1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ga ik toch sparen voor een mooie LCD HD-tv. Het verschil in detail en scherpte zal zeker met mijn tv (geen breedbeeld of wat dan ook) erg groot zijn.
     
  2. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  4. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    is 1 van deze monitoren beetje geschikt om xbox360 op aan te sluiten?

    http://tweakers.net/reviews/508

    haha laat ook maar zie net de prijs en die is al meer dan een hdtv:p
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  5. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja al die schermen kunnen hdtv aan! Ze kunnen zelf 1080i aan! dat is zelfs nog hoger dan bijna elke lcd tv (hdtv)
     
  6. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
  7. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    weten mensen nog een monitor voor een prijs van ongeveer tot de 300 euro of goedkoper waar je xbox360 op aan kunt sluiten?
     
  8. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung 730BF 4ms 17 inch 280 euro DVI + Dsub
    BenQ FP937S+ 8ms 19 inch 310 euro DVI + Dsub
    Philips 190S6FS 12 19 inch 279 euro Dsub!
    Samsung 930BF 4ms 19 inch 360 euro DVI + Dsub

    Het licht aan je budget. Ook wat je zelf belangrijk vind uitelijk! Het is het beste op een scherm met DVI te nemen en zou weinig MS! Het scherm moet 1280-1024 aankunnen! Dan kan je de xbox 360 op 720P spelen
     
  9. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    het uiterlijk van het beeldscherm maakt me niet uit. als de kleuren maar scherp zijn. deze lijkt me wel wat Philips 190S6FS 12 19 inch 279 euro Dsub!
     
  10. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Let natuurlijk ook op de ms! Ik zou zelf met het budget wat jij hebt de BenQ FP937S+ kopen
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dan een redelijk hoge kwaliteit?

    Dat is zeker niet duur voor een scherm!
    *spaart :+
     
  12. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt*) bedankt voor de tip_O_
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    *Spaart mee voor TVtje :cool:
     
  14. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hoe gaan jullie 't scherm gebruiken? ergens neerzetten en op de bank van een afstandje (2, 3 meter?) gamen? of net als een pc hem voor je neus zetten en op een stoel zitten gamen..
    Want in het eerste geval zal het meeste detail wegvallen voor je ogen (en als je 720p gamed heb je ook nog een zwarte randen onder en boven) en 19" is gewoon way klein van een afstandje, en in 't 2e geval, haalt dat niet het hele idee van het console gamen weg? dat wat ik dus in 't 1e geval bedoel met 't lekker op de bank hangen.
    Ik wil 't idee niet afzeiken, maar ik jullie wel bewust maken dat je niet een verkeerde aankoop doet (je zou bijv. waarscheinlijk net zo goed je 360 kunnen hangen aan 't scherm waar je dit op typt, en als je em toch vga wilt aansluiten, waarom dan niet een goedkope 21" crt? is nog mooier beeld en groter ook, ben je voor onder de 100 euro klaar.
     
  15. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je zwarte randen krijgen?
     
  16. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je 720p naar 1280x1024 (4:3 )trekken dan? ik dacht dat 720p alleen voor breedbeeld was en dat het 4:3 formaat alleen voor 480i weggelegd is.
    Maargoed het veranderd verder weinig aan m'n reactie.
     
  17. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus ook te twijfelen wat ik doe:
    - nu een goede breedbeeld TV kopen
    - nu een TFT monitor van 19" kopen
    - over een ongeveer een jaar een HDTV kopen

    Even leuk om te weten tussendoor: ik game nu op een TV'tje met een doorsnede van 33 cm (een MSX beeldscherm voor diegenen die het kennen) vanaf 2 meter afstand en dat is toch wel heel klein, daarom lijkt me de laatste optie niet goed omdat ik dan nog een jaar op dat kleine ding moet zitten priegelen :9
     
  18. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het niet dat 720P breedbeeld is :mad: Dus het is zeker als ik me samsung 930BF op 1280-1024 draai dat ik balken krijg?
     
  19. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat idd wel een goed idee om zo'n scherm te kopen dan. Kun je de Samsung 930BF bijvoorbeeld ook aansluiten op je pc. Daar moet ik nameljik ook een nieuw beeldscherm voor hebben. Ben altijd iemand die het mooiste wil hebben en heb daarom ook de xbox360 gekocht en dan zou ik het niet tof vinden om flink wat kwaliteit in te leveren omdat k het op een gewone tv moet doen.

    Maar met een Samsung 930BF zou ik de xbox dus op 720 kunnen zetten en volop kunnen genieten van al de pracht en praal. Heerlijk
     
  20. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Pin me d'r niet op vast, zou kunnen dat ik 't dus mis heb, maar dit heb ik begrepen van wel, en lijkt me ook wel logisch, aangezien hij 1280x720 draait, zou ie uit 't niets die overige beeldlijnen van de 1280x1024 vandaan moeten toveren.
    Dus ja, in breedbeeld modus op een 4:3 19" schermpje blijft er nog maar weinig " over.
     

Deel Deze Pagina