Met cijfers en statistieken valt onwijs te truuken, dat zegt toch niks. Toch zie ik het zeker niet meer zo somber in als een aantal maanden geleden. Ik denk echt dat de Xbox de consolewar op z'n minst gaat overleven. Winnen vind ik een beetje voorbarig, en eigenlijk heeft de PS2 al gewonnen.. (Sony heeft er iig teringveel aan verdient). De strijd is denk ik toch vooral met de Gamecube, en ik denk dat de Xbox dat kan winnen. Hij doet het beter in Amerika dan de GC, en dat is toch de grootste markt. Zonder Japan kan de Xbox best voortbestaan. Wat mij verder heel erg opvalt is dat Xbox-eigenaren vaak een heleboel spellen hebben, terwijl veel GC-eigenaren er misschien een stuk of 3 hebben. Dat komt denk ik omdat Cubers jonger zijn en dus minder geld hebben.. niw, Op de games wordt het meeste geld verdient dus ik zie het rooskleurig in.
Dat laatste klopt wel, aan het begin van de zomer was het gemiddeld 5 games per console die verkocht was... Iets dat extreem hoog is voor een console die pas een aantal maanden uit is...
hehe, blijoen, hij blijft leuk. Daarbij denk ik dat er wel een toename is te zien: simpelweg mond op mond reclame o.a. Mensen beginnen langzaamaan te zien wat de xbox allemaal kan (bij gebrek aan versnelling d.m.v. intensieve marketingcampagne )
Zou wel eens willen weten hoe het hier in NL verkoopt (Xbox-PS2,GC) na September ,want nu komen veel top games uit op de xbox !!!
logisch dat ie in amerika beter verkoopt... daar komt alles veel eerder en daar komt veel meer dan hier... en het is MS...... in amerika hebben ze zelfs een xbox programma...30 minuten lang..niet zoals hier gamezone of gammo of gamequest...maar een speciale Xbox programma...ze zullen ook wel een PS2 en GC programma hebben...
Ik verwacht hele goede verkoopcijfers voor MS. In de maand september verkocht de xbox meer dan de ps2!. Er zijn eind december al veel meer leuke spellen en natuurljk komt xbox live uit in US.
Hij heeft 70 miljard (70 000 000 000) volgens dat tijdschrift over de rijkste mensen van de wereld en Nederland. Wat zou je daar van kunnen kopen? edit: 1 Biljon = 1 miljard (is engels) 1 biljoen = 1000 000 000 000 (1000 miljard) 1 biljard = 1000 000 000 000 000
Hij heeft 70 miljard...prive vermogen. MS zelf heeft 300 miljard. Bovendien, waar slaat die 2 miljard die ik telkens nou hoor, dat was het bedrag dat MS in Xbox Liove stopt. Bovendien, Xbox wint de console war nooit, Xbox 1 is gewoon een mooi opstapje naar Xbox 2 waar het een nek aan nek race word met de PS3. MS zal wel de online battle winnen danzij xbox Live! *Ja ik ben een waarzegger*