1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    *Heeft een Trinitron tv staan en vind het helemaal niet zo'n leuk artikel...
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Hmmm, ik heb een 20" Sony Trinitron, maar ik maak me geen zorgen. De spellen die ik speel zijn niet donker, want daar houd ik niet van. Voor de rest begrijp ik dat de scherpte een stuk minder is, maar dat interesseert me ook niet. De spellen kunnen echt niet gemaakt worden op de oude Xbox, en ik speel omdat het leuke spellen zijn. Door de recensies ben ik daarvan overtuigd, en bovendien zegt gamespot over PDZ:

    "The game performs about as well if you're playing alone or in a split screen with three other players, and it still looks fantastic on a standard-definition television."

    Desalniettemin ben ik wel begonnen te sparen voor een HD TV. Los van de Xbox 360 is het gewoon tijd voor een geile nieuwe TV.
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik voor mn 360 ergens een 2e hands 21 inch of 23 inch normale monitor (dus geen flat screen) ga halen, met een vga kabel kan je dan zeer goedkoop van HD graphics genieten.

    op amazon kwam ik deze review van zo'n vga kabel tegen

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000AYYADE/202-3068278-5452660

    Who needs a HDTV, November 19, 2005
    Reviewer: mcbo44 from Ireland
    This item enables you to connect your xbox 360 to a pc monitor which has a high definition picture (even if its old). This cable will also save you from buting a £1000 HDTV just simply connect the cable into the back of your monitor (you will require a female to female gender changer if the socket is on a cable coming from the moniter) and the audio cables into the back of a stereo or oc speakers. For example i have a 1280x1024 moniter which means i can play my games at 720p.

    I recommened this item to people who do not want to fork out over £1000 for a HDTV.


    en ik ben het wel met m eens, ik wacht wel tot die hd-tvs een beetje in prijs droppen. Mischien ook een idee voor wie ook van hd graphics wil genieten maar niet meer dan 1000 eurie gaat neertellen
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  4. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Hij heeft alleen Vga, component en composiet getest. Misschien dat het met scart anders is? Of praat ik poep?
     
  6. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of dit een wezenlijk verschil maakt! Ik hoop het wel eerlijk gezegd :confused:
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die amerikanen kennen geen scart
     
  8. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is RGB stukke beter dan s-video.Ik heb ontlanks een HD tv van Samsung en S-video was echt spuug lelijk en RGB iets beter,maar het mooist was altijd nog toen ik de computer op aansloot.
     
  9. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik hieruit opmaken dat SCART inderdaad de beelden iets verbeterd ten opzichte van de door IGN geteste opties?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan je ook je 360 op je computer aansluiten als je een oude monitor hebt(geen plasma scherm ofzo)?
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dat,de meeste monitoren ondersteunen 1024 X 768.Je hebt dan wel een HD VGA kabel nodig.Helaas is dat dan geen HD beeld maar in iedergeval heel wat beter dan een normale tv.
     
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je niet zo bang maken geen enkel tv ziet er scherp uit als je er pal op zit zoals IGN nu gedaan heeft.Ga maar eens met je neus bovenop je tv zitten en dan 2 meter vandaan,je zult veel verschil zien;).

    Komt allemaal goed
     
  13. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij zo'n oude monitor voor mijn computer dat hier zelfs geen HD VGA kabel in kan worden geplugd:mad: . Heb nameljk een philips 107e4, dus ik moet wachten tot die HD televisies rond de 500 euro zijn, dan koop ik er meteen 1.
     
  14. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen. Ook al heb je een normale tv, dan nog is t veel mooier dan de huidige generatie consolegames. HD geeft wel een mooi verschil, maar duur. Een gewone tv is nog steeds erg goed, en een monitor met vga is nog net wat beter.
     
  15. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn monitor heeft een max resolutie van 1600 * 1200 dan kan je tog ook op hd gamen?
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ondertussen betaal je wel steeds meer
     
  17. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook ik heb hetzelfde probleem als de meeste van jullie, een standaard tv. Desalnietemin ben ik gewoon zeer benieuwd en geintresseerd in die nieuwe technologie. Nou heb ik alleen een probleem, nouja, eerder een vraag. Ik twijfel om mijn xbox 360 zometeen op mijn TFT monitor, samsung 912N aan te sluiten. Mijn vraag is nu, mooi, dan heb ik beeld, maar hoe kom ik aan geluid? Hoe sluit ik die boxen dan aan op de Xbox 360? Kan iemand mij hier een antwoord verschaffen

    EDIT//

    ik heb het antwoord zelf al ontdekt:p ik was weer even te snel
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zeg klopt het nou echt dat een HD tv veel stroom vreet??
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen. weet iemand hoe scherp een breedbeeld tv is tegenover zon normale tv?
     
  20. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja Ik heb vandaag een Fujitsu Siemens Myrica v27 weten te bemachtigen voor een hele leuke prijs. En deze is HD-ready... dus laat de next gen maar komen... Nu hopen dat ik op 2 dec. niet misgrijp...
     

Deel Deze Pagina