1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    copy de hard link in een nieuwe window .. dan moet het lukken
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    zo werkt ie wel idd, tnx

    hdtv ziet er inderdaad beter uit, heb ik geluk dat m'n pa pas een HDTV heeft aangeschaft :9
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    HDTV inderdaad mooier ja, zoals verwacht! Maar om voor dat beetje verschil nou een dure tv van minstens over de 1000 euro te kopen, nou nee!:)
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    plaatje doet t niet zelfs niet in een nieuwe window
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @plaz je moet knippen en plakken (niet op de link klikken ;))
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Je ziet echt duidelijk het verschil. De "gewone" tv is veel doffer. De kleuren schijnen niet echt en ook lijken de kleuren niet echt te kloppen. Maar echt lelijk is het niet behalve als je het vergelijkt met een HD-tv.
    Dus Fardo, HD-tv aanschaffen?
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah weer gecropte foto's dat schiet niet op. Daarnaast zijn het zo te zien foto's op een lcd tv / dell monitor, deze heeft een native resolutie en daar wordt nu dus de 480p variant omhoog gescaled, kortom hier kun je niets aan zien.
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    heb ik gedaan :) maar werkt dan nog niet :mad:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik koop zeker volgend jaar een HDTV ... echter ben ik nu nog steeds blij met mijn Philips pixel plus :)
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook niet :'-(
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nu nog niet een HDTV aanschaffen als je nog een gewone tv hebt die nog goed functioneert. De HDTV's worden komende jaren goedkoper en misschien wel betaalbaar :p. Als je een nieuwe tv MOET kopen dan raad ik wel aan om een HDTV te kopen omdat je anders over 2-3 jaar niet meer tevreden bent.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zit met zo`n klein tv ding, op mijn kamer. Ik game daar al jaren op en het gaat nog steeds prima! In de huiskamer staat wel een grote breedbeeld TV. Ga daar af en toe wel is op gamen, maar voor de rest houd ik het gewoon bij mijn normale, kleine tv`tje... andere keus heb ik ook niet haha

    Voor mij ook zeker geen HDTV!
     
  13. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk ziet het er beter uit op een hdtv, dat is logisch. mijn hdtv komt nog wel een keer als die dingen niet meer zo duur zijn. want kan nu net een 360 met spel veroorloven dus echt geen tv van meer dan 1000 euro's. maargoed ook op een gewone tv gaat het er super uitzien. het word heus niet net iets mooier dan een xbox zal echt wel verschil in zitten. zowiezo omdat de spellen nu veeeel groter kunnen worden door de kracht van de xbox360. voor mij maakt het weinig uit en ik ga zowiezo van me stoel vallen want ben alleen maar ps2 gewent:9
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Nou ja hopelijk is over een paar jaar voor mij ook een HDTV betaalbaar :cool:
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    De Xbox 360 is niet regio vrij, en dan heb je nog gekloot met de stroom van de xbox 360 en de tv, heb je een TV die NTSC onder steund?
     
  16. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik al verteld heb dat ik voor een Amerikaanse NTSC xbox 360 wil gaan, ben ik toch nog even beide opties aan het bekijken (EU of USA). Als ik er eentje in NL ga kopen, dan neem ik hem uiteraard wel mee naar Amerika (aangezien ik een maandje thuis ben met de kerst zou ik hem ook in NL kunnen kopen). Maar er zijn hier nauwelijks TV's die PAL ondersteunen. Nou lees ik ook regelmatig dat je je 360 op je computer beeldscherm aan kunt sluiten, maar zou dat ook met een laptop kunnen (1280x800, aansluiten via VGA-Cable)?? En dan eventueel nog bijvoorbeeld naar de tv doorlinken met een S-video, of direct naar een NTSC tv met S-video (of moet je tv dan alsnog PAL ondersteunen)??
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier een stukje uit de review van PGR3 van GameSpot:

    Of course, these gorgeous graphics require an HD setup to get the most out of them, though we were pleasantly surprised to see that even on a normal television, the game still retained a good deal of its visual splendor. If you've got a newer TV set capable of playing in widescreen ratio, be sure to enable it, as this setup greatly enhances the game's visuals.

    Als je een redelijk nieuwe normale tv hebt, het liefst een breedbeeld dus, dan ziet de game er op een gewone tv ook goed uit, volgens GameSPot.
     
  18. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon een goedkope tft die 1280-1024 aankan (vga kabel kopen) en je hebt ook hdtv :eek: Dat is iedergeval veel goedkoper :) En tegen de tijd dat de echte hdtv''s goedkoop zijn koop je der éen
     
  19. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan welke eisen moet zon TFT dan minimaal aan voldoen?
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een goede breedbeeld tv van sony met vlakke beeldbuis, dus verwacht daar ook wel wat van... Ik vind tft's een vervelende inkijk hoek hebben.....
     

Deel Deze Pagina