: 16 mei 2002
  4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was beetje teleurgesteld in blad. Vind cijfers redelijk maar zeker niet steengoed. Bericht over Seames lullo, hadden ze van mij wel over Google mogen halen hadden ze wel een interview met de reden gevonden voor zijn vertrek. Hij gaat xboxgames maken. Hoe hun het schreven leek het iets negatiefs. Sommige games vind ik ook veel te slordig beoordeeld. Iemand die vaak op internet zit kan deze editie wel overslaan denk.

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb d'r net eentje kunnen bemachtigen hier bij Bruna, en op het eerste gezicht ziet het er goed uit!
    Straks ff verder lezen, en daarna online abo afsluiten }:]

6. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en voor de zoveelste keer word het belgenlandje vergete, IK KAN HET NERGES VINDE GVD

7. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    kheb net ff een abbo afgelsoten met het spel F12002 voor €50,-

Zéér aantrekkelijk aanbod.

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem vanmiddag even bij de plaatselijke sigarenboer gehaald. Hij had er een stuk of 6 staan. Eerste indruk is wel goed, ziet er mooi uit en leest wel makkelijk.

Inhoudelijk weet ik het verder nog niet, ik heb nog niet alles gelezen...

Eigenlijk is 4,50 euro best wel veel. In guldens bijna een tientje, dan had ik wel een dikker blad verwacht. Of een centerfold.. :9 Maarja, ik wilde ook de eerste editie een beetje steunen, dus dan is het minder erg.

(edit)
    Bij nader inzien vind ik het z'n geld wel waard. De kwaliteit van het papier en van de omslag is wel goed. De inhoud is ook wel leuk om te lezen, dus zeker wel 4,50 euro waard!
    De Halo review score vond ik wat minder, die had wel iets hoger gemogen. Ik vind Halo niet een game die op een PC thuishoort, het is een prima consolegame.
    De gamecube advertentie snapte ik niet helemaal, wat doet dat in een Xbox blad? Wat moet ik met GameCube accessoires?

Laatst bewerkt: 17 mei 2002
  9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    en de belgen leggen er zelfs 1,10 gulden meer voor neer, maar er zijn geen andere goedkope xbox bladen, die import bladen zijn f*cking duur.

m'n 100e post :p :) ;) }:] :cool:

10. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de inhoud erg goed.
    en er staat veel in hoor! dat lettertype is best klein en leest toch heel fijn.

eej das toevallig, een maat van me woont in de den heyder.. paul spoormakers. wel aardige gozer.

ik woon zelf in de wilde wingerd

Laatst bewerkt: 16 mei 2002
  11. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het adres voor de prijsvraag wordt gewerkt. Excuses voor het ongemak. Als het goed is zou het vrijdag weer moeten functioneren.

Je kunt eventueel ook in de tussentijd je antwoord e-mailen naar games@hub.nl

Groet,
    Arthur

12. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    DAS Hartstikke mooi 8)
    Gaat het gelijk ff proberen :D

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Arthur, netjes.:)

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

<topic>
    blad is wel vettig, goed geschreven, goeie inhoud alleen wat ik wel mis zijn goodies die moeten gewoon standaard zijn vind ik als ze nog niet genoeg doekoe hebben kunnen ze minstens een poster geven ofzo

15. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat er geen DemoDVD bij zit.....
    Voor de rest valt het blad wel mee, ik ben niet zo heel erg enthousiast, maar het is een goed beginnend blad....:p :)

16. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    geen linkie????????????:confused:

17. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Dat iemand Halo een 8.5 geeft vind ik niet erg, maar de reden waarom ze dat doen vind ik wel erg simpel/ onlogisch: beter thuis op de PC. Het werkt toch uitstekend op Xbox of niet soms?Daarnaast vond ik dat het geluid ook wel een puntje hoger had gekund.

Maar al met al vind ik Xbox magazine een uitstekend blad. Goede layout, goede reviews die een boel zekerheid bieden over de kwaliteit van een spel, serieuze toon. Voor iemand die NIET ieder bitje info dat op internet over Xbox te vinden is hoeft te lezen is het ook behoorlijk informatief denk ik.

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wel een leuk blad, ik ga zeker een abo nemen. Alleen mis ik Amped review erin. En sommige reviews zijn wel errug kort. En Halo was een beetje laag. Maar voor de rest eeen mooi blaadje.

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi blad, kheb hem ff gehaald bij het tankstation in m'n dorp (8000 inwonertjes en toch hebben ze hem). Veel reviews wel en dat abbo + f1 2002 is wel verleidelijk! :) mooi blad, dat van halo vind ik niet erg, ik zou het erger vinden als ze alle spellen heel hoog hadden gegeven, ze zijn lekker kritisch en schrijven wel boeiend, vooral dat van Conflict desert storm lijkt me lache.

SijmeZ

20. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    staat dat abo aanbod niet op internet?????:p

Deel Deze Pagina