1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn vaak gewoon stuntjes he van de mediamarkt... die samsung heb ik deze week in een ander krantje zien staan voor 899,- en denk dat je die voorlopig niet goedkoper gaat vinden....

    ik heb geluk gehad een 27' van Fujitsu-Siemens kunnen aanschaffen voor 650,- :)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  2. Zeppy

    Zeppy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste mensen al een breedbeeld tv hebben dus op dat gebied zal de kwaliteit al aanzienlijk vooruit gaan aangezien de 360 geoptimaliseerd is voor dit formaat. Toen ik een breedbeeld kocht en mijn console erop aan sloot was het echt een achteruitgang ten opzichte van mijn oude 4:3 tv.
    Dus wat dat betreft moet het zonder HD al een vooruitgang zijn. Wat ik trouwens niet snap wat het verschil is tussen een HD tv en bv een LCD tv.
    Een LCD kan toch ook een hogere resolutie aan...wat is het verschil dan met HD:confused: :confused:
     
  3. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? hoe kun je er dan in godsnaam HDbeeld op krijgen?
    Een HD-signaal wordt namelijk doorgegeven via Component, óf HDMI. Je zegt dat die tv beide ingangen mist...duidelijk geen HD-ready tv dus!
     
  4. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Een HD-TV is of een plasma of een LCD-tv die hogere resoluties aankunnen dan een standaard tv.

    Meer info hier.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  5. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook.
    mijn 4:3 philips van 10 jaar oud gaf mooier beeld dan me nieuwe breedbeeld,
    alleen met halo 2 vond ik het wel mooier op breedbeeld.
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    er was nou ook een aanbieding bi de mediamarkt van een HD tv bij een telefoon abbo ik denk dat ik tegen de tijd dat ik 18 ben ook maar even zoiets ga doen maar eerst game ik nog wel even verder op me huidige ouwe bakkie :)
     
  7. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Amerika kent geen RGB (advanced scart). De standaard is daar s-video en component. Ze gaan RGB daar niet testen.





    Klopt. Reden (waarom je je HDTV-ready TV OOK gewoon met HDTV kabels moet aansluiten): dan krijg je 480p (progressive scan), en met een RGB kabel krijg je dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  8. Zeppy

    Zeppy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus mijn Philips Matchline pixel plus/dubbele lijnen is ook een HD-TV?:confused:
    Deze heeft standaard een resolutie van 1024x625 en met dubbele lijnen een resolutie van 2048x833
     
  9. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Een Xbox 360 spel zal echter 640x480i (interlaced) blijven en dat signaal wordt enkel geupscaled door your Pixel Plus, maar de native resolution verbeterd niet.

    Op een HDTV is de native resolution minstens 1280x720p (progressive!)
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een tv HD-ready is is het gewoon een tv die een HD-signaal aankan.... en niet maximaal 480p met progressive scan.. Ik heb een redelijk goedkope op de kop getikt en die kan ook gewoon hd draaien op 720p en zelf 1080i...

    En zijn de standaard HD component kabels die je erbij krijgt goed...? of is het weer dat er veel beter kabels zijn te krijgen dan de standaard....?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
  12. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    WOW SHIT dit ziet er niet zo goed uit :confused: maar zal hopelijk door de foto komen.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  13. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen pdz ziet er vaag uit man ik ga ook eerst op me lcd tv spelen en later op me tft scherm die is namelijk hd en dat ziet er tog een stuk gelikter uit maar het is al een grote voruitgang op de huidige xbox
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dat kan niet anders dan aan de foto liggen, anders wordt het op de 360 lelijker dan op de normale xbox.
     
  15. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af op welk formaat de Xbox nou beter beeld geeft op een gewone tv op de 4:3 stand of de 16:9?
     
  16. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even een advanced scart cable AV gekocht.
    daar krijg je toch beter beeld van ?
    en heb net ook de play en charge kit gekocht :D
    ik ben er klaar voor
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal,HD is beter maar voor de mensen die geen HD tv hebben is dit de beste oplossing
     
  18. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan !
    bedankt !~;)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou z'n advanced scart cable AV op een HDTV gebruikt, wordt het beeld dan nog scherper :9
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dan word het beeld minder scherp ... op een HDTV moet je de HDTV kabels gebruiken
     

Deel Deze Pagina